کاربرد نانوفت صورت

کاربرد نانوفت صورت

آنچه می خوانید! ...

نانوفت صورت چیست؟ کاربرد نانوفت صورت چیست؟  آیا به دنبال روشی برای جوانسازی پوست صورت هستید؟ آیا نانوفت برای جای جوش مناسب است؟ اگر قصد دارید که با استفاده از یک روش جدید به وضعیت پوست صورت خود بهبود بخشید با ما تا انتهای این مطلب در کلینیک دکتر فرامرزی همراه بمانید.

در سال های اخیر روش های بسیار متعددی برای جوانسازی پوست و بهبود وضعیت صورت روی کار آمده اند که استقبال خوبی توسط بانوان و آقایان از آنها به عمل آمده است.

هر یک از روش هایی که در این زمینه به کار برده می شوند از مزایا و معایبی برخوردار هستند و شرایط گوناگونی دارند. تزریق نانوفت صورت یکی از جدیدترین روش هایی است که در این زمینه به کار می رود و در بهبود وضعیت پوست صورت مؤثر است؛ در ادامه مفصلاً به بررسی این روش جدید برای شما عزیزان خواهیم پرداخت.

نانوفت چیست؟

نانوفت که به آن پیوند میکروچربی نیز گفته می شود یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست است که در آن انتقال چربی از طریق یک کانول بسیار نازک انجام می شود تا وضعیت پوست صورت بهبود یابد.

لازم به توضیح است که نانوفت در حجم دهی به صورت نیز مؤثر است؛ اما میزان حجم دهی آن بسیار طبیعی و عادی است و هدف اصلی آن جوانسازی پوست است.

تزریق چربی به روش نانوفت چگونه است؟

برای آنکه تزریق چربی نانوفت با سلول های بنیادی انجام شود ابتدا از یکی از قسمت های بدن فرد مانند: شکم، پهلو یا ران به مقدار کمی چربی برداشته می شود. مناطقی که چربی از آنها استخراج می شود با استفاده از بی حس کننده موضعی بی حس می شوند تا فرد در حین انجام این کار دردی را احساس نکند.

پس از برداشت چربی از بخش های مورد نظر به فیلتر کردن آنها پرداخته می شود تا چربی طی این فرآیند کاملاً نرم و لطیف شود و برای تزریق به صورت شرایط مناسبی داشته باشد.

زمانی که این مراحل طی شدند چربی ها توسط لوله نازکی به کانول به بخش های مختلف صورت به شکل سطحی تزریق می شود.

انجام این کار موجب ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می شود زیرا چربی های استخراج شده از بدن طی فرآیند خاصی با سلول های بنیادی ترکیب می شوند و زمانی که به پوست صورت تزریق می گردند در افزایش کلاژن سازی و ترمیم پوست مؤثر واقع می شوند.

لازم به توضیح است که برای تزریق چربی به نانوفت هیچ گونه جراحت، درد یا خونریزی وجود ندارد و فرایند انجام آن برای متقاضیان بسیار آسان است.

کاربرد نانوفت صورت
کاربرد نانوفت صورت

نانوفت کل صورت چگونه است؟

تزریق چربی نانوفت صورت را میتوان برای برخی از بخش های صورت و یا تمامی قسمت های آن انجام داد؛ زمانی که چربی های استخراج شده از بدن به تمامی بخش های صورت تزریق شود به انجام این فرایند نانو فت کل صورت می گویند. با استفاده از نانو فت کل صورت ذرات نانو کوچک به پوست نفوذ می کنند و موجب کاهش چین و چروک ها، جوانسازی پوست، بهبود رنگ پوست و … می شوند.

آیا نانوفت برای جای جوش مناسب است؟

یکی از رایج ترین مشکلات پوستی که در میان افراد دیده می شود به وجود آمدن جای جوش در صورت به شکل یک فرورفتگی و گودی است؛ این مشکل در افرادی که از جوش خیلی زیاد رنج می برند بیشتر دیده می شود.

خوشبختانه نانوفت برای جای جوش مناسب است و کسانی که با این مشکل رو به رو هستند امکان استفاده از نانوفت صورت برای پر کردن فرو رفتگی های ایجاد شده به دلیل جوش را دارند.

در واقع در این روش چربی های استخراج شده از بدن به صورت موضعی و به شکل کاملاً ظریف در قسمت این فرو رفتگی ها تزریق می شوند و این گودی ها را به خوبی پر می کنند.

مزایای نانوفت صورت

  • پر کردن جای جوش
  • جوانسازی پوست
  • افزایش کلاژن سازی در پوست صورت
  • کاهش میزان چین و چروک ها
  • بهبود وضعیت رنگ پوست
  • امکان برطرف کردن تیرگی های زیر چشم
  • کاهش علائم پیری پوست صورت
  • افزایش آبرسانی به پوست
  • امکان افزایش حجم لب
  • ایجاد حجم کاملا طبیعی در صورت
  • و…

کاربرد نانوفت صورت

تزریق چربی به روش نانوفت را میتوان برای بخش های مختلف صورت و بدن از قبیل زیر انجام داد:

  • پر کردن چین و چروک های صورت
  • برطرف کردن نواقص اطراف چشم
  • برطرف کردن سیاهی دور چشم
  • از بین بردن خطوط ظریف ایجاد شده در اطراف دهان
  • جوانسازی گردن

ماندگاری نانوفت صورت

برخی از افراد تزریق نانوفت صورت را به عنوان یک روش دائمی در نظر می گیرند؛ اما این تصور کاملاً اشتباه است؛ زیرا نتایج حاصل از این روش برای مدت زمان مشخصی باقی می ماند و به عنوان یک روش غیر دائمی برای جوانسازی پوست شناخته می شود.

میزان ماندگاری نانو فت صورت به وضعیت جسمی افراد وابسته است و هر کسی به میزان متفاوتی قادر به بهره بردن از نتایج این روش است؛ اما به صورت تقریبی میزان ماندگاری این روش در حدود 6 الی 12 ماه تخمین زده می شود.

هزینه نانوفت صورت

قیمت نانوفت صورت برای متقاضیان یکسان نیست؛ زیرا برخی از افراد قصد استفاده از این روش را برای کل صورت دارند و برخی دیگر می خواهند از این روش فقط برای بخش مشخصی از صورت استفاده کنند.

هزینه نانوفت صورت به صورت تقریبی کمی بالا است و برای آن باید بهای قابل توجهی در نظر گرفت؛ اما برای آنکه از مبلغ دقیق این روش برای جوانسازی پوست خود مطلع شوید باید با پزشک مشورت کنید تا عوامل مؤثر در قیمت نانوفت صورت برای شما مشخص شود.

تفاوت نانوفت با تزریق چربی چیست؟

عده زیادی از افراد تزریق نانوفت صورت را همان تزریق چربی در نظر می گیرند؛ در حالی که این دو روش از هم مجزا هستند و نتایج متفاوتی را ارائه می دهند. به صورت کلی تفاوت این تکنیک  با تزریق چربی را میتوان این چنین بیان کرد که نانوفت به منظور جوانسازی و ترمیم بافت های پوستی به کار می رود و اثرات ترمیمی به همراه دارد؛ در حالی که هدف اصلی از تزریق چربی حجم دادن به بخش های مختلف صورت است.

مطلب پایانی در مورد کاربرد نانوفت صورت

تزریق نانوفت صورت را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دادیم. برای استفاده از این روش لازم است تا بهترین مراکز زیبایی را انتخاب کنید تا نتیجه مناسب از آن دریافت نمایید. کلینیک زیبایی دکتر فرامرزی از بهترین مراکزی است که در تهران میتوانید به منظور بهره بردن از پیوند میکروچربی به آن مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید