تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن
آنچه می خوانید! ...

تزریق چربی به واژن چگونه انجام می شود؟ همانطور که یک زن مراحل مختلف زندگی را پشت سر می گذارد، مواردی مانند نوسانات وزن، تغییرات هورمونی، بارداری، یائسگی و افزایش سن می توانند باعث کاهش حجم در اندام تناسلی شوند. این می تواند منجر به کوچک شدن، نازک، شکننده بودن و از نظر زیبایی شناختی لابیاها شود. روش‌های جوان‌سازی مانند پیوند چربی لابیا بزرگ می‌تواند به اصلاح مشکل کمک کند.

اگر لابیای ماژور که به نظر می‌رسد باعث تخلیه، شل یا افتادگی شما می‌شود، به خواندن ادامه دهید تا در مورد روشی به نام افزایش لابیا با انتقال چربی بیشتر بدانید. می توانید دریابید که چرا ممکن است بخواهید پیوند چربی لابیا ماژور را در نظر بگیرید، این روش شامل چه مواردی است، خطرات و عوارض احتمالی، هزینه و موارد دیگر.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا در مورد این نوع تزریق چربی اطلاعات مفیدی کسب کنید.

لب بزرگ چیست؟

کلمه labia به معنای لب است. Labia majora اصطلاح پزشکی برای لب های خارجی است که دهانه واژن را احاطه کرده اند. این در اصل یک جفت چین برجسته پوست در دو طرف دهانه واژن است که در اکثر زنان توسط مو پوشانده شده است.

لب های داخلی یا لب های کوچک و همچنین دهانه های واژن و مجرای ادرار را محصور و محافظت می کند. مونس پوبیس تپه ای از بافت چربی بر روی استخوان شرمگاهی است که با موهای ناحیه تناسلی پوشیده شده است.

تزریق چربی به واژن چیست؟

در زنان جوان، لابیا ماژور معمولاً چاق و پر است. با تغییرات مربوط به سن، چربی زیر پوست در بسیاری از قسمت های بدن از جمله لابیا از بین می رود.

این امر باعث می شود که لابیا بزرگ در زنان مسن کوچک شده و چروکیده و افتاده به نظر برسد. انتقال چربی به لابیا بزرگ راهی برای جایگزینی چربی هایی است که در اثر افزایش سن از بین رفته اند.

نحوه انجام تزریق چربی به واژن

روش انتقال شامل برداشت چربی اهداکننده از قسمتی از بدن است که در آن بافت چربی اضافی وجود دارد، مانند چربی بیرونی ران ها، و انتقال آن برای بازگرداندن حجم به لب های واژن برای انجام بزرگ کردن لابیا.

نتیجه ظاهر پرتر و جوان تر لابیا ماژور است. این روش اغلب با سایر روش های جوانسازی مانند لابیاپلاستی ترکیب می شود. همچنین می توان آن را همزمان با اعمال جراحی روی سینه ها مانند بزرگ کردن سینه انجام داد.

بیشتر بخوانید: هزینه پی ار پی prp

چرا زنان تحت عمل تزریق چربی واژن قرار می گیرند؟

لب‌های پر و چاق از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر در نظر گرفته می‌شوند. جراحی پلاستیک بزرگ کردن لابیا به بازگرداندن کانتور سفت‌تر و صاف‌تر به ناحیه واژن کمک می‌کند.

روش‌های جوان‌سازی واژن مانند انتقال چربی به لب‌های بزرگ و مونس پوبیس در حال افزایش هستند، زیرا به زنان کمک می‌کنند نسبت به اندازه، شکل و ظاهر کلی بدن خود احساس راحتی بیشتری داشته باشند. بسیاری از زنان به دنبال جوانسازی لابیا هستند تا احساس اطمینان بیشتری نسبت به خود داشته باشند، در پوست خود احساس راحتی کنند و از ظاهر ناحیه واژن خود راضی باشند

چرا زنان تحت عمل تزریق چربی واژن قرار می گیرند؟
چرا زنان تحت عمل تزریق چربی واژن قرار می گیرند؟

مزایای بزرگ کردن لابیا با تزریق چربی

بزرگ کردن لابیای انتقال چربی یک راه حل نسبتا ساده با نتایج دائمی، زمان بسیار کم و دوره نقاهت سریع است. این نوع جراحی پلاستیک می تواند به طور چشمگیری ظاهر زیبایی ناحیه واژن و اندام تناسلی را بهبود بخشد، خودآگاهی را کاهش دهد و عزت نفس و اعتماد به نفس زنان را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: آیا لیفت نخ پاره می شود

کاندیدای انتقال چربی به واژن

روش انتقال چربی برای لابیا ماژور و مونس پوبیس برای هر زنی که از ظاهر واژن خود ناراضی است و احساس می کند که بزرگی یا پری لب های واژن مشکل ساز است مناسب است. زنی که خواهان لب‌های پرتر، چاق‌تر و جوان‌تر است، عموماً کاندیدای خوبی برای این روش در نظر گرفته می‌شود.

هر فردی که از سلامت عمومی خوبی برخوردار است، غیر سیگاری است و وزن بدن ایده آل یا نزدیک به اوست، کاندید مناسبی در نظر گرفته می شود. البته، برای انجام عمل بزرگ کردن لابیا، یک زن باید ذخایر کافی چربی در دسترس داشته باشد. اگر بیمار چربی کافی برای انتقال را نداشته باشد، ممکن است افزایش حجم با فیلرها امکان پذیر باشد.

اگر قصد انجام این درمان را دارید، مهم است که قبل از انجام عمل انتقال چربی با جراح پلاستیک خود صحبتی صریح داشته باشید. این اطمینان حاصل می کند که انتظارات واقع بینانه از این روش دارید و از نتیجه زیبایی شناختی و ظاهر نهایی راضی هستید.

این نوع جراحی پلاستیک برای زنانی که در روند کاهش وزن زیادی هستند، زنانی که به تازگی زایمان کرده اند یا زنانی که شرایط پزشکی مزمن و کنترل نشده ای دارند که می تواند خطر عوارض را افزایش دهد، توصیه نمی شود.

مدت زمان تزریق چربی به واژن

انتقال چربی لابیا به صورت سرپایی انجام می شود، بنابراین می توانید پس از مدت کوتاهی تحت نظر در روز جراحی خود به خانه بروید. این روش معمولاً یک ساعت یا بیشتر طول می کشد تا کامل شود. بسته به میزان انتقال چربی برنامه ریزی شده می توان آن را تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام داد.

در نهایت

اولین بخش از انتقال چربی لابیا ماژور یک روش لیپوساکشن است. این یک روش کم تهاجمی است که در آن چربی از نواحی ناخواسته بدن مانند پهلوها، شکم یا ران ها برداشته می شود. سپس چربی در آزمایشگاه پردازش و خالص می شود و بعداً به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.
برای انجام مشاوره در زمینه جوانسازی پوست در فرمانیه، لیفت نخ برای چانه و هزینه مزوتراپی همین الان با ما تماس بگیرید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید