جوانسازی پوست در منطقه 1 تهران کامرانیه

جوانسازی پوست در منطقه 1 تهران کامرانیه
آنچه می خوانید! ...

بهترین مرکز جوانسازی پوست در منطقه ۱ تهران کامرانیه کجا است؟ امروزه بسیاری از افراد به دنبال یافتن راه‌هایی برای جوانسازی پوست خود هستند چرا که به دلیل افزایش آلودگی‌ها یا حتی افزایش سن پوست همه افراد دچار عارضه‌هایی از جمله چین و چروک جوش جای جوش و غیره شده است.

به همین دلیل ما برای افزایش اطلاعات شما ما در این مقاله مطالبی را در رابطه با روش های مختلف جوانسازی پوست قرار داده ایم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

جوانسازی پوست با لایه برداری شیمیایی

جوانسازی پوست در منطقه 1 تهران کامرانیه با لایه برداری شیمیایی روش های مختلفی دارد، که امروزه از محبوبیت فراوانی برخوردار است. که بهتر است است ابتدا در مورد انواع اسید های شیمیایی صحبت کنیم.

انواع اسیدهای مختلف جهت لایه برداری شیمیایی

لایه برداری شیمیایی، با اسید های مختلفی انجام می گیرد که عبارنتد از :

  • آلفا هیدروکسی اسید
  •  بتاهیدروکسی اسید
  •  پلی هیدروکسید اسید

در قسمت های بعدی به این موارد اشاره کرده ایم.

آلفا هیدروکسی اسید

آلفا هیدروکسی اسید، از جمله محصولات بهداشتی مراقبت پوستی است، که برای لایه برداری پوست و از بین بردن لک های پوستی از آن استفاده می شود که جزو روش های جوانسازی پوست در فرمانیه است. AHAها از جمله محصولاتی هستند که به بهتر کردن بافت پوست کمک می کند.

بتاهیدروکسی اسید

بتاهیدروکسی اسید نیز از مواد شیمیایی است که در موارد بهداشتی و لایه برداری از آن استفاده می شود. از این اسید برای از بین بردن آکنه، ملاسما و غیره استفاده می شود. همچنین بتا هیدروکسی اسید آسیب هایی که از طریق نور آفتاب به پوست وارد شده است را هم از بین می برد.

BHAها بر روی پوست های سفید روشن و قهوه ای تیره تاثیر دارند.

 پلی هیدروکسید اسید

پلی هیدروکسیداسید ها در تمامی سلول های بدن وجود دارند. به طور کلی می توان گفت که این اسید در ژنتیک فرد تاثیر زیادی دارد. PHA ها باعث بهبود ایمنی پوست شما نیز می شود.

کاربرد لایه برداری شیمیایی

در جوانسازی پوست در فرمانیه با لایه برداری شیمیایی، لایه رویی پوست شما برداشته می شود. این عمل چروک ها و تیرگی های پوست شما را از بین می برد. همچنین آکنه های پوستی را نیز از بین می برد. اما باید بگوییم که لایه برداری شیمیایی چین و چروک ها جای رخم های عمیق و کهنه نمی تواند از بین ببرد.

جوانسازی پوست با لایه برداری شیمیایی
جوانسازی پوست با لایه برداری شیمیایی

 مزایای استفاده از لایه برداری شیمیایی

از جمله درمان های زیبایی آرایشی می توان به لایه برداری شیمیایی جهت جوانسازی پوست در منطقه 1 تهران کامرانیه اشاره کرد. در این روش قسمت بالایی پوست از بین می رود و با از بین رفتن این قسمت تمامی آکنه های پوستی، پوست های مرده و غیره نیز از صورت پاک می شوند.

این مقاله را از دست ندهید: ار اف فرکشنال 

جوانسازی پوست با تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش زیبایی است که به زیر عضله های پوست تزریق می شود. جوانسازی پوست در منطقه 1 تهران کامرانیه، به وسیله بوتاکس انجام می شود و با این روش تمامی چروک های پوستی از بین می رود. با استفاده از باکتری کلستریو دیوم ژل بوتاکس تهیه می شود.

بعد از تزریق ژل و بوتاکس در شمال تهران به صورت، تمام عصلات محل تزریق از کار می افتند و تمامی چروک های پوست را از بین می برد.

کاربرد استفاده از بوتاکس

استفاده از تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو، افتادگی پلک را از بین می برد. سردرد های میگرنی، گرفتگی عضلات بدن، پریدن پلک چشم وغیره با تزریق بوتاکس درمان می شوند. همچنین بوتاکس تعریق های زیاد آزار دهنده را کاهش می دهد.

جوانسازی پوست با تزریق ژل

 تزریق ژل بوتاکس در فرمانیه زیر پوست، از دیگر روش های جوانسازی پوست در منطقه 1 تهران کامرانیه است که، با تزریق ژل زیر پوست، تمامی چروک ها و لک های پوستی از بین می روند. ژل ها   انواع گوناگونی دارند که در قسمت بعدی به آن اشاره کرده ایم.

  • ژل اسید هیالورونیک

هیالورونیک از جمله ژل های بسیار مغذی برای پوست است. هیالورونیک به صورت طبیعی در چشم، غضروف ها و پوست انسان  وجود دارد. اما با گذشت زمان مقدار این اسید در بدن کاهش می یابد.

  •  ژل پلی لاکتیک اسید

این ژل با تحریک شدن کلاژن های موجود در بدن کار انجام می دهد. از این ماده به عنوان پر کننده پوست یاد می شود. با تزریق ژل پلی لاکتیک اسید به زیر پوست، چروک های کهنه و با عمق زیاد و افتادگی گونه درمان می شود.

  •  ژل کلسیم هیدروکسیل آپاتیت

این ژل دارنده میکروسفر های کلسیم هیدروکسیدی است که به عنوان پر کننده پوستی نیز شناخته می شود. ژل کلسیم هیدروکسیل آپاتیت، غیر دائمی است اما ماندگاری طولانی دارد. این ژل با پوست صورت و بدن سازگاری بالایی دارد.

از این ژل به عنوان تحریک کننده کلاژن نیز استفاده می شود. این ژل عوارض جانبی کمی دارد.

جوانسازی پوست با ماسک LED

جوانسازی پوست در منطقه 1 تهران کامرانیه با استفاده از ماسک های LED، از جمله روش های نوین و امن برای جوانسازی پوست محسوب می شود. از جمله کاربرد های جوانسازی پوست با ماسک LED می توان به ساخت کلاژن پوست، گردش خون بیشتر در پوست و از بین بردن چروک های پوستی اشاره کرد.

 مزایای استفاده از لایه برداری شیمیایی
مزایای استفاده از لایه برداری شیمیایی

بهترین مرکز جوانسازی پوست

از جمله مراکز جوانسازی پوست می توان به مرکز جوانسازی پوست در منطقه 1 تهران کامرانیه اشاره کرد. بهترین مرکز جوانسازی پوست باید دارای تجهیزات نوین و کادر مجرب باشد. همچنین باید نظافت و بهداشت را بطور کامل رعایت کنند. که در این مرکز جهت جوانسازی 1وست از روش های زیر استفاده می کنند:

این مقاله را از دست ندهید: درمان بیماری های پوست و مو

مشاوره آنلاین جوانسازی پوست

از جمله ویژگی های یک مرکز جوانسازی پوست در منطقه 1 تهران کامرانیه، مشاوره آنلاین آن است. که با حضور دکتر متخصص پوست و مو در کامرانیه ویزیت انجام می شود، شما می توانید با کمک مشاوره آنلاین این مرکز، تمامی سوالات و مشکلات خود را بازگو کنید و پاسخ مدنظر را دریافت نمایید.

سخن پایانی

ما در این مقاله در رابطه با مراکز جوانسازی پوست، جوانسازی پوست با تزریق ژل، بوتاکس  و غیره صحبت کردیم. در صورت بروز هر گونه سوالی می توانید با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که قصد مشاوره دارید با کارشناسان ما در مرکز زیبایی دکتر عاطفه فرامرزی تماس بگیرید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید