تزریق چربی نانوفت برای جوش

تزریق چربی نانوفت برای جوش
آنچه می خوانید! ...

مزایای تزریق چربی نانوفت برای جوش چیست؟ یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن جای جوش روی پوست بدن افراد، استفاده از تزریق چربی است. بسیاری از افراد هستند که پوست آنها دارای اسکار آکنه یا آبله مرغان است و زیبایی خود را از دست داده اند. خوشبختانه تزریق چربی می تواند به راحتی چنین مواردی را از بین ببرد.

تزریق چربی با هدف درمان جای جوش به نام تزریق نانو چربی نیز شناخته می شود و یکی از موثرترین روش ها برای زیباسازی و شادابی پوست افراد می باشد.

در این روش می توان از چربی بدن خود فرد استفاده کرد که در آن چربی ها با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا به صورت موضعی جمع شده و از بین می روند و از آنها برای از بین بردن جای جوش استفاده می شود.

5 مورد از مزایای تزریق چربی نانوفت برای جوش

مهمترین مزایای تزریق چربی نانوفت برای درمان اسکار آکنه عبارتند از:

  • نتایج ماندگار
  • بازگشت زیبایی به روشی طبیعی
  • افزایش تولید کلاژن در پوست
  • کاهش اسکار آکنه
  • کاهش اسکارهایی که در اثر آسیب ایجاد شده اند

در این روش سلول های چربی از قسمت هایی از بدن که دارای حجم زیادی چربی هستند گرفته می شود و به سایر قسمت های بدن تزریق می شود.
برای انتقال چربی در این روش از لایه های چربی در شکم، پهلو، ران، پشت ساق پا و قسمت هایی از زانو استفاده می شود.

تیم تخصصی دکتر فرامرزی با استفاده از جدیدترین دستگاه ها با متدهای روز در زمینه زیبایی و جوانسازی به شما کمک می کند تا با حفظ ظاهر طبیعی و طبیعی، عیوب صورت را از بین ببرید و شادابی را در چهره خود حفظ کنید.

انتقال چربی چیست؟

به طور خلاصه، انتقال یا پیوند چربی، سلول های چربی را از نواحی غنی از چربی مانند شکم و پهلوها می گیرد و اهداکننده را به نواحی فقیر چربی صورت منتقل می کند .

در زمینه اسکارهای آکنه، آتروفی (سوراخ ها، شکاف ها، افسردگی) را می توان به عنوان درم اولیه (درمان آسان با میکرونیدلینگ، RF، لیزر، لایه برداری، مهر زنی) طبقه بندی کرد ، در درجه اول زیرپوستی / زیر پوستی / زیر جلدی (درمان سخت تر).

برای اسکارهای عمیق‌تر که فاقد کلاژن و چربی هستند، بلوک‌های ساختمانی مانند پرکننده‌های پوستی یا چربی برای «پر کردن» فرورفتگی‌ها مورد نیاز است. انتقال چربی یکی از این راه‌ها برای پر کردن فرورفتگی‌های صورت است.

بیشتر بخوانید: تزریق چربی به واژن

6 حقیقت مهم در مورد تزریق چربی نانوفت برای جوش

در ادامه به 6 مورد از مهم ترین حقایق این نوع تزریق خواهیم پرداخت:

  • چربی حاوی سلول هایی برای تامین حجم است
  • چربی همچنین حاوی سلول های بنیادی است
  • سلول های بنیادی می توانند سلول های کلاژن ساز را ایجاد کنند
  • چربی از مکان هایی مانند شکم، پهلو و پاها برداشت می شود
  • جذب چربی متغیر است و از 15٪ تا 60٪ متغیر است.
  • تعداد جلسات از یک تا سه جلسه متغیر است

آیا انتقال چربی می تواند به اسکار آکنه کمک کند؟

مزیت تزریق چربی نانوفت برای جوش این است که ما از سلول های شما برای جایگزینی کسری در سایر نواحی بدن از جمله حجم صورت و اسکار آتروفیک آکنه استفاده می کنیم.

مزایای تزریق چربی نانوفت برای جوش
مزایای تزریق چربی نانوفت برای جوش

به چند جلسه نیاز دارم؟

1 تا 5+ بسته به شدت اسکار آکنه، میزان آتروفی، متابولیسم ، جذب یا جذب چربی و اهداف نهایی شما. عیب اصلی انتقال چربی، متغیر ناشناخته جذب اولیه چربی توسط سیستم ایمنی بدن شما است.

اگرچه من انتقال چربی با بقای بالا را تمرین می کنم (پیشرفت نسبتاً اخیر در نحوه انتقال چربی)، نرخ بقای پیوند هنوز هم می تواند از 50 تا 95 درصد متغیر باشد.

در برخی موارد فقط یک جلسه مورد نیاز است، در موارد آتروفی مشخص با تعداد زیادی اسکار زیر جلدی – عمیق، چندین جلسه برای اصلاح بهینه لازم است.

بیشتر بخوانید: تزریق چربی به دست

آیا نتایج دائمی هستند؟

نتایج به طور کلی در مقایسه با پرکننده های پوستی هیالورونیک اسید ماندگارتر هستند ، اما جذب اولیه ممکن است به خوبی نباشد. وقتی چربی در 12-16 هفتگی تثبیت شود، طول عمر بیشتر قابل پیش بینی است. چند نکته؛ اولاً اگر فرد وزن کم کند، معمولاً در ناحیه 7-4 درصد وزن پایه، تحلیل چربی ممکن است دیده شود. پیری زمانی باعث کاهش چربی نیز می شود .

انتظار می رود مدت زمان بهبود بین 4 تا 12 سال باشد. اگر چربی در این مدت کاهش یابد، ممکن است برای حفظ نتایج به “پر کردن” با چربی یا فیلرهای پوستی نیاز باشد. قرار دادن سطحی چربی (ریز قطرات) در درم به طور متوسط 2-4 سال طول می کشد.

دلیل مهم بودن کنترل آکنه در زمان بهبودی قبل از انتقال چربی

التهاب دشمن شفا است. این امر در مورد انتقال چربی و همچنین سایر روش ها از جمله لیزر، میکرونیدلینگ، RFM، سابسیژن و لایه برداری عمیق صدق می کند. اگر التهاب فعال دارید ، به جای تمرکز بر ساخت کلاژن و ترمیم بافت آسیب دیده ، با به تعویق انداختن سلول‌ها برای «مبارزه کردن» با محل‌های التهاب، سیستم ایمنی شما را منحرف می‌کند .

التهاب عمیق ناشی از آکنه نیز در سطح انتقال چربی (غدد چربی) است. انتقال چربی در حالت ایده آل باید یک روش استریل باشد.

آیا انتقال چربی دردناک است؟

خیر، این روش به خوبی تحمل می شود. من اغلب از بی حسی موضعی و همچنین آرام بخش خفیف استفاده می کنم. برای پروسیجرهای بزرگتر از آرامبخشی عمیق تر استفاده می کنم. درد بعد از عمل بسیار کم است و اغلب فقط با پاراستامول کنترل می شود.

هزینه این درمان چقدر است؟

هزینه این درمان مشابه لیفت نخ پلک یا لیفت نخ ابرو و چشم بسته به پیچیدگی روش متفاوت خواهد بود.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید