تزریق ژل و بوتاکس در شمال تهران

تزریق ژل و بوتاکس در شمال تهران

آنچه می خوانید! ...

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی قطعاً حجیم‌تر شدن بافت‌های صورت یا جوانسازی پوست امکان پذیر بوده و بسیاری از افراد مخصوصاً اشخاصی که سنی از آنها گذشته می‌توانند از این روش جهت از بین بردن چروک صورت یا علائم زودرس پیری خود استفاده کنند.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد تزریق ژل و بوتاکس در شمال تهران و هزینه‌های آن با شما صحبت کنیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

تزریق ژل و بوتاکس مناسب چه کسانی است؟

با وجود اینکه تزریقات زیبایی نسبت به جراحی‌های دیگر پیچیدگی کمتری دارند، اما به همان اندازه مهم است؛ چرا که علاوه بر برند و متریال استفاده شده در بوتاکس و ژل، تخصص پزشک نیز نتیجه تزریق را مشخص خواهد کرد.
در حالت کلی افرادی که در ادامه به صورت لیست معرفی می‌شوند می‌توانند اقدام به تزریق کنند:

  • سلامت فیزیکی کافی دارنداز نتیجه تزریق انتظار غیر واقعی ندارند
  • حدوداً چند ماه قبل از تزریق مصرف سیگار یا حتی الکل را قطع کرده اند

حتما بخوانید: دکتر متخصص پوست و مو در اندرزگو تهران

  • تقریباً دو هفته یا یک ماه قبل از تزریق ژل و بوتاکس نسبت به توقف مصرف داروهای رقیق کننده خون اقدام کرده اند

نکات مهم تزریق ژل و بوتاکس

در صورتی که برای تزریق ژل بوتاکس در فرمانیه به صورت همزمان یا حتی تزریق جداگانه آنها به پزشک مراجعه کردید، قطعاً اطلاع از برند آنها حق طبیعی شما است. البته می‌توانید از پزشک درخواست کنید که علاوه بر برند و کشور سازنده آن تاریخ تولید و حتی انقضای آن را نیز همراه شما بررسی کند.

تزریق ژل و بوتاکس
تزریق ژل و بوتاکس

البته این روزها بسیاری از افراد اقدام به تزریق ژل‌های چینی می‌کنند و شاید در مورد قیمت آنها و حتی کیفیت مواد چینی نیز شایع پراکنی کنند. در صورتی که بهتر است به این موضوع دقت کنید که با توجه به هزینه بسیار پایین این ژل‌ها، قطعاً کیفیت آنها نیز بسیار پایین بوده و با تزریق آنها سلامتی شما به خطر خواهد افتاد.

توجه کنید که اگر ژل تزریقی شما قابلیت جذب نداشته اما ماندگاری بسیار بالایی دارد، احتمالاً ژل مصرفی از مواد سیلیکونی تشکیل شده که برای بدن بسیار مضر است. از طرفی اگر ژل تزریقی شما به همراه بوتاکس دارای هیالورونیک اسید خالص است، مطمئناً باعث شفافیت و زیبایی پوست شما خواهد شد.

شفافیت پوست به این دلیل است که این ماده پوست شما را عمیقاً آبرسانی کرده و کار حجم دهی را نیز انجام می‌دهد.

نتیجه سریع تزریق ژل و بوتاکس

تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو به دلیل نتایج آنی محبوبیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که شما با این تزریق می‌توانید علاوه بر زیباسازی عرضه صورت به جوانسازی پوست نیز کمک کنید؛ به این دلیل که ترکیبات ژل، شامل هیالورونیک اسید و انواع ویتامین‌ها است که در کنار بوتاکس عملکرد آن افزایش پیدا می‌کند.

مشاوره قبل از تزریق ژل و بوتاکس

قبل از اینکه اقدام به تزریق ژل و بوتاکس رد شمال تهران برای رفع چین و چروک‌های صورت یا جوانسازی پوست خود کنید، بهتر است با پزشک متبحری که در این حوزه تجربه بسیار زیادی دارد مشورت کنید.

تزریق ژل یا بوتاکس کدام یک بهتر است؟

با توجه به اینکه در قسمت‌های قبل به صورت مفصل در مورد تزریق ژل و بوتاکس صحبت کردیم؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که هیچ کدام از محصولات ژل و بوتاکس برتری نسبت به یکدیگر ندارند و فقط در مکانیزم خود تفاوت زیادی دارند. البته در بعضی از نواحی صورت می‌توان از تزریق هر دوی این محصولات برای درمان خطوط عمقی استفاده کرد.

حتما بخوانید: دکتر متخصص پوست و مو در خیابان پاشا ظاهری

به عنوان نکته بسیار مهم بهتر است این نکته را مد نظر قرار دهید که اگر تصمیم دارید خطوط خنده خود را از بین ببرید، بهترین گزینه استفاده از فیلر است؛ چرا که در مناطقی که فعالیت آنها بستگی به حرکت دهان دارد تزریق فیلر مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

عکس تزریق ژل و بوتاکس
عکس تزریق ژل و بوتاکس

هزینه نهایی تزریق ژل و بوتاکس

هزینه نهایی تزریق ژل و بوتاکس به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که به صورت قطعی نمی‌توان مبلغ دقیقی برای آن مشخص کرد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت‌ها با ما در تماس باشید.

سخن پایانی

بسیاری از افرادی که قصد تزریق ژل و بوتاکس در شمال تهران یا حتی تزریق ژل و فیلر در منطقه کامرانیه دارند، احتمالاً به دلیل شرایط فیزیکی خود نمی‌توانند از این روش استفاده کنند که ما در قسمت‌های قبل به صورت مفصل در مورد کاندیداهای مناسب تزریق ژل و بوتاکس صحبت کردیم.

در صورتی که ابهامی دارید، یا به دنبال بهترین دکتر متخصص پوست و مو در منطقه 1 تهران هستید، می توانید با دکتر عاطفه فرامرزی که عضو انجمن متخصصین پوست آمریکا است در ارتباط باشید.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
کانتورینگ صورت
کانتورینگ صورت

کلمه کانتورینگ صورت برای سال‌ها در صنعت زیبایی به عنوان یک کلمه رایج مطرح شده