متخصص پوست و مو در قیطریه تهران

متخصص پوست و مو در قیطریه تهران

آنچه می خوانید! ...

پوست بزرگترین عضو بدن است که از لایه‌های متعددی تشکیل شده است. از جمله آنها می‌توان به اپیدرم، هیپودرم و درم اشاره کرد. در واقع پوست علاوه بر حفظ دمای بدن به محافظت از بافت آن نیز کمک می‌کند.

اما وقتی پوست یا مو دچار مشکل می‌شود، قطعاً فرد به دنبال بهترین متخصص برای درمان آن می‌گردد. با ما همراه باشید تا در مورد نقش متخصص پوست و مو و روش های جوانسازی پوست توسط بهترین پزشک قیطریه تهران بیشتر با شما صحبت کنیم.

نقش متخصص پوست و مو

پوست معمولاً دچار بیماری‌های التهابی یا بیماری‌های بدخیم می‌شود که تشخیص و درمان همه این موارد به عهده جراح پوست است.

البته بعضی از بیماران به دلیل اینکه به بیماری‌های بسیار حاد و شدیدی مبتلا هستند، به همین دلیل پزشک آنها را به بیمارستان ارجاع می‌دهد تا با توجه به امکانات بیشتری که در بیمارستان وجود دارد، این افراد بتوانند با بستری شدن فرایند درمان را ادامه دهند.

بعضی از افرادی که ترجیح می‌دهند جراحی‌ های درمانی و زیبایی پوست انجام دهند نظیر:

می‌توانند به پزشک مراجعه کرده و نیازهای خود را با او در میان بگذارند.

برای اینکه بیشتر با نقش متخصص پوست و مو آشنا شوید، مطلب را با یک مثال ادامه می دهیم.

به عنوان مثال افرادی که به دلیل انحراف بینی یا به دلایل شخصی ترجیح می‌دهند که بینی خود را عمل کنند، می‌توانند با مراجعه به پزشک و ارائه سوابق پزشکی خود این کار را انجام دهند.

فوق تخصص درماتولوژی

با توجه به اینکه پوست رشته‌ای کاملاً تخصصی است اما بسیاری از متخصصان ترجیح می‌دهند که فراتر رفته و تخصص‌های فرعی بیشتری را آموزش ببینند. در ادامه بیشتر در مورد فوق تخصص‌های درماتولوژی یا متخصص پوست با شما صحبت می‌کنیم.

درماتولوژیست‌ها علاوه بر اینکه مشکلات پوستی را درمان می‌کنند بلکه می‌توانند اثرات پیری را نیز کنند چرا که بعضی از چین و چروک‌ها باعث می‌شود ظاهر شما بسیار پیرتر از سن واقعی خودتان به نظر برسد بنابراین متخصصین پوست برای درمان چنین مشکلاتی چند سال آموزش دیده اند.

بسیاری از پزشکان پوست و مو با مطالعه بیماری‌ها سرطان بیماران خود را نیز تشخیص می‌دهند.
با وجود اینکه بسیاری از بزرگسالان به درماتولوژیست یا متخصصین پوست مراجعه می‌کنند اما پزشکان پوست و مو می‌توانند اختلالات پوستی مربوط به کودکان را نیز درمان کنند از جمله آنها می‌توان به خال‌های نامتعارف مادرزادی اشاره کرد که جهت رف جهت رفع آنها می‌توانید کودکان خود را نزد پزشک ببرید.


بیشتر بخوانید: کرایوتراپی


روال کاری متخصص پوست

ممکن است تا اینجای مطالب کنجکاو شده باشید که روال کاری یک متخصص پوست چیست معمولا متخصصینی که در این حوزه تحصیل کرده‌اند و دوره‌های زیادی را گذراندند بعد از اتمام دوره و شروع فرایند کاری برنامه‌های بسیار پرکاری دارند.

البته بهتر است به این نکته اشاره کنیم که بعضی از مشکلات پوستی یا مربوط به مو نیاز به درمان مداوم دارند و به همین دلیل پزشک در وهله اول سعی می‌کند به بیمار خود کمک کند تا چالش‌های خود را پشت سر بگذارد.

روال کاری متخصص پوست در قیطریه تهران
روال کاری متخصص پوست در قیطریه تهران

بررسی هر گونه بیماری توسط متخصص

وقتی به دکتر پوست مراجعه می‌کنید بهتر است که صورت خود را از هرگونه آرایشی پاک کنید و اگر لاک ناخن دارید آنها را کامل با استون حذف کنید در اولین دیدار با پزشک متخصص تمامی سوابق پزشکی شما را بررسی می‌کند و از شما می‌پرسد که چه نوع دارویی را مصرف می‌کنید.

علاوه بر آن رژیم غذایی عادت سبک زندگی و حتی سطح استرس شما را چک می‌کند سپس معاینه پوستی انجام می‌دهد تا در صورت تغییر رنگ پوست یا رشد خال‌های پوستی نامتعارف بیماری شما را تشخیص دهد.

ممکن است برای رفع مشکلات پوستی خود بیش از یک بار به پزشک مراجعه کنید چرا که بعضی از مشکلاتی از جمله جوش یا مشکلات مزمن پوستی دیگر در یک جلسه برطرف نخواهند شد


بیشتر بخوانید: تزریق ژل و فیلر در منطقه کامرانیه


 

انتظارات بیمار از متخصص در قیطریه تهران
انتظارات بیمار از متخصص در قیطریه تهران

قیمت مراجعه به متخصص پوست و مو

هزینه مراجعه به متخصص پوست و مو بستگی به مشکل پوستی شما دارد علاوه بر آن تعداد جلسات مراجعه شما مشخص می‌کند که می‌بایست چقدر هزینه پرداخت کنید البته بهتر است به این موضوع دقت کنید که سلامتی پوست و موی شما ارزش بسیار بیشتر از هزینه پرداختی خواهد داشت.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم در مورد نقش متخصص پوست و مو در قیطریه تهران و روال کاری او صحبت کنیم. در صورتی که دچار مشکلات پوست یا مو هستید و ترجیح می‌دهید که در سریع‌ترین حالت ممکن درمان شوید، می‌توانید به مطب دکتر فرامرزی در منطقه قیطریه تهران مراجعه کرده و مشکلات پوستی خود را با او در میان بگذارید.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
هایفوتراپی
هایفوتراپی

  هایفوتراپی پوست صورت چیست؟ آیا هایفوتراپی خوب است؟ آیا هایفوتراپی درد دارد؟ آیا هایفوتراپی

تزریق چربی به صورت
تزریق چربی

تزریق چربی چگونه است؟ تزریق چربی به صورت چه قدر ماندگاری دارد؟ تزریق چربی به

کرایوتراپی
کرایوتراپی

کرایوتراپی چیست؟ آیا کرایوتراپی لک صورت امکان پذیر است؟ کاربرد کرایوتراپی صورت چیست؟ مزایای کرایوتراپی

هزینه مزوتراپی
هزینه مزوتراپی

هزینه مزوتراپی در سال 1403 چقدر است؟ مزوتراپی روشی غیرجراحی برای جوانسازی پوست، تحریک رشد