تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو

تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو

آنچه می خوانید! ...

روزانه افراد بسیار زیادی به کلینیک های زیبایی در بسیاری از شهرها و حتی مناطق تهران از جمله اندرزگو برای تزریق ژل و بوتاکس مراجعه می‌کنند، اما ژل و بوتاکس تفاوت‌های بسیار زیادی دارند، که ما در این مقاله قصد داریم در مورد آن ها به صورت مفصل صحبت کنیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

کاربرد تزریق ژل و بوتاکس

بسیاری از افراد جهت جوانسازی پوست و از بین بردن خطوط عمقی که در صورت ایجاد شده اقدام به تزریق ژل بوتاکس می‌کنند.
اما بهتر است به این موضوع دقت کنید که ماندگاری ژل‌های تزریقی موقتی بوده و در نهایت جذب بدن خواهند شد و بعد از گذشت چند ماه اثر آن از بین می‌رود.

اما معمولاً جهت از بین بردن خطوطی که عمق بسیار زیادی دارند از تزریق بوتاکس استفاده می‌کنند و ماندگاری نیز در حدود ۶ ماه است.

تفاوت تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو

با وجود اینکه معمولاً پزشکان بوتاکس و ژل را با توجه به مشکل بیمار به صورت جدا تزریق می‌کنند اما اخیراً تحقیقاتی نشان داده که می‌توان به صورت همزمان از ژل و بوتاکس استفاده کرد.

در حالت کلی بوتاکس ماهیچه‌هایی که در صورت افراد وجود دارد را فلج کرده و در نهایت حرکت آنها محدود می‌شود. اما اگر به دنبال این هستید که پیشانی بسیار صافی داشته باشید، حتماً توصیه می‌کنیم از تزریق ژل نیز به همراه بوتاکس استفاده کنید.

اما اگر قصد دارید بافت صورت خود را پر حجم‌تر کنید یا چین و چروک آن را به صورت کامل از بین ببرید، بهتر است از تزریق ژل نیز استفاده کنید.

انواع مختلف ژل

ژل‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام کاربردهای گسترده‌ای دارند که ما در ادامه به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

  • ژل رستیلن
  • ژل پرلن
  • ژل رادیس
  • ژوودرم

ماندگاری ژل و بوتاکس

همانطور که در قسمت‌های بالا اشاره کردیم، پزشک با توجه به شرایط شما می‌تواند از تزریق ژل و تزریق بوتاکس به صورت جداگانه استفاده کند که مطمئناً ماندگاری هر کدام متفاوت از دیگری است.

⇐ حتما بخوانید: لیفت صورت با نخ در کامرانیه تهران

اما در صورتی که از تزریق ژل و بوتاکس به صورت همزمان استفاده کنید، ماندگاری آن به شدت افزایش پیدا کرده و حتی به ۱۰ ماه نیز خواهد رسید.

ماندگاری ژل و بوتاکس
ماندگاری ژل و بوتاکس

نکات تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو

برای از بین بردن خطوط خنده نباید از بوتاکس استفاده کنید. در واقع پزشک برای از بین بردن این خطوط مقدار کمی از ژل را با بوتاکس رقیق کرده و آن را در اطراف دهان تزریق می‌کند.

در موارد استثنایی افرادی مانند خوانندگان یا حتی نوازندگانی که از سازهای بادی استفاده می‌کنند، نباید با تزریق بوتاکس انجام دهند و بهترین گزینه برای جایگزینی بوتاکس استفاده از ژل است.

عوارض تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو

قطعاً تزریق ژل و بوتاکس بدون عوارض نبوده و ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند اما توجه کنید که در صورتی که تزریق توسط پزشک متبحر انجام نشود ممکن است عوارض آن تشدید شود. ما در ادامه عوارض تزریق ژل و تزریق بوتاکس را به صورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

عوارض تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس به مهارت خاصی نیاز دارد که هر پزشکی نمی‌تواند آن را انجام دهد چرا که اگر محل دقیق آن مشخص نشود ممکن است عوارضی را به همراه داشته باشد.البته این عوارض مختص بوتاکس نبوده و افرادی که تزریق ژل بوتاکس انجام می‌دهند ممکن است با چنین عوارضی روبرو شوند‌. از جمله این عوارض:

  • آبریزش از دهان
  • نا متقارنی لب‌ها
  • افتادگی پلک
  • اشک ریزش
  • دوبینی

عوارض تزریق ژل

با توجه به اینکه برای تزریق ژل از هیالورونیک اسید استفاده می‌کنند و این ماده چون سازگاری بسیار زیادی با بدن دارد؛ بنابراین عوارض آن بسیار کم بوده و گاهاً هیچ عوارضی ایجاد نمی‌کند.
اما مسئله بسیار مهمی که وجود دارد این است که اگر تزریق ژل به بینی انجام شود، ممکن است عوارضی مثل قرمزی یا کبودی قابل توجهی ایجاد شود که چند روز بعد از تزریق مطمئناً همه این عوارض حذف خواهند شد.

البته گاهاً بعضی از پزشکان بدون استریل کردن وسایل پزشکی اقدام به تزریق می‌کنند که این موضوع باعث می‌شود تا عفونت در بدن فرد ایجاد شود؛ بنابراین در صورتی که با چنین چیزی مواجه شدید مطمئناً با مراجعه به متخصص و مصرف آنتی بیوتیک درمان خواهید شد.

موارد منع مصرف تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو

قبل از تزریق ژل بوتاکس قطعاً پزشک سوابق شما را بررسی کرده یا در مورد داروهای مصرفی و موارد دیگر از شما سوال خواهد کرد. اما افرادی که شرایط خاصی دارند نمی‌توانند تزریق کنند که در ادامه به صورت کامل آنها را بررسی می‌کنیم.

  • افرادی که به بوتاکس حساسیت دارند
  • اشخاصی که در اطراف چشم خود طی ۶ ماه قبل جراحی انجام دادند
  • بانوانی که باردار یا شیرده هستند
  • کسانی که در نواحی صورت خود دچار فلج عضلات شده اند. به عنوان مثال فلج بلز یا بیماری میاستینیا گراویس
  • افرادی که دچار عفونت یا حتی اگزمای فعال هستند
  • اشخاصی که پوست آنها شل افتاده است

قیمت تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو

قیمت تزریق ژل و بوتاکس فقط به دستمزد پزشک بستگی ندارد؛۳ چرا که پزشک از برندهای مختلفی جهت تزریق استفاده می‌کند. علاوه بر آن بعضی از افراد چین و چروک‌های بسیار عمقی دارند که با یک جلسه تزریق ممکن است این چروک‌ها از بین نرود.

⇐ حتما بخوانید: دکتر متخصص پوست و مو در اندرزگو تهران

در حالت کلی برای اطلاع از هزینه‌ها بهتر است به صورت آنلاین یا حضوری با پزشک منتخب خود صحبت کنید.

قیمت تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو
قیمت تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو

انتخاب بهترین متخصص در اندرزگو

در قسمت بالا اشاره کردیم که اگر پزشک شما به اندازه کافی تجربه انجام تزریق را نداشته باشد یا حتی اگر بدون استریل کردن اقدام به تزریق ژل بوتاکس کند، مطمئناً شما دچار مشکلاتی از جمله عفونت خواهید شد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که در انتخاب پزشک حساسیت بسیار زیادی به خرج دهید.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد تفاوت تزریق جلو بوتاکس عوارض آن میزان ماندگاری و موارد منع مصرف صحبت کنیم در صورتی که قصد مشاوره دارید می‌توانید با دکتر عاطفه فرامرزی تماس حاصل کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
انواع نخ لیفت
انواع نخ لیفت

انواع نخ لیفت صورت انواع نخ لیفت کدام است؟ لیفت با نخ یک عمل زیبایی

ار اف فرکشنال
ار اف فرکشنال

ار اف فرکشنال چیست؟ تعداد جلسات آر اف فرکشنال چه قدر است؟ مزایای ار اف

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از روش های محبوب جوانسازی پوست است که به طور