مراقبت های بعد از ار اف فرکشنال

مراقبت های بعد از ار اف فرکشنال
آنچه می خوانید! ...

مراقبت های بعد از ار اف فرکشنال شامل چه مواردی هستند؟ اگر به تازگی تحت یک درمان میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی (RF) قرار گرفته اید، ممکن است از خود بپرسید که چه انتظاری دارید.

آیا درد یا تورم وجود خواهد داشت؟ چه مدت طول می کشد تا پوست بهبود یابد؟ در این پست وبلاگ به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم و راهنمای دقیقی در مورد مراقبت از پوست شما پس از درمان ارائه می دهیم.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا در مورد این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

بعد از ار اف فرکشنال چه اتفاقی خواهد افتاد؟

پس از درمان میکرونیدلینگ با RF، قرمزی و تورم طبیعی است. این کاملا طبیعی است و معمولا در عرض چند ساعت تا چند روز فروکش می کند. با این حال، اگر هر گونه درد یا ناراحتی را تجربه کردید، با پزشک زیبایی یا متخصص پوست خود تماس بگیرید.

محافظت در برابر آفتاب بسیار مهم است. بلافاصله پس از درمان، پوست خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید.

همچنین حداقل 2 هفته پس از درمان میکرونیدلینگ RF روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید. اگر باید بیرون بروید، حتما از ضد آفتاب با طیف وسیع (UVA / UVB) با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. محافظت اضافی مانند استفاده مجدد از ضد آفتاب، پوشیدن کلاه لبه پهن و جستجوی سایه در صورت امکان نیز بسیار توصیه می شود.

9 مورد از مهم ترین مراقبت های بعد از ار اف فرکشنال

از جمله مهم‌ترین مراقبت‌هایی که بعد از ار اف فرکشنال در کامرانیه تهران باید انجام دهید شامل موارد زیر است:

1) در چند روز اول پس از درمان میکرونیدلینگ RF، ممکن است متوجه شوید که پوست شما قرمز، دردناک، لکه دار، خشک و پوسته پوسته شده است.
این طبیعی است و باید به خودی خود از بین برود مشروط بر اینکه مراقبت های بعدی مناسب انجام شود.

2) مهم است که از چنگ زدن به پوست یا شستشوی شدید آن خودداری کنید زیرا می تواند باعث تحریک و عوارض شود. بعد از حدود ده تا چهارده روز، پوست شما باید ترمیم شود و می توانید روال معمول مراقبت از پوست خود را از سر بگیرید.

بیشتر بخوانید: کدام روش لیفت صورت بهتر است

3) برای کمک به کاهش سوزش و روند ترمیم پوست پس از درمان، استفاده روزانه از یک پاک کننده ملایم بدون صابون، یک سرم ترمیم کننده با فاکتور رشد اپیدرمی و به دنبال آن محافظت بسیار بالا در برابر نور خورشید را توصیه می کنیم. همچنین توصیه می کنیم از ماسک صورت ترمیم کننده EGF دو بار در هفته برای تسکین بیشتر پوست و تحریک تجدید سلولی استفاده کنید.

4) همچنین باید از استفاده از هر گونه درمان لایه برداری از جمله محصولات حاوی AHA / BHA یا هر عامل لایه بردار دیگر مانند برس های صورت خودداری کنید زیرا پوست شما حساس تر می شود.

6 مورد از مهم ترین مراقبت های بعد از ار اف فرکشنال
6 مورد از مهم ترین مراقبت های بعد از ار اف فرکشنال

5) همچنین باید حداقل 2 هفته پس از درمان میکرونیدلینگ rf از استفاده از محصولات حاوی رتینوئید از جمله رتینول خودداری کنید زیرا پوست شما حساس تر می شود.

6) همچنین باید حداقل تا 3 روز پس از درمان از هرگونه درمان حرارتی و فعالیت های شدید مانند دوش آب گرم، جکوزی، سونا، اتاق بخار، تخت های آفتابگیر، تمرینات سنگین باشگاه، دویدن، رقصیدن در تمام طول شب و غیره اجتناب کنید.

بیشتر بخوانید: هزینه جوانسازی پوست

مورد بعدی

7) 24 تا 72 ساعت اول از آرایش خودداری کنید. هنگامی که دوباره آرایش را شروع کردید، حتما از محصولات غیر کومدون زا استفاده کنید و از هرگونه آرایشی که می تواند پوست شما را تحریک کند یا منافذ را مسدود کند، اجتناب کنید.

8) اگر مجبور هستید، از یک سواب پنبه ای تمیز یا دست های تمیز برای آرایش در اطراف ناحیه درمان استفاده کنید. بلافاصله پس از درمان از استفاده از محصولات جدید مراقبت از پوست خودداری کنید زیرا پوست شما حساس تر می شود.

9) شما همچنین باید مقدار زیادی آب بنوشید و غذاهای غنی از آنتی اکسیدان ها از جمله میوه ها و سبزیجات فراوان بخورید تا به حمایت از پوست شما در طی روند بهبودی کمک کند.
در صورت داشتن هرگونه سوال یا نگرانی در مورد مراقبت از پوست پس از میکرونیدلینگ rf، حتما با پزشک زیبایی یا متخصص پوست و مو در قیطریه تهران خود تماس بگیرید

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید