پاکسازی پوست در اختیاریه تهران

پاکسازی پوست در اختیاریه تهران
آنچه می خوانید! ...

پاکسازی پوست در اختیاریه تهران می‌تواند عمل بسیار ارزشمندی بین مراقبت روزانه از پوست شما و هر عمل پوستی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، ایجاد کنند. فیشال‌ها با پاک‌سازی، شفاف‌سازی و لایه‌برداری ویژه‌شان، می‌توانند برای هر نوع پوستی، چه چرب و مستعد آکنه، چه خشک یا پیری، قابل انجام شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پاکسازی و پیلینگ پوست ، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

انواع پاکسازی پوست در اختیاریه تهران

بسته به نیازهای مراقبت از پوست و بودجه شما، انواع بسیاری از فیشال ها در دسترس هستند. فیشال‌های درمانی را می‌توان طوری طراحی کرد که با سایر روش‌های پوستی پیچیده‌تر مانند لیزرهای درمانی و جوانسازی پوست کار کند تا به شما کمک کند ظاهری که می‌خواهید داشته باشید.

برخی از انواع متداول پاکسازی پوست در کامرانیه جنوبی عبارتند از:

فیشال های اولیه به سبک اروپایی

برای هر نوع پوستی خوب است و گزینه ای مغذی برای انواع پوست ارائه می دهد.

لایه برداری مرطوب صورت

شامل لایه برداری شیمیایی سبک است که پوست را نیز آبرسانی می کند. این نوع پاکسازی بدون درد است و برای پوست های نرمال تا خشک بهترین است.

شفاف کننده صورت

پاکسازی عمیق پوست های چرب را فراهم می کند. محصولات مورد استفاده شامل اسید گلیکولیک 20 درصد و ماسک آرام بخش جذب کننده روغن و در صورت نیاز استخراج می شود. یک سرم آبرسان سبک این صورت را تکمیل می کند.

بیشتر بخوانید: هایفوتراپی و کرایوتراپی در فرمانیه

فیشال های رادیانس و آبرسان

برای پوست های معمولی تا خشک طراحی شده اند. این فیشال‌ها با یک اسکراب براق کننده سبک شروع می‌شوند تا سلول‌های کدر و خشک پوست را از بین ببرد و به دنبال آن یک ماسک دوگانه برای تقویت و شادابی پوست انجام می‌شود. ژل ویتامین C برای محافظت آنتی اکسیدانی اعمال می شود و با یک مرطوب کننده غنی به پایان می رسد تا هیدراتاسیون را حفظ کند.

انواع پاکسازی پوست در اختیاریه تهران
انواع پاکسازی پوست در اختیاریه تهران

پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی یا سالن زیبایی

مقایسه خدمات

یک مطب پوست به همراه نظارت پزشکی را برای مراقبت از پوست شما فراهم می کند، به گونه ای که یک سالن زیبایی نمی تواند خدمات مشابه ای را ارائه دهد. دکتر متخصص پوست و مو در اندرزگو تهران یا دکتر متخصص پوست و مو در منطقه فرمانیه که در مطب متخصص پوست کار می‌کنند، تحت نظارت پزشک متخصص پوست و بیماری‌های آن هستند.

زیبایی‌شناسانی که در یک سالن زیبایی کار می‌کنند ممکن است هیچ آموزش یا نظارت پزشکی نداشته باشند. همچنین، هیچ استاندارد ملی برای مشاغلی که از اصطلاح “مدی اسپا” استفاده می کنند وجود ندارد، بنابراین ممکن است انجام درمان های پوستی با استفاده از لیزر، اسکالپل یا سوزن در چنین مکان هایی بی خطر نباشد.

برای پوست شما ایمن تر است

اول، مطب دکتر متخصص پوست و مو در کامرانیه ، گزینه ایمن تری را برای مراقبت های اولیه پوست از جمله صورت ارائه می دهد. این به این دلیل است که زیبایی‌شناسان و دستیاران پزشکی که با متخصصان پوست کار می‌کنند، آموزش دیده‌اند تا بدانند چه زمانی برای شرایطی که خارج از تخصص آنهاست، با پزشک تماس بگیرند.

این به جلوگیری از آسیب های پوستی ناشی از زیبایی شناسان کم آموزش و بدون نظارت کمک می کند.

در مرحله بعد، یک دکتر متخصص پوست و مو در خیابان پاشا ظاهری می‌تواند صورت‌های درمانی با پاک‌کننده‌ها، نرم‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌های خاص را برای حمایت از پوست و کمک به بهبودی آن در حین انجام درمان‌های پزشکی برای پوست خود پیشنهاد کند.

در نهایت، انجام عمل‌های زیبایی پیچیده‌تر، مانند لیزر موهای زائد یا تزریق فیلرها، تزریق چربی یا بوتاکس ، همیشه ایمن‌تر است تا تحت نظر متخصص پوست و نه در یک سالن زیبایی.

نحوه انجام پاکسازی پوست در اختیاریه تهران

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این موضوع تأکید کنیم – در حالی که طرح کلی زیر نحوه انجام یک فیشال عمومی را نشان می دهد.

آماده سازی

بسته به جایی که قرار است پاکسازی صورت خود را انجام دهید، یکی از اولین اقداماتی که باید انجام دهید این است که برای آن آماده شوید متخصص زیبایی از شما می خواهد که روی تخت دراز بکشید و به شما یک ماساژ سریع شانه و صورت می دهد .آماده سازی معمولاً به بسته ای که خریداری کرده اید بستگی دارد.

پاکسازی

برخی از درمانگران در مطب متخصص از شما می خواهند که صورت خود را با یک صابون مخصوص با مجموعه ای از دستورالعمل ها بشویید. به عنوان مثال، برخی از دارای صابون های خاص برای انواع پوست هستند، مانند پوست های چرب یا خشک.

از سوی دیگر، برخی از شما می خواهند که روی یک تخت راحت دراز بکشید و متخصص زیبایی صورت شما را برای شما شستشو می دهد.

این پاکسازی صورت معمولاً بسیار تسکین دهنده است. متخصص زیبایی شما از محصولات ملایم برای تمیز کردن ملایم پوست شما با ضربه های ملایم و متوسط ​​استفاده می کند. همچنین به عنوان یک ماساژ عمل می کند و در نتیجه شما را بیشتر آرام می کند.

لایه برداری

بعد از پاک کردن آرایش و پاکسازی پوست در اختیاریه تهران ، در مرحله بعدی با یک لایه برداری هیجان انگیز مواجه خواهید شد. برخی از متخصصان از لایه بردارهای ملایم استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از اسکراب صورت ساده تر استفاده می کنند.

در هر صورت، هدف از فرآیند لایه برداری خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست و سایر ناخالصی های پوستی است که در پوست جاسازی شده اند. متخصص زیبایی این را پاک می کند و شما برای مرحله بعدی آماده خواهید بود.

بخار

برخی از متخصصان از این قسمت صرف نظر می کنند، اما برخی دیگر فکر می کنند این یک ضرورت است. بخار دادن به باز کردن منافذ پوست کمک می کند تا پوست شما بهتر برای استخراج آماده شود – به این معنی که بگوییم آنقدرها آسیب نخواهد دید.

متخصص زیبایی معمولا بخاری را روشن می کند و آن را در جهت کلی صورت شما قرار می دهد. از شما پرسیده می شود که آیا می توانید به درستی نفس بکشی؟. اگر ناراحت هستید باید صحبت کنید، زیرا باید 10 تا 15 دقیقه زیر بخار باشید.

بیشتر بخوانید: ار اف فرکشنال در کامرانیه تهران

استخراج

بعد از بخار دادن، چالش برانگیزترین بخش بیشتر فیشال ها می آید – استخراج! با این حال، نگران نباشید. زیر دست یک متخصص زیبایی ملایم، نباید درد داشته باشد. در واقع، اکثر افراد در طول این فرآیند به خواب می روند!

متخصص زیبایی، ناخالصی‌های پوستی را که در لایه بیرونی پوست شما وجود دارد – که شامل آکنه خفیف، جوش‌های سرسیاه و سرسفید می‌شود، پاک می‌کند. اگر چیزی بیش از حد عمیق است، متخصص زیبایی باید به متخصص پوست توصیه کند تا آن را استخراج کند.

آن‌ها معمولاً جوش هایی را که در شرف ترکیدن هستند یا آکنه‌هایی که آماده بیرون زدن نیستند، لمس نمی‌کنند.

لایه برداری
لایه برداری

اتمام کار

برخی از  متخصصان از روشی ساده استفاده می کنند و یک حوله سرد روی صورت شما قرار می دهند تا منافذ را ببندند. برخی دیگر از لیزر ملایم روی ماسک گاز استفاده می کنند. همچنین به شما امکان لایه برداری شیمیایی و ماسک صورت داده می شود.

لایه برداری شیمیایی و ماسک های مختلف صورت وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این موارد به نیاز شما بستگی دارد – به عنوان مثال، ماسک های صورت برای پوست های مستعد آکنه، برای روشن کردن پوست، برای پوست های چرب وجود دارد.

فیشال برای مردان به همان اندازه برای زنان مفید است. متخصص زیبایی شما توصیه می کند که کدام ماسک صورت برای نوع پوست شما بهترین است.

انجام پاکسازی پوست در اختیاریه تهران

برای این کار می توانید با شماره های موجود در سایت دکتر عاطفه فرامرزی تماس حاصل نمایید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید