جوانسازی پوست در فرمانیه

جوانسازی پوست در فرمانیه
آنچه می خوانید! ...

به طور کلی روش جوانسازی پوست در فرمانیه  به نوعی درمان بافت سلولی پوست و بهبود آن است. این روش‌ها از طریق تکنیک‌های روز دنیا انجام می‌شود. پوست همیشه در معرض آسیب‌هایی از جمله آکنه جای زخم برش عمل افزایش سن آفتاب سوختگی و غیر است.

خدمات مرکز جوانسازی پوست

در دهه‌های اخیر روش‌های بسیار زیادی برای جوان سازی پوست در بازار رواج پیدا کرده است. اگر شما نیز قصد جوانسازی پوست خود را دارید یا به دنبال مراکزی معتبر و مطمئن برای انجام این کار هستید می‌توانید از خدمات مرکز جوانسازی پوست در فرمانیه استفاده کنید.

روش مختلف جوانسازی پوست

امری طبیعی است که شما برای زیباسازی یا جوانسازی و بازگشت و بهبود بافت صورت تلاش‌های بسیاری کنید. به دنبال روش‌ها و ایده‌های جدیدی باشید تا بتوانید طراوت را به پوست خود بازگردانید. روش‌های مختلفی برای جوانسازی پوست در فرمانیه وجود دارد که ممکن است در مناطق مختلف و در مکان‌های مختلف اسامی آنها را دیده یا شنیده باشید.

پوست صورت و بدن دارای حساسیت بالایی است و در ظاهر افراد بسیار دارای اهمیت است به همین دلیل پیدا کردن دکتر مناسب و روش جوانسازی کمی دشوار است. در این مقاله شما را با تعدادی از روش های جوانسازی پوست آشنا می کنیم.

روش مختلف جوانسازی پوست در فرمانیه
روش مختلف جوانسازی پوست در فرمانیه
  • ترماژ

یکی از روش های غیر تهاجمی و بدون عمل ترماژ است. برای سفت شدن پوست و از بین رفتن خطوط استفاده می شود. با حرارت ایجاد شده کلاژن ها تحریک میشوند و پوست ترمیم میابد. افتادگی پوست و چین و چروک به دلیل کاهش کلاژن پوست است. با فرکانس رادیویی ترماژ می توانید صورت خود را لیفت و کانتور کنید.

بیشتر بخوانید: انجام لیفت نخ در اندرزگو

پلاسماجت

این روش برای از بین بردن گودی زیر چشم و لیفت چشم، خطوط دور چشم، خطوط پنجه کلاغی، غدد کوچیک زیر پوستی و غیره استفاده می شود. نتیجه اثر بخش آن را میتوانید طی ۲تا۶ هفته مشاهده کنید. این روش با دستگاه متفاوت و شیوع متفاوت صورت میگیرد که باعث تحریک پوست به کلاژن، انقباظ و سفت شدن پوست می شود.

بلفاروپلاستی

با گذشت زمان صورت فرد دچار چین و چروک و افت پلک می شود. راه کارهای بسیاری برای این مشکل وجود دارد. اما بلفاروپلاستی یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست در فرمانیه است که پیشنهاد می کنیم.

بلفاروپلاستی روشی است که در آن چربی های دور چشم مانند پوست و عضله را جدا میکنند. ممکن است برای پلک بالایی یا پلک پایینی مورد استفاده قرار گیرد.

لیفت

زنان و مردان در سرتاسر جهان از انجام لیفت نخ در اندرزگو یا انجام لیفت نخ در فرمانیه به عنوان یک روش زیبایی و جوانسازی استفاده می کنند. از لیفت برای کشیده شدن صورت و از بین بردن چین و چروک‌ها و افتادگی صورت استفاده می‌شود.
هنگام استفاده از لیفت نیازی به بیهوشی جراحی و برش های عمیق ندارید. لیفت از روش‌های مختلفی قابل استفاده است. از جمله:

و ….

انجام می شود.

تزریق چربی برای صورت

تزریق چربی یکی از روش های جوانسازی پوست در فرمانیه است. با استخراج چربی از شکم یا باسن و تزریق آن در ناحیه مورد نظر این روش قابل اجرا است.

مزوتراپی پلاسمای تغلیظ شده

پلاسمای تغلیظ شده از خون فرد تهیه می‌شود. حدود ۱۰ تا ۱۲۰ میلی لیتر خون را با مواد ضد انعقاد از بدن فرد خارج می کنند. با استفاده از سانتریفیوژ مواد و پلاکت‌های مورد نیاز را از خون جدا می‌کنند. بعد از انجام سانتریفیوژ ۶ تا ۷ برابر غلظت پلاکت ها از حالت نرمال و طبیعی بیشتر می شود. این محصول به دست آمده را می‌توانید به صورت زیر پوستی تزریق کنید.

درم ابریژن

درم ابریژن یا میکرودرم آبریژن یکی از روش‌هایی است که می‌توانید برای جوانسازی پوست در فرمانیه خود اقدام کنید. چرخنده کوچکی که در قسمت انتهایی درم ابریژن وجود دارد باعث می شود لایه سطحی پوست برداشته شود.

مزایا و معایب روش های جوانسازی پوست

مزایای درم ابریژن

از درم ابریشن می‌توانید برای برداشتن لایه سطحی پوست، آفتاب سوختگی کاهش چین و چروک‌ها، از بین بردن خالکوبی بدن و آسیب‌های عمیق پوستی استفاده کنید. این روش برای تمامی پوست ها کاربرد ندارد و ممکن است

مزایای مزوتراپی

  • برای درمان آفتاب سوختگی بسیار موثر است.
  • برای پیشگیری از آسیب های احتمالی می توانید استفاده کنید

مزایای ترماژ برای جوانسازی پوست

  • شادابی و درخشانی پوست را به همراه دارد.
  • از بین بردن افتادگی پوست، غبغب، افتادگی شکم، بازو و پلک
  • سریع و آسان بودن این روش
  • نیازی به برش، بخیه و تخلیه بافت چربی ندارد.
  • عدم عفونت و کبودی
  • نتیجه بخشی در یک جلسه

معایب ترماژ برای جوانسازی پوست

معایب این روش را 40 % در سر تا سر جهان اعلام کرده اند. یک روشی ایمن و درست است. بیشترین عوارضی که بیشتر دیده شده است شامل:

  • تورم
  • قرمزی
  • برجستگی
  • تاول

این عوارض نیز در طی چند هفته از بین خواهد رفت.

بهترین روش جوانسازی پوست

در مطالب بالا روش های مختلفی برای جوانسازی پوست در فرمانیه گفته شد اما در واقعیت باید بدانید این روش ها برای جلوگیری و کنترل مشکلات پوستی پیشنهاد می شوند.

جوانسازی پوست خانگی
جوانسازی پوست خانگی

بیشتر بخوانید: هایفوتراپی و کرایوتراپی در فرمانیه

جوانسازی پوست خانگی

علاوه بر استفاده از تکنولوژی و مواد شیمیایی می‌توانید از راهکارهای خانگی نیز استفاده کنید تا پوست جوان و با طراوت را داشته باشید. با استفاده از ماسک‌ها، انواع روغن‌ها گیاهی، اسکراب ها، کرم ها و غیره میتوانید در کاهش آسیب های احتمالی به پوست تاثیر گذار باشید.

سخن آخر

پوستی با طراوت در اعتماد بنفس و ظاهر افراد دارای اهمیت بالایی است. برای استفاده از خدمات مطمئن و معتبر باید به متخصص پوست مراجعه کنید تا بر اساس شرایط پوستی شما بهترین پیشنهادات را ارائه دهد.

در صورتی که قصد مشاوره با دکتر عاطفه فرامرزی را دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده یا به صورت حضوری در منطقه فرمانیه به مطب ایشان مراجعه نمایید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید