تزریق ژل در نیاوران

تزریق ژل در نیاوران
آنچه می خوانید! ...

بهترین مرکز برای تزریق ژل در نیاوران کجا است؟ پرکننده‌های صورت که به آن پرکننده‌های پوستی تزریقی نیز گفته می‌شود، ترکیبات ژل‌مانندی هستند که به پوست صورت تزریق می‌شوند و کاهش حجم را باز می‌گردانند، چین و چروک‌های صورت و خطوط اخم را کاهش می‌دهند و خطوط صورت را بهبود می‌بخشند.
این روش سرپایی مشکلات متوسط تا شدید صورت را با حداقل ناراحتی درمان می کند.بنابراین اگر برای راحتی خود در حین داشتن ظاهری جوان ارزش قائل هستید، این درمان مناسب است. با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

انواع ژل: تزریق ژل در نیاوران

انواع مختلف ژل هایی که در کلینیک زیبایی در نیاوران تزریق می شوند شامل موارد زیر هستند:

پرکننده های هیدروکسی لاپاتیت کلسیم

استخوان های شما حاوی موادی مشابه مواد معدنی هستند. ذرات پرکننده کلسیم به قدری کوچک هستند که به سختی قابل مشاهده هستند و در یک ژل ابریشمی پراکنده می شوند.
پرکننده‌های CaHA خطوط عمیق‌تر و چین‌وچروک‌های صاف، چین‌های نازولبیال را برای تغییر شکل خط فک و حجیم‌کردن گونه‌ها درمان می‌کنند، زیرا ضخیم‌تر از پرکننده‌های HA هستند. هنگامی که برای کانتور استفاده می شود، اثرات آن تا یک سال باقی می ماند، در حالی که پرکننده های چین و چروک می توانند تا سه سال باقی بمانند.

ازدیگر ژل ها تزریقی:

  • پرکننده های اسید هیالورونیک
  • پرکننده های پلی-ال-لاکتیک اسید
  • پرکننده های هیدروکسی لاپاتیت کلسیم
  • پرکننده های پلی متیل متاکریلات

بیشتر بخوانید: هزینه آر اف فرکشنال

ایمن ترین فیلرها برای صورت کدامند؟

از کم خطرترین فیلر ها که جهت تزریق ژل و بوتاکس در شمال تهران یا تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو انجام می شوند می توان موارد زیر را نام برد:

اسید هیالورونیک

محصولات مبتنی بر اسید هیالورونیک یکی از بی خطرترین فیلرهای پوستی محسوب می شوند، به ویژه آنهایی که از HA سنتز شده ساخته شده اند که به جای استفاده از بافت انسانی یا حیوانی در باکتری ها ساخته می شود.

چه کسانی نباید از فیلر استفاده کنند؟

در مطالعات فیلرهای پوستی تایید شده توسط سازمان غذا و دارو، مردم به طور کلی گزارش می دهند که از نتایج درمان خود راضی هستند. با این حال، پرکننده های پوست برای همه مناسب نیستند. پرکننده های پوستی ممکن است برای افرادی که شرایط خاصی دارند، مانند اختلالات خونریزی یا برخی آلرژی ها، مناسب نباشد .

انواع ژل: تزریق ژل در نیاوران
انواع ژل: تزریق ژل در نیاوران

ماندگاری تزریق ژل در نیاوران

میزان ماندگاری به محل تزریق و برند محصول دارد که در حالت کلی:

ماندگاری پرکننده های زیر چشم

نتایج استفاده از پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک می‌تواند 12 ماه یا حتی بیشتر در هنگام درمان ناحیه فرورفتگی اشک زیر چشم دوام داشته باشد. Restylane یک انتخاب رایج برای زیر چشم است زیرا به اندازه کافی سفت است که از پوست نازک تر در آن ناحیه پشتیبانی می کند.

ماندگاری پرکننده های گونه

استفاده از پرکننده اسید هیالورونیک نتایجی را ایجاد می کند که می تواند 24 ماه دوام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: هزینه بوتاکس

خطرات تزریق ژل

خطرات کمتر رایج عبارتند از:
التهابی مانند تورم یا قرمزی ممکن است در نزدیکی محل تزریق فیلر پوستی به دنبال بیماری‌ها یا عفونت‌های ویروسی یا باکتریایی، واکسیناسیون یا روش‌های دندانپزشکی ایجاد شود.
برآمدگی های برآمده در داخل یا زیر پوست (ندول ها یا گرانولوم ها) که ممکن است نیاز به درمان با تزریق، آنتی بیوتیک های خوراکی یا برداشتن جراحی داشته باشند.

  • عفونت
  • زخم های باز یا تخلیه کننده
  • زخم در محل تزریق
  • واکنش آلرژیک
  • نکروز (مرگ بافت)

افراد باید قبل از دریافت پرکننده های پوستی ساخته شده با مواد خاص، به ویژه مواد مشتق شده از حیوانات، مانند کلاژن، از نظر آلرژی آزمایش شوند.

نکات بعد از تزریق ژل در نیاوران

ممکن است بعد از تزریق ژل یا تزریق ژل و فیلر در منطقه کامرانیه سوالاتی در ذهنتان شکل بگیرد که ما در ادامه چند مورد آن را بیان می کنیم:
بعد از مصرف فیلر صورت چند روز باید به پشت بخوابید؟
برخی از متخصصین پوست و کلینیک های جراحی پلاستیک توصیه می کنند که به مدت سه شب پس از تزریق فیلر به پشت بخوابید و سر خود را بالا نگه دارید. آنها می گویند این به پرکننده کمک می کند در جایی که شما می خواهید بماند.

راهکار کاهش کبودی بعد از تزریق فیلر صورت

از جمله راهکار های موثر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای کاهش التهاب و کبودی، روی مناطقی که فیلر تزریق شده است، کمپرس یخ یا سرد قرار دهید.
  • بین 24 تا 48 ساعت پس از تزریق از فعالیت بدنی شدید خودداری کنید.
  • برای بهبود جریان خون نواحی را ماساژ دهید.
  • بعد از مصرف فیلر صورت چند روز باید به پشت بخوابید.
تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید