لیفت با نخ برای پلک

لیفت نخ پلک
آنچه می خوانید! ...

لیفت نخ پلک چه عوارضی دارد؟ تا چندی پیش، بهترین راه برای حل مشکلات ناشی از شلی پوست صورت – مانند آویزان شدن گونه ها و افتادگی پوست – روش سنتی لیفت صورت بود.

لیفت نخ پلک یک روش نوین و غیرجراحی برای رفع افتادگی پلک و ابرو است که به منظور جوانسازی و شادابی چشم ها انجام می شود. در این روش، از نخ های مخصوصی برای بالا کشیدن پوست پلک و ابرو استفاده می شود. این نخ ها به مرور زمان جذب بدن می شوند و اثرات لیفت موقتی است.

همه موارد در نظر گرفته شده، در حالی که تکنیک‌های لایه‌برداری پوست می‌توانند به بازیابی سطحی از پوست سفت و سفت کمک کنند، زمانی که پوست شل زیادی وجود دارد، فقط یک تیغه جراحی می‌تواند واقعاً آن را از بین ببرد.

یکی از این گزینه‌های درمان لیفت پوست با حداقل تهاجم، لیفت نخ پلک است.

لیفت نخ پلک چیست؟

لیفت نخ پلک همانند لیفت نخ برای صورت نوعی روش است که در آن از بخیه های موقت برای ایجاد یک “لیفت” بی تکلف اما قابل توجه در پوست استفاده می شود. به جای از بین بردن افتادگی پوست بیمار با جراحی، پزشک اساساً آن را با دوختن بخش هایی از آن معلق می کند.

این کار پوست را تا حدی به عقب می کشد و در نت۲۳یجه صورت را لیفت و سفت می کند. نخ ها علاوه بر اینکه برای لیفت پوست عالی هستند، به روش دیگری با روند پیری مبارزه می کنند: با تحریک “واکنش بازیابی” بدن و هدایت سیل های عظیم کلاژن به مناطق تحت درمان. این با توجه به نقش مهم کلاژن در سیستم پیری قابل توجه است.

لیفت با نخ پلی دیوکسانون یا PDO از دوخت پلی استر زیست تخریب پذیر استفاده می کند. آنها برای ترمیم پوست شما ایده آل ترین هستند، در حالی که برخی از انواع لیفت با نخ فعلی برای لیفت کردن پوست افتاده بهتر هستند. نخ‌های PDO یکی از سه نوع بخیه‌ای هستند که عموماً در تکنیک‌های لیفت با نخ استفاده می‌شوند.

روش لیفت با نخ ممکن است با تکیه بر ناحیه ای که روی آن تمرکز می کنید و همچنین تمایلات پزشک شما، کمی منحصر به فرد باشد. روش اساسی به طور کلی چیزی بسیار مشابه است.

در صورت لزوم پزشک ممکن است لیفت با نخ PDO را توصیه کند . وجود این بخیه ها در پوست شما باعث تحریک سلول هایی در بدن به نام فیبروبلاست ها می شود تا کلاژن بیشتری تولید کنند. کلاژن پروتئینی است که به پوست شما شکل و حالت ارتجاعی می دهد. از دست دادن کلاژن یکی از دلایل اساسی روند پیری در پوست است.

بیشتر بخوانید: کلینیک پوست و مو در جماران

مهم ترین مرحله لیفت نخ پلک

بهتر است تمامی انتظارات خود را با دکتر فرامرزی در میان بگذارید. در مرحله بعد وارد اتاق مخصوص شده و همچنین کرم بی‌حس‌کننده روی پوست شما اعمال می‌شود تا برای این عمل آماده شود.

از یک سوزن یا کانول باریک برای قرار دادن نخ ها در زیر پوست شما استفاده می شود. جاسازی نخ ها می تواند 30 تا 45 دقیقه طول بکشد. پس از جاسازی نخ ها، تکنیک درج خارج می شود. ممکن است فشار یا سفتی خفیفی را در زیر پوست خود احساس کنید.

ظرف چند لحظه پس از بیرون آوردن سوزن ها، عمل شما به پایان می رسد و به شما اجازه داده می شود که به خانه بازگردید.

مزایای لیفت نخ پلک

  • جوان‌سازی طبیعی: لیفت نخ باعث جوان‌سازی طبیعی چشم‌ها می‌شود و به طور طبیعی به زیبایی و جوانی چشمان شما افزوده می‌شود.
  • کاهش افتادگی پوست پلک‌ها: این روش باعث کاهش افتادگی و ایجاد تناسب در پوست منطقه پلک‌ها می‌شود و به طور قابل ملاحظه‌ای زیبایی چشمان را افزایش می‌دهد.
  • عدم نیاز به جراحی: برخلاف روش‌های جراحی، لیفت نخ به زمینه‌ای نیاز ندارد و فرآیند جوانسازی بدون عمل جراحی انجام می‌شود.

عکس لیفت نخ پلک

عکس لیفت نخ پلک
عکس لیفت نخ پلک

عوارض لیفت نخ پلک

لیفت با نخ به عنوان یک روش کم خطر با حداقل تا صفر زمان بهبودی در نظر گرفته می شود، اما ممکن است برخی عوارض جانبی و خطر عوارض وجود داشته باشد. پس از بلند کردن نخ، طبیعی است که با موارد زیر روبرو شوید:

  • تورم
  • کبودی
  • خون ریزی
  • درد خفیف
  • نراحتی در ناحیه تحت درمان
  • تحریک پوست

بیشتر بخوانید: کدام روش لیفت صورت بهتر است

همچنین ممکن است 15 تا 20 درصد احتمال عوارض وجود داشته باشد که شامل فرورفتگی می شود. پیچیدگی های بالقوه جزئی هستند و بدون شک قابل اصلاح هستند. برخی از پیچیدگی هایی که باید به آنها توجه ویژه داشت عبارتند از:

  • واکنش بیش از حد حساس به مواد تشکیل دهنده در مواد نخ
  • خونریزی به دلیل تکنیک ایجاد شده در پشت پوست شما
  • فرورفتگی یا کشیدن قابل توجه در جایی که نخ ها تعبیه شده اند
  • جابجایی یا حرکت تصادفی نخ‌ها که منجر به گره‌دار یا متورم شدن پوست می‌شود.
  • ناراحتی یا درد در زیر پوست به دلیل محکم قرار گرفتن نخ یا قرار گرفتن آن ناشیانه
  •  عفونت باکتریایی در ناحیه تحت درمان

قصد انجام لیفت نخ برای افتادگی پلک دارید؟

در صورتی که قصد دارید این نوع جراحی را با حرفه ای ترین متخصص در مجموعه ای کاملا معتبر انجام دهید، در اسرع وقت از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

نکات مهم پس از انجام لیفت نخ پلک

  • استفاده از محافظت‌های خورشیدی: پس از انجام لیفت نخ بسیار حائز اهمیت است تا از آسیب به پوست جلوگیری شود. بنابراین استفاده از محافظت‌های خورشیدی الزامی است.
  • مراقبت مناسب از پوست: پس از انجام روش، مراقبت مناسب از پوست اهمیت زیادی دارد. شما باید از استفاده از محصولات مراقبتی مناسب استفاده کنید تا نتایج بهتری به دست آورید.

انتخاب بهترین روش لیفت پلک

انتخاب بهترین روش لیفت پلک به عوامل مختلفی مانند سن، میزان افتادگی پلک، سلامت عمومی و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. در صورت تمایل به انجام لیفت نخ پلک، حتماً با یک جراح یا متخصص پوست مشورت کنید تا بهترین روش را برای شما انتخاب کند.

هزینه لیفت نخ پلک

قیمت لیفت نخ پلک از 5 میلیون تومان شروع می شود و تا 20 میلیون می توان آن را تخمین زد. البته هزینه این نوع لیفت نخ بستگی به شرایط خاص هر فرد دارد.
برای اطلاع از قیمت دقیق این نوع جراحی حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا نیاز به مشاوره دارید؟

جالب است بدانید مرکز ما دارای بهترین مشاوران در این زمینه است که اگر میخواهید از مشاورین ما در این زمینه کمک بگیرید همین الان با مشاوران ما برای انجام لیفت نخ برای چانه، کانتورینگ صورت، پاکسازی پوست در اختیاریه تهران از طریق درگاه های ارتباطی ما در سایت تماس بگیرید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...