دکتر متخصص پوست و مو در اندرزگو تهران

دکتر متخصص پوست و مو در اندرزگو تهران
آنچه می خوانید! ...

دکتر مو و پوست به شما کمک می‌کند که در مورد بیماری خود اطلاعاتی کسب کرده و اقدام به درمان آن کنید البته بیماری انواع مختلفی دارند که از جمله آن می‌توان به اختلالات پوستی اشاره کرد با ما همراه باشید تا در مورد راه‌های تشخیص بهترین دکتر پوست و مو را با شما در میان بگذاریم.

راه های تشخیص دکتر متخصص

اگر تاکنون به مطب دکتر مو یا متخصص پوست و مو مراجعه کرده‌اید احتمالاً در مورد تخصص او دچار شک شده‌اید که آیا واقعاً متخصص پوست است یا پزشک پوست و مو؟
برای تشخیص آن بهتر است که به بورد تخصصی مطب او دقت کنید؛ چرا که عناوینی که در این تابلو درج می‌شوند از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند.
ما در ادامه به چند مورد بسیار مهم اشاره می‌کنیم تا به شما کمک کنیم که مطمئن شوید پزشک پوست و مو در این حیطه تخصص خود را گرفته است.
شماره عضویت در مهر دکتر متخصص پوست و مو
ذکر کلماتی نظیر متخصص یا متخصص پوست و مو در بورد مطب پزشک
دارای آرم انجمن

فلوشیپ

بعضی از پزشکانی که در حوزه پوست و مو فارغ التحصیل می‌شوند ترجیح می‌دهند که به مطالعات بیشتر پرداخته و مهارت‌های خود را افزایش دهند در دوره‌هایی که پزشکان مطالعات را شروع می‌کنند فلوشیپ گفته می‌شود.
بعد از اتمام این دوره پزشکان می‌توانند یکی از رشته‌های مربوط به زیبایی پوست یا کاشت مو و حتی درماتوپاتولوژی را انتخاب کنند.

وظایف متخصصین پوست و مو

در حالت کلی پزشکی که دارای تخصص پوست و مو است برای درمان بیماری‌ها یا حتی جلوگیری از ابتلا به بعضی از بیماری‌هایی که ممکن است با رعایت نکردن بهداشت با مبتلا شوید کمک کند.

وظایف متخصصین پوست و مو
وظایف متخصصین پوست و مو

درماتوپاتولوژی

پزشک یا دکتر مو  با استفاده از راهکارهایی مانند نمونه گیری یا حتی بررسی آن نمونه‌ها به شما کمک می‌کند که درمانی را جهت رفع بیماری پوست و موی خود پیدا کنید..

جراحی پوست

بعضی از پزشکانی که دارای تخصص بیشتر هستند اقدام به جراحی پوست و مو می‌کنند تا مشکل بیمار به صورت ریشه‌ای حل شود.

جراحی زیبایی

پزشک متخصص یا دکتر مو  فقط در حوزه درمان فعالیت نمی‌کند بلکه در خصوص زیبایی بیماران نیز جراحی‌هایی انجام می‌دهد البته پزشک ابتدا سابقه بیمار را بررسی کرده و در مورد داروهای مصرفی او اطلاعاتی کسب می‌کند سپس اقدام به جراحی می‌کند.

بهترین زمان مراجعه به دکتر پوست مو

بیشتر افراد دقیقاً نمی‌دانند که باید چه زمانی به پزشک مراجعه کنند. بعضی از افراد دچار آفتاب سوختگی می‌شوند و در مورد مراجعه به پزشک دودل هستند یا حتی در بعضی از فصول تابستان یا زمستان دچار خارش شدید می‌شوند و به توصیه اطرافیان خود اقدام به مصرف بعضی از داروها می‌کنند.
در صورتی که بهتر است در چنین مواقعی به پزشک مراجعه کنند ما در ادامه در مورد بعضی از مشکلاتی که باید به موقع به پزشک مراجعه شود توضیح می‌دهیم.


بیشتر بخوانید: لیفت صورت با نخ در کامرانیه تهران


 

درمان جوش یا آکنه

بعضی از افراد سال‌ها به جوش یا آکنه مبتلا شدند و درمانی برای آن پیدا نمی‌کنند در صورتی که اگر شما به پزشک متخصص ماهری مراجعه کنید البته بعضی از جوش‌ها با درمان‌های موضعی از بین نرفته و پزشک راهکار دیگری را ارائه خواهد کرد.

درمان پیری پوست

پیری مشکلی است که نمی‌توان با آن مقابله کرد اما به به تعویق انداختن آن امری ممکن بوده و افرادی که چین و چروک‌هایی روی صورت خود می‌بینند می‌توانند با مراجعه به پزشک و تزریق ژل وفیلر اقدام به رفع آن کنند.

درمان ریزش مو توسط دکتر مو
درمان پیری پوست

درمان عفونت ناخن

پوست اطراف ناخن محلی است که انواع ویروس‌ها یا قارچ‌ها در آن به راحتی رشد می‌کند اما زمانی شما باید به پزشک مراجعه کنید که تغییر رنگ پوستی در اطراف ناخن مشاهده یا حتی دچار خارش شدید شوید

درمان واریس

رگ‌هایی که روی پا می‌بینید البته روی پای بعضی از افراد، به واریس معروف هستند. ممکن است که بعضی از آنها خوش خیم بوده و بعضی از آنها بدخیم باشند.
در صورتی که این رگ‌ها برآمده شده است پس سریعاً به دکتر مو یا پزشک مراجعه کنید تا با درمان حس بسیار بهتری نسبت به پوست بدن خود داشته باشید.

قرمزی پوست

در صورتی که پوست شما مدام قرمز می‌شود یا مجبور می‌شوید که ساعت‌ها آن را بخارانید بهتر است که از لوسیا یا کرم‌های مخصوص خارش استفاده نکنید چرا که این نشان دهنده علائم مشخصی است که بهتر است به متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

سرطان پوست

بیماری که معمولاً گریبانگیر بسیاری از افراد جامعه شده اما به دلیل تشخیص دیر هنگام بسیاری از افراد جان خود را از دست داده‌اند بنابراین در صورتی که هرگونه آرزوی پوستی یا خال‌های بسیار بزرگ را در بدن خود مشاهده کرده و سابقه بیماری خود را با او در میان بگذارید.

دانش لازم مربوط به تخصص پوست و مو

دکتر مو یا متخصصین پوست و مو برای گرفتن تخصص خود معمولاً ۴ سال مطالعه می‌کنند البته ل این دوره پزشکان دانش‌هایی که در ادامه بیان می‌کنیم را کسب می‌کنند.

مدام اطلاعات خود را در زمینه ی خود افزایش می‌دهند تا به صورت حرفه‌ای اقدام به درمان بیماران کنند

آنها روش‌های تشخیصی را فرا گرفته و در مورد محدودیت‌های آن به شکل حرفه‌ای اطلاعات کسب می‌کنند

در مورد تاریخچه آسیب شناسی علائم و بیماری‌های پوستی مربوط به افراد مسن یا کودکان و حتی رده سنی نوجوانان دانش تخصصی را فرا می‌گیرند


بیشتر بخوانید: تزریق ژل و فیلر در منطقه کامرانیه


 

یافتن با تجربه‌ترین دکتر پوست

سلامت پوست یا مو قطعاً جزو دغدغه بسیاری از افراد مخصوصاً خانم‌هاست چرا که پوست و مو در معرض دید همگان است و در صورتی که دچار مشکلاتی نظیر جوش یا پیری پوست هستید قطعاً بعضی از افراد شما را از وجود چنین مشکلی آگاه کرده‌اند و اما بهتر است چنین نکته‌ای را بدانید که خوردن برای مشکلات پوست و مو کاری بی‌فایده است مراجعه به بهترین دکتر مو یا متخصص پوست و مو به شما کمک می‌کند تا رضایت بیشتری از زندگی خود داشته باشید.

در صورتی که قصد مشاوره دارید با کارشناسان ما در مرکز زیبایی دکتر عاطفه فرامرزی تماس بگیرید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید