لیفت شقیقه با نخ

ریکاوری بعد از لیفت شقیقه
آنچه می خوانید! ...

لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام می شود؟ یک روند جدید لیفت چشم یا شقیقه با نخ است که یک لیفت ابرو و شقیقه بدون جراحی با استفاده از نخ است. استفاده از یک سوزن بسیار نازک برای قرار دادن نخ ها در زیر پوست برای بالا بردن ابروهای جانبی به سمت شقیقه ها، ایجاد می کند.

شقیقه، قاب ظریف و هنرمندانه‌ای برای صورتمان است که با گذر زمان و تحت تاثیر عوامل مختلف، ممکن است دچار افتادگی و چین و چروک شود. این امر، سایه‌ای از خستگی و پیری را بر چهره می‌افکند و شادابی و طراوت آن را تحت شعاع قرار می‌دهد. لیفت شقیقه با نخ، روشی نوین و خلاقانه برای رهایی از این خطوط ناخوشایند است که با ظرافت و دقت، زیبایی و جوانی را به شقیقه‌های شما باز می‌گرداند.

نخ های PDO دائمی نیستند، اما همانطور که حل می شوند، کلاژن خود را تحریک می کنند که باعث سفت شدن و سفت شدن برای حدود یک سال می شود.

با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

هر آنچه که در مورد لیفت شقیقه باید بدانید!

لیفت شقیقه با نخ آخرین روند در درمان های زیبایی است که در حال افزایش است. هر شخصی دیگری برای به دست آوردن چشم های جذاب بلا، آن را انتخاب می کند. چشم های کشیده همیشه یکی از ویژگی های مورد علاقه زنان در سراسر جهان بوده است.

از آنجایی که این یک درمان جدید است، بسیاری از افراد از جزئیات روش آن آگاه نیستند. از این رو تصمیم داریم در مورد روش لیفت شقیقه با نخ شما را راهنمایی کنیم.

لیفت شقیقه روشی کم تهاجمی است که با استفاده از روش لیفت با نخ انجام می شود. این شامل قرار دادن نخ های خود حل شونده در پوست است که ابرو و پوست کناره های چشم را به شکل چشم کشیده ای مطلوب می کشاند. به این ترتیب می توانید بدون انجام هیچ گونه جراحی به هدف خود برسید.

لیفت شقیقه یا لیفت نخ برای خط لبخند تنها به 30-60 دقیقه برای تکمیل نیاز دارد و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. لازم نیست یک شب در بیمارستان بمانید.

نحوه انجام لیفت شقیقه با نخ

در طول عمل، یک بخیه کوچک در زیر پوست درست در کنار چشم ایجاد می شود که از طریق آن نخ ها وارد می شوند. سپس جراح پوست را به کنار چشم و ابرو می کشد. در طول عمل، صورت به موقعیت جدیدی کشیده نمی شود که حالات طبیعی صورت را حفظ کند. نخ های مورد استفاده در درمان نه تنها پوست را سفت می کند بلکه تولید کلاژن را نیز تحریک می کند.

علاوه بر این، این نخ ها به دلیل حل شدن خود در زیر پوست نگه داشته می شوند. بدن آنها را می شکند و هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد. در نتیجه، چشم های کشیده ای به دست می آورید. در طول درمان زخم قابل توجهی ایجاد نمی شود. بنابراین، نیازی به درمان زخم نیست.

مزایا و معایب لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ از جمله روش‌های غیر جراحی است که به طور موثری اثرات پیری پوست را کاهش می‌دهد. اما همچنین ممکن است با مشکلاتی همچون درد موقت، التهاب، یا ناراحتی پوستی همراه باشد.

مزایای لیفت شقیقه با نخ

  • کاهش اثرات پیری پوست
  • روش غیر جراحی
  • زمان بازگشت به فعالیت‌های روزمره سریع

معایب لیفت شقیقه با نخ

  • درد موقت
  • التهاب و ناراحتی پوستی ممکن است رخ دهد

عکس لیفت شقیقه با نخ

عکس لیفت شقیقه با نخ
عکس لیفت شقیقه با نخ

ریکاوری بعد از لیفت شقیقه

لیفت شقیقه همانند لیفت نخ برای لب یا لیفت نخ برای صورت یک روش کم تهاجمی با مدت زمان نسبتا کوتاه است. بلافاصله پس از لیفت شقیقه، بخیه ها روی برش ها گذاشته می شود و یک بانداژ سبک روی سر به مدت تقریباً 24 تا 48 ساعت اعمال می شود.

در هنگام ترخیص از جراحی دستورالعمل هایی در مورد مراقبت از پانسمان به شما داده می شود. بانداژ معمولاً 24 تا 72 ساعت پس از جراحی برداشته می شود. شما باید با 2 تا 3 بالش بخوابید تا سر را در هفته اول بعد از جراحی بالا نگه دارید. این به کاهش تورم و کبودی کمک می کند.

ممکن است کبودی روی پیشانی و اطراف چشم شما ظاهر شود. این معمولاً طی هفت تا ده روز از بین می‌رود، اگرچه ممکن است به مدت شش تا هشت هفته ادامه داشته باشد و سیاهی چشم یک احتمال است، اما بعید است. این کبودی و تورم را می توان با آرایش مخصوص استتار کرد.

کمپرس یخ بهترین روش برای کاهش تورم و کبودی است، به خصوص اگر در 24 تا 48 ساعت اول استفاده شود.

به یاد داشته باشید که

یخ را مستقیماً در تماس با پوست قرار ندهید، آن را در کیسه های پلاستیکی و حوله بپیچید تا خنکی مطبوع به جای سرماخوردگی ایجاد کند. ممکن است ترجیح دهید از یک حوله دستی مرطوب که چند دقیقه در یخچال قرار داده شده استفاده کنید تا خنک شود.

ریکاوری بعد از لیفت شقیقه
ریکاوری بعد از لیفت شقیقه

از شما خواسته می شود که به صورت سرپایی در اتاق های ما حضور پیدا کنید تا بعد از عمل تحت نظر باشید. این همچنین ما را قادر می سازد تا مشکلات شما را برطرف کنیم.

بخیه ها در حدود روز دهم تا چهاردهم پس از عمل کشیده می شوند.

مراقبت‌های پس از لیفت

  • رعایت دستورات پزشک : پس از انجام لیفت شقیقه، مهم است که دستورات پزشک را به‌دقت رعایت کنید تا بهبودی سریع‌تری را تجربه کنید.
  • مراقبت از پوست : بعد از عمل، پوست نیاز به مراقبت خاصی دارد. استفاده از مواد آرایشی و مرطوب‌کننده‌های مناسب می‌تواند به بهبودی سریع‌تر و بهتری کمک کند.
  • تجربیات بیماران پس از لیفت شقیقه: بسیاری از بیماران پس از انجام لیفت شقیقه، احساس بهبودی و جوانی بیشتری را تجربه کرده‌اند و با نتایج این روش راضی هستند.

قصد مشاوره دارید؟

در صورتی که قصد دارید این نوع لیفت نخ را انجام دهید حتما همین امروز با ما تماس بگیرید تا توسط تیم پشتیبانی دکتر فرامرزی، مشاوره شوید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...