دکتر متخصص پوست و مو در منطقه فرمانیه

دکتر متخصص پوست و مو در منطقه فرمانیه
آنچه می خوانید! ...

فرمانیه، منطقه ۱ شهرداری تهران است که در آن پزشکان متخصص پوست و مو بسیاری دارد. پوست و مو در ظاهر افراد و اعتماد به نفس انسان تاثیر بسزایی دارد. اما دکتر پوست با متخصص پوست و مو چه تفاوتی دارد؟

متخصص پوست و مو چه خدماتی را می تواند ارائه دهد؟ آیا لیزر های درمانی و جوانسازی پوست جزو خدمات پزشک متخصص پوست و مو است؟ بهترین پزشک لیفت صورت با نخ در کامرانیه تهران کدام است؟

همراه ما بمانید تا به صورت مفصل این موارد را بررسی کنیم.

تفاوت دکتر پوست و متخصص پوست

هنگام بروز مشکل پوست و مو، برای گرفتن نتیجه بهتر، باید به دنبال پزشکی ماهر و دارای تخصص بگردیم. البته لازم به ذکر است که دکتر پوست با متخصص پوست تفاوت‌هایی دارد.

پزشک متخصص، باید یک دوره ۷ ساله پزشکی عمومی برا بگذراند. همچنین باید سه دوره دیگر که شامل دوره بورد پزشکی، دوره فلوشیپ و دوره‌های عملی تکمیلی پوست و مو را پشت سر بگذارند.

برخی از پزشکان متخصص برای کسب درجات و امتیازات بالاتر در رابطه با مدرک خود، دوره‌های معتبری در داخل و خارج از کشور شرکت می کنند. به طور مثال تازه ترین روش زیبایی  و درمانی پوست مو، درمان سرطان و کاشت مو است که از طریق سلول‌های بنیادین انجام می شود.

خدمات متخصص

افراد زیادی هستند که به پوست و‌ موی خود اهمیت بسیاری می دهند. همچنین این افراد به دنبال پزشکان متخصص و پزشکان عمومی پوست مویی هستند که بتوانند زیبایی آن‌ها را دوچندان کرده یا آن را با بهترین نحو درمان، حفظ کند.

هنگام بروز مشکلات پوستی یا جوان سازی و زیبایی پوستی باید به پزشک متخصص مراجعه کرد. زیرا پوست دارای بافتی حساس است که ممکن است با نادیده گرفتن این موضوع و مصرف داروها مشکلاتی ایجاد کند که قابل درمان نباشد.

دکتر پوست و مو یا پزشک‌ متخصص، از طریق داروهای پوستی و درمان‌های تکمیلی، پوست را بازسازی و درمان می کند.

پزشک متخصص پوست و مو دارای مهارت‌های بسیاری است که می تواند خدمات متفاوتی مانند تزریق ژل لب و بوتاکس، لیفت صورت با نخ و درمان ریزش مو به صورت تخصصی را شامل شود.

درمانی

خدمات درمانی پوست و‌ مو چه مواردی را شامل می شود؟ خدمات درمانی پوست مو تحت نظر دکتر پوست و باشد بهتر است یا پزشک متخصص پوست و مو؟ پیشنهاد می کنم تا ادامه مقاله با ما همراه باشید تا انواع خدمات درمانی پوست و مو را بشناسیم.

رسیدگی به پوست صورت و بدن، امری ضروری برای تمامی افراد است. رسیدگی به پوست از دوران کودکی، مشکلات و آسیب‌های پوستی در بزرگسالی را کمتر و مدیریت می کند. امروزه طیف وسیعی از خدمات درمانی پوستی برای افراد فراهم شده است.

دکتر متخصص پوست
دکتر متخصص پوست

ویتیلیگو

ویتیلیگو یکی از شایع ترین و رایج ترین بیماری پوستی است که بر روی صورت و بدن به صورت لک های رنگی پیدا می شود. این بیماری نام‌های متفاوتی مانند لک و پیس و برص دارد. ملانین یا همان رنگ دانه‌های پوست است که علت به وجود آمدن این بیماری کمبود ملانین  در بدن فرد است. این رنگ دانه اساس پروتئینی دارد که هنگامی مقدار کافی از آن در بدن نیست، پوست ان ناحیه دچار سفیدی می شود.

از نظر پزشکان متخصص این بیماری فرد را با مشکلاتی همانند افسردگی، کاهش اعتماد بنفس، کاهش پذیرفته شدن از طرف اجتماع، استرس و کاهش موقعیت شغلی رو به رو می کند.

متخصص پوست مو از طریق روش‌های مدرنی مانند لیزر درمانی، دارو درمانی و میکرونید لینک می تواند این بیماری را درمان کند. البته درمان آن قطعی نیست، اما می تواند از بیشتر شدن و کنترل ان تاثیر گذار باشد.


عفونت قارچی

عفونت قارچی جزو بیماری های رایجی است که ممکن است تا به حال یک بار آن را شنیده یا دیده باشید. این بیماری به دلایل مختلفی شکل می گیرد و بیماری واگیر داری است. البته جای نگرانی نیست و در برخی موارد می توانید با راهکارهای خانگی آن را درمان کنید.

عفونت قارچی انواع مختلفی دارد که علت شایع آن خارش پوست و سطح بدن است. کراتین، پروتئینی است که ناخن، پوست و مو شما را می سازد و قارچ با حمله کردن به کراتین مرده پوست، تبدیل به عفونت قارچی می شود.

 

• بیشتر بخوانید:   دکتر متخصص پوست و مو در کامرانیه

 

دکتر پوست و مو معتقد است که عفونت قارچی بر اساس نوع قارچ، متفاوت است. مثلا ورزشکارانی که دائم یا در اکثر مواقع از کفش ورزشی استفاده می کنند، از هر ۶ نفر آنها، یک نفر دچار قارچ پا شده است. زیرا این قارچ در نواحی مرطوب و گرم رشد کرده و باعث خارش، قرمزی و پوسته  پوسته شدن پا یا انگشتان می شود. همچنین می توان عفونت قارچی ناخن یا عفونت قارچی واژن زنان هم نام برد.


زگیل پوستی

پزشکان متخصص. پوست و مو می گویند که زگیل تناسلی به علت وجود ویروسی به نام پاپیلومای انسانی است.  امکان مبتلا شدن به زگیل پوستی در هر سنی ممکن است. بستگی به نوع زگیل و موقعیت آن در سطح بدن، درمان ان نیز متفاوت است. دکتر پوست می تواند از طریق لیزر درمانی، رادیو سرجری و کرا یو تراپی زگیل پوستی را درمان کند.


ریزش مو

مو در زیبای چهره افراد تاثیر دارد. مواردی همچون تغذیه، ژن، استرس، کاهش وزن و غیره در ریزش مو تاثیر دارند.

پزشک متخصص با برسی علت ریزش مو به درمان آن میپردازد. اگر فرد از طریق محلول و دارو برطرف کردن علت ریزش مو نتواند کاری کند، با کاشت مو و مزوتراپی آن را برطرف می کند.

 

زیبایی

کار پزشکان متخصص پوست و مو تنها به درمان ختم نمی شود. بلکه خدمات زیبایی هم بخش مهمی است که برای پوست و ظاهر انجام می دهند. در حالت کلی پزشک متبحر سعی می کند جراحی های درمانی و زیبایی پوست را در صورت نیاز با هم انجام دهد. در ادامه به مواردی که حتما باید توسط پزشک متخصص پوست انجام شود می پردازیم.


لیزر موی زائد

موهای زائدی که رشد می کنند از طریق اشعه نور، فولیکول مو از بین رفته است. ریشه مو به طور کامل سوخته و دیگر قابل رشد نیست. لیزر طی چند مرحله و بستگی به نوع ضخامت مو صورت می گیرد.

 

• بیشتر بخوانید:   لیفت با نخ 


تزریق چربی

از طریق تزریق چربی میتوانید به صورت جوان سازی پوست را تجربه کنید. از این روش کم خطر می توانید برای برجسته کردن نواحی صورت، باسن، زیر چشم و غیره استفاده کنید. لازم به ذکر است بدانید که پزشک متخصص پوست از همان چربی برن خودتان که طی فرایندی پاکسازی شده است، به  نواحی که بافت چربی کمتری دارد تزریق میکند.

کاشت مو

هر ساله تعداد بسیار بالایی از مردان و زنان به دلایل مختلفی به پزشکان متخصص مراجعه می کنند تا کاشت مو را تجربه کنند.

دکتر متخصص مو
دکتر متخصص مو

 

کاشت ابرو

افرادی هستند که به دلیل ژنتیک، مصرف داروهای شیمیایی یا غیره دچار کم  پشت شدن ابرو هستند. این روش تضمینی است و متقارن شدن ابرو را به همراه دارد.

سخن پایانی

دکترهای متخصص پوست و موی بسیار ماهری در منطقه فرمانیه در دسترس هستند. با تماس گرفتن و دریافت  مشاوره، مشکلات پوستی خود را بشناسید و آن را درمان کنید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید