دکتر پوست و مو در چیذر

دکتر پوست و مو در چیذر
آنچه می خوانید! ...

جراحی درمانی و زیبایی پوست یکی از زیر شاخه‌های جراحی پلاستیک است که در آن پزشک بافت‌هایی از بدن را که عملکرد طبیعی خود را از دست داده‌اند درمان می‌کند.

البته بیشتر افراد اطلاعات دقیقی در مورد تفاوت بین متخصصین پوست و زیبایی ندارند که ما در این مقاله قصد داریم به صورت مفصل در مورد این موارد با شما صحبت کنیم بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

تفاوت متخصص پوست و زیبایی

در واقع این دو متخصص در عملکردهای خود تفاوت زیادی دارند معمولا در کلینیک‌های زیبایی متخصصین بیشتر جراحی‌های زیبایی انجام می‌دهند. در صورتی که در کلینیک‌های پوست و مو متخصصین بیشتر به دنبال درمان یا ترمیم پوست و موی افراد هستند.

در واقع در کلینیک‌های پوست و مو افراد به اختیار خود به این مراکز مراجعه نمی‌کنند، در صورتی که در کلینیک‌های زیبایی اشخاص بیشتر به میل خود مراجعه کرده و از متخصصین زیبایی درخواست می‌کنند تا روش‌های مختلف برای ایجاد ظاهری بهتر را با آنها معرفی کنند.

۴ دلیل برای مراجعه به دکتر پوست و مو

ما در ادامه در مورد انواع آسیب‌های پوست و مو با شما صحبت می‌کنیم تا متوجه شوید که به چه دلیل می‌بایست به صورت منظم به دکتر پوست و مو مراجعه کنید.


بیشتر بدانید: ار اف فرکشنال


کاهش آسیب پوستی

اگر نگران این هستید که می‌توانید آسیب‌های پوستی خود را به حداقل برسانید بهتر است در اسرع وقت به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید چرا که بیشتر افراد اطلاعات دقیقی در مورد مراقبت‌های پوست یا موی خود ندارند و ممکن است نتوانند به این راحتی‌ها مشکلات خود را درمان کنند.

کاهش آسیب پوستی توسط دکتر پوست و مو در چیذر

 

درمان عفونت قارچی

قطعاً با مشاهده قارچ‌های پوستی نگران شده و علاوه بر اینکه به دنبال علت آن هستید، قصد دارید آن را درمان کنید؛ چرا که این قارچ‌ها باعث خارش شدید پوست می‌شوند و قطعاً شما شاهد پوسته پوسته شدن آن خواهید شد.

در صورتی که اگر تحت نظر دکتر پوست و موی مجربی باشید این چالش‌ها به راحتی درمان خواهند شد.

درمان یا پیشگیری از سرطان

معمولاً بیشترین موضوعی که پزشکان متوجه آن می‌شوند سرطان ملانوما یا کارسنیوم است و در صورتی که به موقع به پزشک مراجعه کنید مطمئناً نتیجه بسیار بهتری خواهید دید.
البته امیدواریم که با مراجعه منظم به متخصص پوست و مو از ابتلا به انواع سرطان پوست پیشگیری کنید.

 غربالگری سرطان پوست توسط دکتر پوست و مو

در صورتی که متوجه تغییر رنگ ناگهانی پوست خود شده‌اید یا در بعضی از قسمت‌های بدن شما بافت مشکوکی وجود دارد بهتر است سریعاً به متخصص پوست مراجعه کنیدY چرا که پزشک پوست و مو به صورت تخصصی غربالگری انجام داده و در صورت تشخیص هرگونه سرطان درمان را آغاز خواهد کرد.

البته توجه کنید که با مصرف داروها ممکن است عوارضی را شاهد باشید اما مطمئن باشید که بهترین متخصص پوست و مو کار خود را بهتر از یک پزشک عادی انجام خواهد داد.


بیشتر بدانید: دکتر متخصص پوست و مو در خیابان پاشا ظاهری


اقدامات قبل از مراجعه به دکتر پوست و مو

قبل از اینکه به متخصص پوست مراجعه کنید حتماً موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • طرح بیمه درمانی خود را ید چرا که برای درمان بعضی از بیماری‌ها نمی‌توانید از بیمه درمانی کمک بگیرید و می‌بایست تمامی هزینه‌های آن را پرداخت کنید. اما بعضی دیگر از بیماری‌ها مخصوصاً مشکلاتی که مربوط به زیبایی نیستند و می‌بایست به صورت تخصصی درمان شوند بیمه بخشی از هزینه‌های آن را تحت پوشش قرار می‌دهد
  • لیستی از داروها یا مکمل‌هایی که در حال حاضر یا در گذشته مصرف کرده‌اید را به صورت کامل بنویسید و اگر چنین کاری برایتان مقدور نیست می‌توانید قرص‌های خود را همراه خود ببرید و آنها را به پزشک متخصص خود نشان دهید
  • تمامی نگرانی خود را با پزشک در میان بگذارید در صورتی که بعضی از افراد نمی‌توانند به راحتی مشکلات خود را با پزشک در میان بگذارند بهتر است بین افراد گوشزد کنیم که پزشک به هیچ عنوان اطلاعات شما را فاش نخواهد کرد
  • در صورتی که برای درمان پوست خود به پزشک مراجعه کرده‌اید از آرایش سنگین پرهیز کنید

 

اقدامات قبل از مراجعه به دکتر پوست و مو در چیذر
اقدامات قبل از مراجعه به دکتر پوست و مو در چیذر

 

چه زمانی با پزشک پوست و مو صحبت کنم؟

همه افراد فقط به دنبال درمان مشکلات خود نیستند بلکه بیشتر افراد تصمیم دارند که جراحی‌های زیبایی انجام دهند؛ از جمله :

پاکسازی و پیلینگ پوست

 بوتاکس

لیفت با نخ 

و غیره

بنابراین برای افرادی که تصمیم دارند جراحی‌های زیبایی انجام دهند می‌توانند قبل از مراجعه به صورت آنلاین ویزیت شوند.

اما افرادی که به دلیل مشکلات ناگهانی که متوجه آن شدند تصمیم دارند به پزشک مراجعه کنند در صورتی که ترشحات غیر طبیعی دارند یا دچار وضعیت پوستی بسیار وخیمی شده‌اند می‌توانند سریعا با پزشک خود در منطقه چیذر تماس حاصل نمایند

سخن پایانی

انواع مشکلات پوست و مویی شامل ریزش موT جوشTجای جوشT شپش یا مشکلات دیگری هستند که شما برای درمان هر کدام از این مسائل می‌توانید به صورت آنلاین با دکتر فرامرزی در ارتباط باشید.

در صورتی که ابهامی دارید می‌توانید در بخش کامنت‌ها آن را با ما به اشتراک بگذارید تا سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید