تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن
آنچه می خوانید! ...

تزریق چربی به باسن چگونه انجام می شود؟ با افزایش سن، باسن‌های ما می‌توانند آویزان شوند، و حالت خود را از دست بدهند. حتی ممکن است به نظر برسد که تمرینات شدید نمی توانند سفتی باسن مورد نظر را به ارمغان بیاورند.

انتقال چربی به باسن که به عنوان لیفت باسن برزیلی نیز شناخته می‌شود، می‌تواند راه‌حلی عالی برای کمک به بلند کردن، کانتور کردن و برجسته‌کردن باسن باشد.

با ما همراه باشید تا در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در مورد تزریق چربی به باسن بیشتر بدانید!

در طول درمان، چربی اضافی از قسمت دیگری از بدن با استفاده از لیپوساکشن برداشته می شود – اغلب بیماران انتخاب می کنند که چربی از شکم یا ران خود گرفته شود. سپس دوباره به ناحیه دریر که نیاز به توجه دارد تزریق می شود و به بهبود شکل و ظاهر باسن کمک می کند.

این محلول جراحی می‌تواند جایگزین طبیعی‌تری برای سایر درمان‌های لیفت بدن مانند ایمپلنت باشد. روش انتقال چربی ما به باسن می‌تواند به ایجاد کفی صاف، صاف و بلند شده با حداقل زمان استراحت پس از درمان کمک کند.

همه درمان ها از جمله تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو متناسب با فرد است و تجربیات شخصی و نتایج ممکن است متفاوت باشد. توصیه می کنیم یک به یک با هماهنگ کننده های درمان خود مشورت کنید تا در مورد گزینه های درمانی خود صحبت کنید

فواید تزریق چربی به باسن چیست؟

انتقال چربی به باسن در EF MEDISPA یک روش یک روزه است که منجر به حداقل زمان بهبودی می شود. درمان نیازی به بیهوشی عمومی ندارد – از آرامبخشی آگاهانه استفاده می شود که زمان توقف پس از درمان را کاهش می دهد.

نیازی به یک شب اقامت نیست، اما از شما خواسته می شود تا برای بررسی و قرار ملاقات های مراقبت های بعدی که به طور سفارشی برای نیازهای شما برای به حداکثر رساندن نتایج طراحی شده اند، مراجعه کنید.

با استفاده از چربی بدن خود، روش انتقال چربی ما به باسن که در کلینیک دکتر فرامرزی انجام می شود، احتمال واکنش به اجسام خارجی را کاهش می دهد، بنابراین راه حل طبیعی تری برای تقویت باسن ارائه می دهد.

مزیت اضافه برداشتن چربی اضافی از قسمت دیگری از بدن برای بسیاری از بیمارانی که مایل به حجیم کردن باسن خود هسیتند سازی جذاب است. چربی را می توان به قسمت های بسیار دقیق ته تزریق کرد و نتایج سفارشی را برای هر بیمار فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: کدام روش لیفت صورت بهتر است

آیا تزریق چربی به باسن بی خطر است؟

تزریق چربی به باسن  همانند تزریق چربی نانوفت یک جراحی زیبایی پیشرفته است که از چربی اضافی بدن شما برای بهبود وضعیت خلفی شما استفاده می کند. در کلینیک دکتر فرامرزی ایمنی بیماران ما همیشه اولویت اصلی ما است و تیم های پزشکی ما به دلیل تجربه و تخصص خود با دقت انتخاب می شوند.

همه جراحان ما موفقیت خود را با روش‌های انتقال چربی ثابت کرده‌اند و قبل، حین و بعد از جراحی در کنار شما خواهند بود تا اطمینان حاصل کنند که همیشه احساس راحتی می‌کنید. کلینیک‌های خوش‌آمد ما در تهران محیطی امن، استریل و خصوصی را برای درمان شما فراهم می‌کنند و هماهنگ‌کننده‌های درمان متخصص برای حمایت و مراقبت از شما در دسترس هستند

آیا تزریق چربی به باسن بی خطر است؟
آیا تزریق چربی به باسن بی خطر است؟

مدت زمان بهبودی پس از انتقال چربی به باسن چقدر است؟

انتقال چربی به باسن نسبت به برخی روش‌های جایگزین لیفت باسن زمان بهبودی کوتاه‌تری دارد. پس از درمان مقداری کبودی و تورم را تجربه خواهید کرد، اما معمولاً در عرض 3 تا 14 روز فروکش می‌کند.

پس از جراحی انتقال چربی، باید بتوانید در عرض 4 تا 7 روز به سر کار بازگردید و بسته به سبک زندگی خود، باید بتوانید در عرض 2 هفته به فعالیت های عادی خود بازگردید.

تیم پزشکی بسیار باتجربه ما شما را در یک لباس فشرده قرار می دهد و پیشرفت شما را از نزدیک با قرار ملاقات های بازبینی نظارت می کند. در مأموریت ما برای ارائه سفارشی‌ترین انتقال چربی به باسن، تیم پزشکی ما یک برنامه مراقبت‌های بعدی کاملاً سفارشی برای تسریع روند بهبودی و بهبود نتایج شما طراحی می‌کند.

بیشتر بخوانید: درمان بیماری های پوست و مو

چرا در کلینیک دکتر فرامرزی انتقال چربی به باسن انجام می شود؟

افراد در کلینیک ما دوستانه و پذیرا هستند، در حالی که محیطی خلوت، خصوصی و کاملاً استریل را برای انجام عمل به شما ارائه می دهند. هماهنگ کننده درمان شما قبل، حین و بعد از جراحی برای ارائه مراقبت و پشتیبانی در دسترس است و اطمینان می دهد که شما همیشه احساس راحتی و خوشحالی می کنید.

در کلینیک ما به برنامه های مراقبت های پس از سفارشی خود افتخار می کنیم، که به طور خاص توسط هماهنگ کنندگان درمان و جراحان ما برای تسریع روند بهبود و به حداکثر رساندن نتایج شما طراحی شده است. همه کارکنان ما بر اساس تخصص و تجربه خود با دقت انتخاب شده اند و می توانید مطمئن باشید که آنها در تلاش هستند تا بهترین انتقال چربی را به باسن ارائه دهند.

هدف ما این است که مشتریان خود را قادر کنیم تا از نتایج طبیعی حاصل از روش های خود لذت ببرند، در حالی که بهترین مراقبت ها را در یک محیط آرامش بخش دریافت می کنند.

مشاوره برای تزریق چربی

در صورتی که قصد مشاوره تخصصی در این زمینه دارید همین الان با کارشناس ما تماس بگیرید یا در قسمت چت سوالات خود را مطرح کنید تا در اولین فرصت توسط کارشناسان ما به سوالات شما پاسخ داده شود.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید