تزریق ژل و فیلر در منطقه کامرانیه

تزریق ژل و فیلر در منطقه کامرانیه
آنچه می خوانید! ...

با تزریق ژل و فیلر که معمولاً از مواد طبیعی مانند هیالورونیک اسید ساخته شده است، شما می‌توانید زیبایی خود را دوباره به دست آورید؛ چرا که بعضی از افراد با گذر زمان چین و چروک‌هایی روی صورت آنها شکل می‌گیرد که نیازی نیست بابت آن نگران باشید.

در ادامه قصد داریم بیشتر در مورد کاربرد ژل و فیلر و برندهای مختلف آن صحبت کنیم. البته راه های زیادی برای زیباسازی پوست وجود دارند مانند لیزرهای درمانی و جوانسازی پوست یا لیفت صورت با نخ در کامرانیه تهران که انتخاب هر یک به نظر پزشک و شرایط فرد بستگی دراد.

ژل و فیلر چیست؟

در حالت کلی ژل و فیلر ماده‌ای هستند که از آنها برای پر کردن یا تغییر حجم صورت استفاده می‌شود. احتمالاً شما نیز وقتی به آینه نگاه می‌کنید چین و چروک‌هایی روی پوست خود مشاهده می‌کنید که برای جبران آن می‌توانید از فیلر یا ژل در زیر پوست خود به کمک پزشک تزریق کنید.

البته توجه کنید که تزریق این ماده فقط برای صورت نبوده بلکه شما در کل بدن می‌توانید برای صاف و بهتر شدن پوست خود استفاده کنید.

تزریق ژل و فیلر چه کاربردی دارد؟

همانطور که در قسمت‌های بالا توضیح دادیم شما برای بهتر شدن و جوان ماندن پوست خود می‌توانید از تزریق ژل و فیلر استفاده کنید اما اصلاً ژل و فیلر چه کاربردی دارد؟

در ادامه به چند مورد مهم آن اشاره می‌کنیم.

  • از بین رفتن خطوط پر کردن جای جوش‌ها فرورفتگی‌هایی که در صورت اتفاق افتاده یا گودی‌ها
  • اصلاح فرم کلی صورت؛ چرا که بعضی از اشخاص صورتی کاملا طبیعی نداشته و می‌توانند با استفاده از ژل و فیلر خطوط و انحنای بسیار ظریف را مشخص کنند
    پر کردن یا به عبارتی حجیم کردن کل لب‌ها

با تزریق ژل و فیلر جوان بمانید!

ژل و فیلر ترکیباتی دارند که می‌توانند در زیر پوست افراد با استفاده از ابزارهای مختلفی تزریق شوند البته برای ساخت فیلر و ژل از مواد فرموله شده استفاده می‌کنند که این مواد باعث می‌شود جذابیت بدن و چهره شما چندین برابر شود و به عبارتی می‌توان گفت که سن شما کمتر از حالت واقعی به نظر می‌رسد.

بهترین برند ژل و فیلر کدامند؟

کشورهای مختلفی سعی کرده‌اند که این دو ماده را با بهترین کیفیت تولید کنند. اما قطعاً هر کدام ویژگی مختص به خود را دارد و ممکن است که یکی نسبت به دیگری برتر باشد.

ما در ادامه در مورد چند برند مشهوری که اقدام به تولید ژ ل و فیلر کرده‌اند صحبت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید : تزریق ژل بوتاکس در فرمانیه


رستیلن

برند بسیار مشهوری که کیفیت بالایی داشته و محصول این برند به قدری با کیفیت ساخته شده که در سطح جهانی شهرت پیدا کرده است. این برند از هیالورونیک استفاده کرده و آب را جذب پوست می‌کند. البته ماندگاری آن بین ۶ الی ۱۲ ماه است.

با تزریق ژل و فیلر جوان بمانید!
با تزریق ژل و فیلر جوان بمانید!

 

آمریکایی

ژل‌هایی که در کشور آمریکا تولید شده شامل Hyalgan و Euflexxa و برند های دیگر است.

آلمانی

برند بسیار مشهور آلمانی که ژل و فیلر نسبتاً با کیفیتی را تولید می‌کند.


مطلب مشابه: تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو


کره ای ریووفیل

این برند نیز جایگاهی نسبتاً خوبی در بازار پیدا کرده و برای نواحی خاصی از بدن استفاده می‌شود.

رادیسه

جنس ماده‌ای که این برند در جهت تولید ژل و فیلر استفاده می‌کند از کلسیم هیدروکسیل است. در واقع بدن ما معمولاً به علت یک سری از عوامل کلاژن کمتری تولید می‌کند.  فیلری که برند رادیسه تولید کرده به بدن شما کمک می‌کند که تولید کلاژن را از سر گرفته و جوان ماندن پوست شما را تضمین می‌کند.

انواع ژل

در ادامه ما انواع ژل را داریم که به صورت مختصر در مورد آنها توضیح می‌دهیم

هیالورونیک اسید

ماده فوق العاده‌ای که چین و چروک پوست افراد را از بین برده و ماندگاری واقعاً بالایی دارد. چرا که شما تا ۲ سال نیز شاهد ماندگاری هیالورونیک اسید خواهید بود.

ژل مصنوعی

همانطور که از اسم ژله مصنوعی پیدا است احتمالاً متوجه شده‌اید که این مواد در پوست به صورت طبیعی ساخته نمی‌شوند و افراد با استفاده از این مواد سعی دارند که چین و چروک پوست خود را پر کنند.

البته توجه کنید که این مواد عوارض نسبتاً بیشتری از مواد طبیعی داشته و مطمئناً توسط بدن آنچنان جذب نخواهد شد. اما در بعضی از افراد نیز دیده شده که با تزریق ژل مصنوعی بدن آنها این ماده را پس زده است.

انواع فیلر

در حالت کلی فیلرها به سه مدل تقسیم بندی می‌شوند که عموماً متخصصان زیبایی توصیه می‌کنند که از فیلرهای موقت استفاده کنید.

قیمت تزریق ژل و فیلر
قیمت تزریق ژل و فیلر

موقت

احتمالاً شما در اطراف خود افرادی را دیده‌اید که لب‌های آنها یک شبه برجسته شده است. البته این یه چیز غیر عادی نبوده و آنها از فیلرهای موقت استفاده کرده اند.

این فیلرها معمولاً از جنس هیالورونیک اسید یا مواد دیگری مانند کلاژن ساخته شده که با وجود پر کردن پوست ماندگاری بسیار کمی دارد و عموما ۳ تا ۴ ماه بعد از تزریق از بین می‌رود.

نیمه دائمی

اگر سعی دارید که خطوط بسیار عمیق خود را پنهان نگه دارید بهترین گزینه استفاده از فیلرهای نیمه دائمی است که حدوداً 1/5 سال بعد از تزریق ماندگاری خود را حفظ می‌کند..

دائمی

شما تنها زمانی می‌توانید از فیلر دائمی استفاده کنید که چین و چروک‌های بسیار عمیقی دارید چرا که اگر در حالت‌های غیر از این مورد از فیلر دائمی استفاده کنید، اگر پزشک آن را تخلیه کند ممکن است که در صورت یا بدن شما پستی و بلندی‌هایی ایجاد شود که این یکی از مهم‌ترین عوارضی است که توسط فیلر دائمی صورت می گیرد.

مطمئناً شما دوست ندارید که همچین اتفاقی رخ دهد؛ بنابراین قبل از تزریق فیلر دائمی حتماً با پزشک مشورت کنید.


مطلب مشابه: تزریق ژل در نیاوران


قیمت تزریق ژل و فیلر

در حالت کلی فیلرها با توجه به اینکه توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند بنابراین هر کدام کیفیت منحصر به فردی دارند که قیمت آنها نیز با توجه به برند و تخصص پزشک و حتی اندازه فیلر تزریق شده تعیین می‌شود.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد کاربردها و انواع فیلر و ژل صحبت کنیم. قطعا تزریق ژل و فیلر به شما کمک می کند تا در سریع ترین حالت زیبایی را تجربه کنید.

در صورتی که قصد مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید