هایفوتراپی و کرایوتراپی در فرمانیه

هایفوتراپی و کرایوتراپی در فرمانیه

آنچه می خوانید! ...

هایفوتراپی و کرایوتراپی در فرمانیه یکی از روش‌های جوانسازی پوست و افزایش استحکام آن است که با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته پزشکی توسط دکتر متخصص پوست و مو در منطقه فرمانیه انجام می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورد این موضوع به صورت مفصل با شما صحبت کنیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

هایفوتراپی چیست؟

یکی از جایگزین های مناسب و موثر برای جراحی و لیفت صورت، هایفوتراپی است. با هایفوتراپی پوست شما شاداب و جوان می‌شود، زیرا این روش در از بین بردن چین و چروک صورت تاثیر بسزایی دارد.

 کرایوتراپی چیست؟

نام دیگر کرایوتراپی سرما درمانی است، این روش برای درمان:

  • ضایعات پوستی
  • ضایعات عروقی
  • ویروس هایی مانند زگیل ها
  • و ….

بسیار مناسب است.

کاربرد هایفوتراپی

هایفوتراپی باعث می‌شود پوست شما چند سال جوان تر باقی بماند، زیرا این روش باعث:

  • کاهش چین و چروک پوست
  • بالا بردن ابرو و پلک
  • صاف و نرم شدن پوست
  • بهتر شدن قابلیت ارتجاعی پوست
  • و ….

خواهد شد. همچنین این روش برای جلوگیری از روند پیری نیز موثر است. هایفوتراپی در فرمانیه توسط متخصصان بسیار با تجربه ای انجام می‌شود‌.

کاربرد هایفوتراپی در فرمانیه
کاربرد هایفوتراپی در فرمانیه

این مقاله را از دست ندهید: تزریق ژل بوتاکس در فرمانیه

 کاربرد کرایوتراپی

کرایوتراپی یا همان سرما درمانی روشی برای درمان:

  • از بین بردن ضایعات پوستی
  • تومورهای پوستی
  • کک و مک ناخوشایند
  • خال های پوستی

و … است.

کرایوتراپی در چند مرحله توسط دکتر متخصص پوست و مو در کامرانیه  انجام می‌شود. برای درمان ضایعات پوستی و دیگر بیماری ها می‌توانید به کرایوتراپی در فرمانیه که توسط بهترین پزشکان انجام می‌شود مراجعه کنید.

مزایای هایفوتراپی

هایفوتراپی جزو دسته خدمات زیبایی غیر تهاجمی قرار می‌گیرد به همین علت آسیبی به پوست شما وارد نمی‌شود، این روش دردی ندارد و به همین علت نیاز به استراحت طولانی مدت هم ندارد، از مزیت های این روش ارسال موج‌هایی با شدت زیاد به پوست است که ارسال این امواج باعث شادابی و جوانی بیشتر پوست می‌گردد.

علت انتخاب هایفوتراپی دوره نقاهت کوتاه مدت و جلسات کم درمانی است. هایفوتراپی کلاژن های پوست شما را تحریک می‌کند و اثر جوانسازی حاصل از تحریک کلاژن ها حداکثر بعد از سه ماه نمیان می‌شود. هایفوتراپی در فرمانیه در مراکزی زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌شود.

مزایای کرایوتراپی

کرایوتراپی یک روش درمانی برای از بین بردن ضایعاتی ویروسی همچون زگیل است، از دیگر مزایای کرایوتراپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلاح ضایعات عروقی مانند همانژیوم ها
  • از بین بردن تغییرات رنگ‌ پوست ناشی از آفتاب و لنتیگو
  • از بین بردن تومور های خوش خیم و ضایعات پوستی
  • و ….

کرایوتراپی در فرمانیه توسط پزشک متخصص انجام می‌شود.

 عوارض هایفوتراپی

هایفوتراپی مانند بقیه خدمات زیبایی عوارضی دارد، اما به دلیل غیر تهاجمی بودن این روش عوارضی که روی پوست دارد بسیار کم است. عوارضی موقت مانند قرمزی پوست، تورم و بی حسی در محل های مورد نظر از دیگر عوارضی است که بعد از انجام این روش به‌وجود می آیند.

 عوارض کرایوتراپی

اگر پزشکی که برای این کار انتخاب کرده اید دارای سابقه کاری و تجربه باشد، باید بگویم که هیچ عارضه جانبی برای شما بوجود نخواهد آمد، این عمل مانند بقیه جراحی ها عوارض کوتاه مدتی به همراه خود دارد که پس از گذشت چندین ساعت برطرف می‌شوند. از جمله این عوارض سوزش و قرمزی ناحیه مورد نظر است، تاول در ناحیه مورد نظر بعد از این روش معمولا طبیعی است.

توجه داشته باشید که این روش هنوز به درستی مضرات آن مشخص نشده است پس بهتر است که توسط پزشک کرایوتراپی در فرمانیه معاینه شوید.

مراقبت‌های بعد از هایفوتراپی

بعد از انجام این عمل زیبایی نیاز به مراقبت هایی است، با انجام مراقبت ها بعد از هایفوتراپی به آن نتیجه‌ای که می خواستید خواهید رسید. بعد از هایفوتراپی موارد زیر را رعایت کنید:

  • نباید در معرض سرما و یا گرمای اذیت کننده و شدید قرار بگیرید
  • کرم ضدآفتاب را باید مرتبا به پوست خود بزنید
  • فورا بعد از این عمل از لوازم آرایشی استفاده نکنید؛ چرا که ممکن است پوست شما به این لوازم آرایشی واکنش نشان دهد.
  • بعد از هایفوتراپی محل مورد نظر را ماساژ ندهید و از لمس کردن آن ناحیه پرهیز کنید.

مراقبت‌های بعد از کرایوتراپی

کرایوتراپی روشی است که نیاز به مراقبت طولانی مدت ندارد و به گونه ای است که بعد از انجام جراحی فرد می‌تواند به امور زندگی خود رسیدگی کند، لذا نیاز به ذکر است که اگر کرایوتراپی نزدیک به پلک و نواحی چشم انجام شود، چشم متورم می‌شود که جای نگرانی نیست با چند روز استراحت این تورم برطرف می‌شود‌.

مراقبت‌های بعد از کرایوتراپی
مراقبت‌های بعد از کرایوتراپی

هزینه هایفوتراپی و کرایوتراپی

هزینه این خدمات زیبایی متفاوت است و به نوع دستگاه ها و تجهیزاتی که پزشک برای شما در نظر گرفته است بستگی دارد، هزینه هایفوتراپی و کرایوتراپی در فرمانیه بستگی به تخصص پزشک، مثل متخصص پوست و مو در قیطریه تهران یا دکتر متخصص پوست و مو در اندرزگو تهران و منطقه ای که مراجعه کرده اید شما نیز دارد.

این مقاله را از دست ندهید: دکتر متخصص پوست و مو در منطقه فرمانیه

بهترین متخصص هایفوتراپی و کرایوتراپی

در این جا روش از هایفوتراپی و کرایوتراپی سخن گفته ایم، اما این روش ها باید توسط پزشک متخصص صورت گیرد، پزشکی که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و همچنین دارای تجهیزات پزشکی پیشرفته باشد، بهترین متخصص هایفوتراپی و

کرایوتراپی در فرمانیه توسط دکتر عاطفه فرامرزی انجام می شود، که ایشان تجربه کاری زیادی داشته و از تجهیزات بسیار پیشرفته برای انجام هایفوتراپی یا کرایوتراپی استفاده می کنند.

سخن پایانی

نکات جامع و کاربردی و همچنین توضیحاتی راجع به هایفوتراپی و کرایوتراپی در این جا ذکر شده است، تا شما با دانش قبلی تصمیم به انجام این عمل موثر در زیبایی بگیرید. همانگونه که ذکر شد هایفوتراپی و کرایوتراپی هر دو عمل هایی هستند که عوارض جانبی ندارند، فقط باید توسط پزشک با تجربه انجام گیرد.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
تزریق بوتاکس پیشانی
تزریق بوتاکس پیشانی

ماندگاری تزریق بوتاکس پیشانی چقدر است؟ اگر وقتی در آینه نگاه می کنید متوجه خطوط،