لیفت نخ برای صورت

لیفت نخ برای صورت
آنچه می خوانید! ...

لیفت نخ برای صورت از بخیه‌های موقتی که در زیر پوست در نواحی شلی پوست قرار می‌گیرد استفاده می‌کند تا یک لیفت ظریف در صورت ایجاد کند. بر خلاف روش های دیگر، این بخیه ها به جای برداشتن دائمی پوست اضافی، پوست را به سمت بالا می کشند.

این اثر برای چشم قابل مشاهده است اما به درجه لیفتی که با لیفت صورت به دست می آید نمی رسد. توجه به این نکته مهم است که نتایج لیفت با نخ  بین شش تا هجده ماه طول می کشد.

در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما تا ادامه این مطلب همراه بمانید.

حقایقی در مورد لیفت نخ برای صورت

لیفت نخ یا انجام لیفت نخ در اندرزگودر 2 مرحله انجام می شود. به دلیل چسباندن مواد نخ روی پوست، در زمان انجام عمل، لیفت فوری پوست صورت می‌گیرد که به آن «لیفت مکانیکی» می‌گویند.

مقداری از این در ماه اول با قرار گرفتن نخ ها در جای خود از بین می رود. با این حال، بخش دوم و طولانی مدت لیفت با نخ، کلاژن جدیدی است که با شکسته شدن نخ توسط بدن تولید می شود، فرآیندی که به عنوان نئوکلاژنز شناخته می شود.

این به تدریج طی 6 ماه آینده انجام می شود و همان چیزی است که باعث جوانسازی پوست می شود.

نتایج به طور کلی بین 18 ماه تا 2 سال باقی می‌مانند، اما کلاژنی که در پوست تولید می‌شود بسیار بیشتر از این مدت باقی می‌ماند.

عوارض جانبی احتمالی لیفت نخ برای صورت

هر بیمار درجه ای از تورم، کبودی و ناراحتی خواهد داشت. این برای اکثر بیماران خفیف است، اما می تواند در تعداد کمی از افراد قابل توجه باشد. این در 2-3 هفته آینده حل می شود.

بی‌نظمی‌های بافت پوست (مانند بسته شدن یا انقباض) ممکن است رخ دهد، اما در طی 2 تا 3 هفته بعد که پوست دوباره در موقعیت جدید خود می‌چرخد، برطرف می‌شود.

تعیین انتظارات واقع بینانه مهم است. این روش باعث بهبود افتادگی صورت می شود، اما به لیفتی که با انجام یک عمل جراحی مانند لیفت صورت رخ می دهد، نمی رسد.

عفونت غیر معمول ممکن است رخ دهد، اما این خطر با انجام این روش در شرایط استریل در یک مرکز پزشکی کاملا معتبر و آنتی بیوتیک پیشگیرانه که قبل از عمل تجویز می شود به حداقل می رسد.

مراقبت های بعد از آن چه خواهد شد؟

به طور کلی توصیه می شود که بعد از عمل شخصی شما را به خانه برساند و بقیه روز را استراحت کنید. اگر احساس خوبی دارید می توانید روز بعد به سر کار بازگردید، مشکلی از این بابت به وجود نخواهد آمد.

در 7 روز اول سعی کنید به پشت بخوابید در حالی که نخ ها در جای خود قرار می گیرند.

پیشنهاد کنید یک بالش زیر زانوهای خود قرار دهید تا از غلت زدن به پهلو جلوگیری کنید. اگر به پهلو از خواب بیدار می‌شوید، نگران نباشید، حتی اگر نخ‌ها کمی جابه‌جا شوند، مقدار کلاژن تولید شده (و لیفت طولانی‌مدت) بدون در نظر گرفتن تغییر نمی‌کند.

برای اطمینان از بهبودی محل های برش، به مدت 3 هفته از شنا در استخرها / اسپا / اقیانوس ها خودداری کنید.

به مدت 4 هفته هیچ ورزش سنگینی نداشته باشید.

مراقبت های بعد از آن چه خواهد شد؟
مراقبت های بعد از آن چه خواهد شد؟

دلیل انتخاب لیفت نخ برای صورت

اگر همیشه به دنبال آخرین درمان های ضد پیری هستید، لیفت صورت با نخ باید چیزی باشد که باید در مورد آن بدانید. لیفت صورت با نخ یک مفهوم نسبتا جدیدجوانسازی پوس است.

لیفت صورت با نخ بسیار هیجان انگیز است. دکتر عاطفه فرامرزی در کلینیک های زیبایی می تواند در عرض چند دقیقه صورت شما را بدون جراحی با استفاده از روش لیفت با نخ صورت تغییر دهد.

اگر می خواهید لیفت صورت را انجام دهید، به راحتی یکی را دریافت خواهید کرد.

لیفت صورت جراحی برای ظاهر شما عالی است، اما اگر به دنبال چیزی مدرن، با کمترین زمان از کار افتادگی و خطر هستید، لیفت صورت را با نخ انجام دهید.

لیفت صورت با نخ ممکن است برای شما مناسب باشد. لیفت صورت با نخ کاری است که فقط باید به یک جراح زیبایی خوب اجازه انجام آن را بدهید. موارد زیادی از لیفت صورت وجود دارد که نخ زنی به اشتباه انجام می شود. این تقصیر نخ ها نیست، بلکه عدم مهارت جراح است. بنابراین، مراقب باشید که در کجا لیفت صورت با نخ انجام می شود.

چه مدت بعد از لیفت با نخ می توانم ورزش کنم؟

پس از درمان ممکن است مقداری تورم خفیف در بافت تحت درمان و مقداری حساسیت داشته باشید که معمولاً در عرض چند روز برطرف می‌شود و با تسکین درد بدون نسخه بسیار قابل کنترل است.

با در نظر گرفتن موارد فوق، در صورت تمایل می توانید بلافاصله ورزش های ملایم مانند پیاده روی را از سر بگیرید. در حالی که نخ‌ها در حال ته‌نشین شدن هستند، معمولاً از مشتریان می‌خواهیم که حدود ده روز برای انجام هر کار اصلی یا وزنه‌برداری منتظر بمانند تا ناحیه را تحت فشار قرار ندهند.

پزشک شما باید دستورالعمل‌های کامل مراقبت‌های پس از آن را به شما بدهد تا در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشید روشن باشید.

تصمیم دارید لیفت نخ انجام دهید؟

اگر قصد انجام لیفت نخ برای جوانسازی پوست در منطقه فرمانیه و مناطق دیگر نظیر اندرزگو و کامرانیه را دارید کافی است با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید