هایفوتراپی و کرایوتراپی در اندرزگو

هایفوتراپی و کرایوتراپی در اندرزگو
آنچه می خوانید! ...

بهترین کلینیک هایفوتراپی و کرایوتراپی در اندرزگو کجا است؟ بیماری های پوستی شرایطی هستند که پوست شما را تحت تاثیر قرار می دهند. این بیماری ها ممکن است باعث بثورات، التهاب، خارش یا سایر تغییرات پوستی شوند. برخی از بیماری های پوستی ممکن است ژنتیکی باشند، در حالی که عوامل سبک زندگی نادرست ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلات دیگر شود. درمان بیماری های پوستی ممکن است شامل داروها، کرم ها یا پمادها یا تغییر شیوه زندگی باشد.

متخصصین پوست  کلینیک ما جلسات کرایوتراپی را برای درمان انواع مختلف ضایعات پوستی مانند لکه ها، زگیل ها، رشد پوست و سایر ضایعات خوش خیم و حتی جوانسازی پوست ارائه می دهند.

در این مقاله قصد داریم‌ در مورد هایفوتراپی و کرایوتراپی در فرمانیه به صورت تخصصی با شما صحبت کنیم تا بتوانید بهترین پزشک را برای رفع مشکلات پوستی خود انتخاب کنید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کرایوتراپی چیست؟

به طور کلی، کرایوتراپی درمانی با استفاده از سرما درمانی است.

این یک روش ثابت است که برای چندین دهه استفاده می شود و شامل اعمال سرما در ناحیه دردناک یا پاتولوژیک بدن است. به ویژه در زمینه های  تروماتولوژی یا درمان دردهای مزمنی از جمله:

  • روماتیسم
  • آرتروز
  • پوکی استخوان
  • التهاب مفاصل
  • فیبرومیالژیا
  • و غیره

رایج است.

در درماتولوژی هدف  از بین بردن ضایعات پوستی، سوزاندن آنها با سرما است. اصل این است که ضایعه پوستی را به طور ناگهانی با نیتروژن مایع منجمد کنید، سپس به آرامی آن را دوباره گرم کنید. این شوک حرارتی ضایعه را می سوزاند و باعث تخریب آن می شود.

به عبارت دقیق‌تر، نیتروژن آب سلول‌ها را منجمد می‌کند که از طریق کریستالیزاسیون منجر به تخریب غشاها و ساختار آن می‌شود.

درمان ضایعات پوستی با هایفوتراپی و کرایوتراپی در اندرزگو
درمان ضایعات پوستی با هایفوتراپی و کرایوتراپی در اندرزگو

درمان ضایعات پوستی با هایفوتراپی و کرایوتراپی

در کرایوتراپی که دکتر متخصص پوست و مو در اندرزگو تهران برای درمان بیماری های سطحی و غیر جدی پوستی انجام می دهد از جمله این بیماری ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زگیل
  • تومورهای سطحی اپیدرم
  • تومورهای عروقی
  • خال ( غربالگری ملانوما )
  • کراتوزهای سبورئیک

حتما بخوانید: لیفت صورت با نخ در کامرانیه تهران

در جلسات هایفوتراپی و کرایوتراپی چه می گذرد؟

مرحله 1: ارزیابی اولیه

قبل از جلسه کرایوتراپی، دکتر متخصص پوست و مو در خیابان پاشا ظاهری شما را معاینه می کند تا نیازهای خاص شما و منشا ضایعات شما را مشخص کند.

مرحله 2: آماده سازی ضایعه

سپس در صورت لزوم هر گونه آرایش را از روی پوست پاک می کنند یا اگر ضایعه بسیار ضخیم است (مثلاً زگیل) با تیغه چاقوی جراحی استریل آن را برمی دارند.

مرحله 3: استفاده از نیتروژن مایع

سپس نیتروژن مایع را می توان با یک سواب پنبه ای یا یک بطری اسپری روی ضایعه اعمال کرد. برنامه حدود 10 ثانیه طول می کشد.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که در هایفوتراپی و کرایوتراپی در اندرزگو برای درمان نیازی به بی حسی موضعی نیست. ممکن است در حین استفاده درد خفیفی احساس شود و به دنبال آن با گرم شدن ضایعه، احساس سوزش ایجاد شود. در مواردی که درد به خوبی تحمل نمی شود یا در کودکان خردسال، استفاده از کرم بی حس کننده یک ساعت قبل ممکن است پیشنهاد شود.

تعداد جلسات هایفوتراپی و کرایوتراپی

معمولا یک جلسه هایفوتراپی و کرایوتراپی در اندرزگو برای ضایعات سطحی کافی است. با این حال، ضایعات ضخیم یا عمیق، مانند زگیل کف پا، به چندین جلسه به فاصله 3 هفته نیاز دارند. دکتر متخصص پوست و مو در کامرانیه شما یک برنامه درمانی شخصی را در طول مشاوره اولیه به شما ارائه می دهد.

بهترین پزشک هایفوتراپی و کرایوتراپی

جهت انجام‌ هایفوتراپی و کرایوتراپی بهتر است کلینیک یا بیمارستان های معتبر را انتخاب کنید. البته بعضی از پزشکان نیز در مطب خود با استفاده از ابزارهای پیشرفته هایفوتراپی و کرایوتراپی را انجام می‌دهند که در بین پزشکان سرشناس، دکتر عاطفه فرامرزی با استفاده از ابزارهای تخصصی برای درمان ضایعات پوستی از کرایوتراپی و هایفوتراپی استفاده می‌کند.

تعداد جلسات هایفوتراپی و کرایوتراپی در اندرزگو
تعداد جلسات هایفوتراپی و کرایوتراپی در اندرزگو

حتما بخوانید: پاکسازی و پیلینگ پوست 

هزینه جلسات هایفوتراپی و کرایوتراپی

هزینه هر جلسه بستگی به شرایط فیزیکی فرد دارد؛ به همین دلیل نمی‌توان هزینه مشخصی را برای این جلسات مشخص کرد؛ چرا که بعضی از افراد ضایعات پوستی بسیار کمتری دارند و در دو یا سه جلسه می‌توان با هایفوتراپی و کرایوتراپی این ضایعات را برطرف کرد.

اما بعضی از افراد ضایعات پوستی بسیار وخیمی دارند که با دو جلسه شرایط درمان فراهم نمی‌شوند.

مشاوره آنلاین هایفوتراپی و کرایوتراپی

برای رزرو نوبت می‌توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. و برای رزرو نوبت آنلاین، شماره‌های درج شده در سایت به شما این امکان را می‌دهند تا در اپلیکیشن‌هایی نظیر واتساپ اقدام کنید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید