رفع تیرگی زیربغل

رفع تیرگی زیربغل
آنچه می خوانید! ...

برای رفع تیرگی زیربغل چه باید کرد؟ زیر بغل تیره باعث می شود تاپ بدون آستین مورد علاقه خود را کنار بگذارید؟
زیر بغل تیره به طور اجتناب ناپذیری دغدغه اصلی زنان است زیرا نمی توانند لباس های آستین دار یا تاپ مورد علاقه خود را بپوشند. تیرگی زیر بغل ممکن است در آن لباس ها برجسته شود و باعث خجالت شما شود.
برای دانستن دلایل، درمان ها و بهترین درمان های سفید کننده زیر بغل توسط دکتر فرامرزی، بهترین متخصص پوست در تهران به خواندن ادامه دهید.

دلایل اصلی تیره شدن زیر بغل

تیرگی زیر بغل می تواند به دلایل هورمونی، فعالیت های روزانه باشد که ممکن است باعث اصطکاک، عرق کردن یا واکنش های شیمیایی با پوست شود.
پوست زیر بغل بسیار نرم، حساس و شکننده است و بنابراین عدم تعادل باعث تیرگی زیر بغل می شود .
دلایل اصلی که باعث تیرگی ناحیه زیر بغل شما می شود را در زیر بخوانید:

1) لباس و مراقبت نادرست

پوشیدن لباس‌های تنگ می‌تواند دلیل اصلی تیره شدن زیر بغل شما باشد – زیرا در برابر هوا مقاومت می‌کند و باعث مسدود شدن منافذ می‌شود که بیشتر درها را برای پرپیگمانتاسیون و سیاهی لایه بالایی پوست باز می‌کند.

راه حل:

همیشه لباس‌های راحت بپوشید که به خوبی بدون هیچ گونه تحریکی اجازه می‌دهند پوست راحت نفس بکشد. پارچه‌های طبیعی مانند پنبه، پشم، ابریشم و غیره را به پارچه‌های مصنوعی ترجیح دهید.
برای از بین بردن سلول های غیربهداشتی و پوست مرده، زیر بغل خود را با لایه برداری با یک محصول ایمن و طبیعی بررسی کنید.

2) لوازم آرایشی و بهداشتی و اپیلاسیون

آیا از کرم زیر بغل، موم یا برخی از ماسک های آرایشی روشن کننده استفاده می کنید؟
دکتر فرامرزی بهترین متخصص پوست اضافه می کند که این محصولات ممکن است حاوی الکل، استروئیدها و بسیاری از مواد شیمیایی مضر باشند که ممکن است منجر به تغییر رنگ زیر بغل شود .

اپیلاسیون زیر بغل ممکن است پوست شما را کدر، سیاه و آسیب دیده کند – زیرا فرآیند برداشتن مو از زیر بغل، بالاترین لایه محافظ پوست را از بین می برد.
هنگامی که لایه بالایی پوست همراه با مو برداشته می شود، گرد و غبار، کثیفی و رادیکال های آزاد به احتمال زیاد به نقطه خاصی حمله کرده و باعث تحریک و تغییر رنگ زیر بغل می شوند.

دلایل اصلی تیره شدن زیر بغل
دلایل اصلی تیره شدن زیر بغل

دئودورانت ها و شرایط پزشکی

استفاده از دئودورانت ها دلیل اصلی سیاه شدن زیر بغل است – مهم نیست چقدر بوی خوبی دارند. در طولانی مدت، تنها کاری که انجام می دهند این است که به رنگ پوست زیر بغل شما آسیب می رساند.
پوست زیر بغل به رایحه و مواد واکنش پذیر عطرها بسیار حساس است – دکتر فرامرزی متخصص درمان سفیدی زیر بغل در تهران توصیه می کند که استفاده بیش از حد از این محصولات را کاهش دهید.
شرایط پزشکی مانند چاقی و اختلالات هورمونی، سندرم تخمدان پلی کیستیک یا آکانتوز نیگریکانس می تواند باعث ایجاد لحن ناهموار زیر بغل شما شود.
مطالعات نشان داده است که دوز بالای قرص های ضد بارداری، ویتامین B3، کورتیکواستروئیدها منجر به تغییر رنگ زیر بغل نیز می شود .

بهترین درمان متخصص پوست برای رفع تیرگی زیربغل

درمان‌های متخصص پوست برای روشن کردن زیر بغل تیره می‌تواند در مقایسه با سایر درمان‌های آرایشی یا سالنی پرهزینه باشد – با این حال، این درمان‌ها برای انواع پوست مؤثرتر و ایمن‌تر هستند. این درمان ها با روشن کردن زیر بغل حداکثر خروجی را ارائه می دهند.

1) لیزر درمانی

این روش درمانی ارجح ترین و با امتیاز بالا برای روشن کننده پوست زیر بغل است. به درمان هایپرپیگمانتاسیون و همچنین تراشیدن دائمی یا موقت مو کمک می کند.
روش های لیزر برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل و روشن کردن پوست باعث می شود با ایجاد ناحیه ای صاف و با بافت زیبا، نسبت به پوست خود احساس اطمینان کنید.

2) درمان درم ابریژن

یکی دیگر از درمان‌های رایج برای روشن کردن تیرگی زیر بغل، درم ابریژن است – فرآیند لایه‌بندی ناحیه. متخصص پوست تنها با استفاده از محصولات دارویی و ایمن لایه ای را به سطح پوست شما باز می کند یا اضافه می کند.

بهترین درمان متخصص پوست برای رفع تیرگی زیربغل
بهترین درمان متخصص پوست برای رفع تیرگی زیربغل

آیا برای زیر بغل تیره ام باید به متخصص پوست مراجعه کنم؟

مهم نیست از چه درمانی برای رفع تیرگی زیربغل خود استفاده می کنید، اگر می خواهید نتایج چشمگیر و سریعی را ببینید، ابتدا با یک متخصص پوست مشورت کنید. متخصص پوست شما می‌تواند علل زمینه‌ای هیپرپیگمانتاسیون شما را تعیین کند و از این بینش برای یافتن درمانی که برای وضعیت شما مناسب‌تر است، استفاده کند.

اگر به دنبال استفاده از درمان‌های پزشکی قوی‌تر مانند لیزر درمانی و لایه‌برداری با مواد قوی هستید، ملاقات با متخصص پوست ضروری است. متخصص پوست همچنین می تواند برنامه ای متناسب با نگرانی های پوست شما طراحی کند و درمان های مختلف را در یک رژیم سفید کننده قوی و در عین حال ایمن ترکیب کند.

سخن پایانی

رفع تیرگی زیربغل توسط یک متخصص پوست و مو در نیاوران می تواند بهترین سرمایه گذاری باشد – علاوه بر این، کمی مراقبت از خود و بهداشت روزانه برای همه زنان و همچنین مردان ضروری است تا به آن رنگ طبیعی و شاداب پوست خود دست پیدا کنند.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید