ایا تزریق چربی دائمی است؟

ایا تزریق چربی دائمی است؟
آنچه می خوانید! ...

ایا تزریق چربی دائمی است؟ اگر خدمات زیبایی را مد نظر دارید، احتمالاً از قبل می‌دانید که یکی از ترفندها این است که همه درمان‌ها دائمی نیستند. برخی از آنها مانند فیلرهای پوستی باید حدود یک بار در سال تکرار شوند. اما در مورد تزریق چربی صورت ، جایگزین محبوب پرکننده های پوستی، چه می شود؟

از ما در شرکت جراحی پلاستیک و زیبایی چشم مستقر در سنت لوئیس اغلب این سوال پرسیده می شود. مقاله زیر هر آنچه را که باید بدانید را توضیح می دهد.

انتقال چربی صورت چیست؟

ابتدا باید به سوال دیگری که ممکن است در ذهن شما باشد پاسخ دهیم: تزریق چربی به صورت چیست؟

انتقال چربی صورت یک عمل جراحی زیبایی است که مستلزم انتقال چربی از یک قسمت بدن به قسمت دیگر است. مانند فیلرهای پوستی، تزریق چربی به صورت با افزودن مقادیر ظریف چربی در زیر پوست، ظاهری چاق و جوان به صورت می بخشد. سوال اصلی همچنان باقی می ماند: آیا آنها دائمی هستند؟

آیا تزریق چربی به صورت دائمی است؟

پاسخ کوتاه این است که تزریق چربی به صورت دائمی است.

پاسخ طولانی تر این است که تزریق چربی صورت عمدتاً دائمی است. از آنجایی که چربی یک ماده آلی است، بدن می تواند چربی تزریق شده به آن را جذب کند، آن را تجزیه کرده و دوباره به بدن ادغام کند. در اعداد خام، بدن می تواند تا 40 درصد چربی حاصل از تزریق چربی به صورت را جذب کند.

گفته می شود، باقی ماندن چربی دائمی است و به طور نامحدود در بدن باقی می ماند. این امر نیاز به هرگونه جراحی تکمیلی را که برای پرکننده های پوستی و سایر وسایل آرایشی لازم است، از بین می برد.

در نتیجه، تزریق چربی به صورت بسیار مقرون به صرفه است. در حالی که آنها در کوتاه مدت کمی گران هستند، شما فقط باید یک بار هزینه آنها را بپردازید – که ارزش آنها را خوب می کند.

بیشتر بخوانید: جوانسازی پوست در منطقه 1 تهران کامرانیه

انتقال چربی صورت چقدر طول می کشد؟

مردم اغلب از ما می پرسند که آیا انتقال چربی صورت نتایج دائمی ایجاد می کند؟ نتایج انتقال چربی به صورت می‌تواند سال‌ها باقی بماند و برخی از بیماران از نتایجی لذت می‌برند که ممکن است تا آخر عمر باقی بماند. چربی تزریق شده به صورت به گونه ای طراحی شده است که با بافت های بومی برای نتایج طولانی مدت ترکیب شود.

بیماران اغلب به ما می گویند که چگونه با ظاهری شاداب تر احساس جوانی می کنند. نتایج انتقال چربی می تواند اثرات درمانی چشمگیرتری نسبت به فیلرهای پوستی ایجاد کند که برای ایجاد بهبودهای ظریف طراحی شده اند و باید هر 12 ماه یکبار تکرار شوند.

انتقال چربی صورت چقدر طول می کشد؟
انتقال چربی صورت چقدر طول می کشد؟

هنگامی که سلول های چربی منتقل شده در بافت های گیرنده ادغام می شوند، یک منبع خون در ناحیه ایجاد می شود تا ماندگاری سلول های چربی پیوند شده حفظ شود.

اگرچه هنگامی که سلول های چربی در ناحیه جدید ادغام شدند، مهم است که به خاطر داشته باشید که عوامل خاصی می توانند بر حجم کلی چربی تأثیر بگذارند، از جمله روند طبیعی پیری و کاهش وزن قابل توجه، که ممکن است باعث ظاهری لاغر شود.

هر روش انتقال چربی شامل مقدار معینی از بازجذب چربی است، به این معنی که تمام چربی های تزریق شده در فرآیند تزریق زنده نمی مانند. جراح شما این موضوع را با تزریق کمی چربی بیشتر برای جبران مقدار کمی از بازجذب چربی محاسبه می کند. ممکن است سه تا شش ماه طول بکشد تا نتایج نهایی انتقال چربی صورت ظاهر شود.

مزایای انتقال چربی صورت چیست؟

انتقال چربی صورت می تواند به طور موثری نواحی فرورفته یا توخالی را پر کند تا چهره ای حجیم تر ایجاد کند که جوان تر به نظر برسد. نتایج انتقال چربی صورت می‌تواند برای سال‌های طولانی دوام داشته باشد، به شرطی که وزن خود را ثابت نگه دارید بدون اینکه مقدار قابل توجهی وزن کم کنید.

سلول های چربی ابتدا از قسمت دیگری از بدن مانند شکم یا ران قبل از تزریق به صورت برداشته می شوند. هنگامی که چربی زمان لازم برای نشستن در محل جدید خود را داشته باشد، به تدریج با بافت گیرنده ادغام می شود و حجم خود را برای سالیان طولانی حفظ می کند.

بیشتر بخوانید: جراحی های درمانی و زیبایی پوست

انتقال چربی می‌تواند با پر کردن نواحی که ممکن است دارای پوست شل یا از دست دادن چربی باشند، نتایجی طبیعی داشته باشد و جایگزین مؤثری برای انواع روش‌های تهاجمی جوانسازی پوست مانند لیفت نخ برای صورت یا لیفت ابرو است.

این روش در مقایسه با جراحی لیفت نخ برای صورت کم تهاجمی است و دوره نقاهت بسیار سریعتر با خطر کمتر عوارض است. خطرات انتقال چربی صورت نسبتاً کم در نظر گرفته می شود. فیلرهای پوستی شامل تزریق فیلر بافت نرم مبتنی بر اسید هیالورونیک برای افزایش پری و حجم می شود.

انتقال چربی از سلول های چربی بدن شما برای ایجاد اثرات ضد پیری چشمگیر بدون نیاز به درمان های منظم با پرکننده های پوستی استفاده می کند.

نیاز به مشاوره دارید؟

در صورتی که قصد تزریق چربی به صورت را دارید و ترجیح می دهید در یک مرکز معتبر و حرفه ای این کار را انجام دهید، همین الان با کارشناسان کلینیک دکتر عاطفه فرامرزی تماس بگیرید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...