لیفت صورت با نخ در نیاروان

لیفت نخ در نیاروان
آنچه می خوانید! ...

جهت اخذ نوبت برای انجام لیفت نخ در نیاروان چه باید کرد؟ لیفت با نخ یک عمل زیبایی محبوب است. لیفت با نخ یک جایگزین کمتر تهاجمی برای لیفت صورت جراحی است که برای دستیابی به ظاهری جوان تر استفاده می شود. نخ‌ها پوست را بلند می‌کنند و پوست افتادگی/بافت چربی را سفت می‌کنند تا خطوط را پاک کرده و حالت چهره را ایجاد کند.

لیفت با نخ مانند انجام لیفت نخ در اندرزگو یا انجام لیفت نخ در فرمانیه ده ها سال است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در طی این مدت این تکنیک اصلاح و تکمیل شده است.
با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

بهترین دکتر لیفت نخ در نیاوران

دکتر عاطفه فرامرزی یک متخصص زیبایی مشهور بین المللی است که در تهران مستقر است. او به عنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی در ایران، متخصص در روش های لیفت گونه، لب، صورت و … است که به متدهای روز دنیا جهت جوانسازی پوست تسلط کامل دارند.

نوبت دهی آنلاین جهت لیفت نخ

بسیاری از مراجعین ما به شکل آنلاین اقدام به رزرو نوبت می کنند که شما می توانید ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از تایم بندی مطب اطلاع پیدا کرده و سپس نسبت به اخد نوبت اقدام فرمایید.

بیشتر بخوانید: هزینه زاویه فک

مزایای لیفت نخ

نخ های جراحی پلی ال لاکتیک بسیار ظریف و قابل حل هستند که برای حل شدن در پوست طراحی شده اند.

بدون مواد شیمیایی، بدون جراحی، فقط فیبرهای ساده تقویت کننده کلاژن که پوست را بلند می کنند. نخ ها صورت را بلند می کنند تا خطوط طبیعی صورت شما را بهبود بخشند و بدون نیاز به روش های تهاجمی تر مانند جراحی، شکل و حالت را بازیابی کنند.

بیماران می توانند پوست سفت شده، گردن و خطوط ماریونت کاهش یافته و چین های بینی و حتی سفت شدن اطراف چشم ها را ببینند تا ظاهری جوان تر داشته باشند. مزایای تحریک کلاژن به این معنی است که نتایج به مرور زمان بهبود خواهند یافت.

مزایای لیفت نخ
مزایای لیفت نخ

لیفت نخ چقدر دوام می آورد؟

نتایج لیفت با نخ مانند لیفت نخ برای لب، یا لیفت نخ برای گونه در حدود 3 ماه قابل مشاهده است و معمولاً تا 12 ماهگی کاملاً حل می شوند.
از آنجایی که نخ ها برای تحریک تولید کلاژن در مناطق مورد نظر طراحی شده اند، ممکن است شاهد بهبود مستمر و ماندگاری طولانی تر نتایج طبیعی باشید.

لیفت با نخ از چه سنی باید انجام شود؟

بیماران معمولاً بین 45 تا 65 سال سن دارند. میانگین سن مشتری لیفت با نخ در کلینیک دکتر فرامرزی در آخرین ممیزی ما 51 سال بود.

بیشتر بخوانید: پاکسازی پوست در فرمانیه

هزینه لیفت نخ در نیاوران

قیمت لیفت نخ در نیاوران معمولا بین تا است که این قیمت بسته به شرایط فرد، میزان نخ استفاده شده و عوامل دیگر متفاوت خواهد بود.
در صورتی که قصد دارید از قیمت ها به شکل دقیقی اطلاع پیدا کنید، بهتر است حضوری مراجعه کرده و مشاوره شوید.

آیا می توانم درمان لیفت با نخ را تکرار کنم؟

بله، محدودیتی برای چند بار تکرار لیفت صورت با نخ وجود ندارد.

ترکیب لیفت نخ با سایر درمان ها

اکثر بیماران لیفت با نخ، درمان را با سایر روش‌های درمانی مانند اولتراپی برای سفت کردن پوست قبل از لیفت یا مقادیر کمی از فیلر پوستی پس از لیفت با نخ ترکیب می‌کنند تا نتیجه را افزایش دهند.

این درمان ها با تخفیف در نوبت بعدی شما پس از لیفت با نخ ارائه می شوند.

مشاوره جهت انجام لیفت نخ

دکتر عاطفه فرامرزی شما را از طریق یک مشاوره 45 دقیقه ای راهنمایی می کنند تا نیازها و خواسته های فردی خود را درک کنید.

گاهی اوقات ممکن است فقط یک نوع درمان توصیه شود، یا ممکن است ترکیبی از درمان‌ها را برای دستیابی به بهبود پوست مورد نظر پیشنهاد کنیم.
در هر صورت، می‌دانید که مشاوره‌ای که به شما ارائه می‌دهیم فقط برای نیازهای شما سفارشی شده است.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...