انجام لیفت نخ در منطقه 1 تهران

انجام لیفت نخ در منطقه 1 تهران

آنچه می خوانید! ...

هزینه‌ لیفت نخ در منطقه 1 تهران چقدر است و در کدام مطب انجام می‌شود؟ آیا تا به حال جلوی آینه به چین و چروک‌های پوست خود دقت کرده‌اید؟ مطمئناً این چین و چروک‌ها با افزایش سن بیشتر خواهند شد و این موضوع شما را آزار خواهد داد.

به این دلیل که با افزایش سن، میزان کلاژن‌سازی در پوست با شدت کمتری اتفاق می‌افتد و شما احتمالاً وارد فرایند پیری می‌شوید. اما امروزه با استفاده از جراحی های درمانی و زیبایی پوست می توان اقدام به جوانسازی پوست کرد و شما با این کار می‌توانید فرایند پیری خود را به تعویق بیندازید.

با ما همراه باشید تا در مورد انجام لیفت نخ در اندرزگو به صورت کامل با شما صحبت کنیم.

روش‌ های لیفت نخ برای جوانسازی پوست

برای انجام لیفت از دو روش جراحی و غیر جراحی استفاده می‌شود. با توجه به اینکه روش‌های جراحی برای افرادی مناسب است که میزان افتادگی پوست آن ها بسیار شدید است و به همین دلیل استفاده از روش جراحی ماندگاری بسیار بیشتری در پوست این افراد خواهد داشت.

اما لیفت صورت با نخ با توجه به اینکه نیازی به جراحی ندارد و در آن هیچ زخم یا برشی ایجاد نخواهد شد، مناسب افرادی است که میزان افتادگی پوست آن ها بسیار شدید نیست.

بایدهای قبل از لیفت نخ

  • معمولاً کاندیداهای انجام لیفت صورت با نخ خانم‌ها هستند. اما در صورتی که شما جزو آقایان بوده و تصمیم دارید لیفت صورت با نخ انجام دهید، بهتر است ریش و سبیل خود را کوتاه کنید.
  • به مدت یک هفته قبل از لیفت صورت با نخ به هیچ عنوان از نوشیدنی‌های کافئین‌دار استفاده نکنید
  • بعضی از افراد قبل از لیفت با نخ از روش‌هایی مانند بوتاکس استفاده می‌کنند، که در این صورت بهتر است به صورت کامل و با جزئیات در مورد انجام بوتاکس با پزشک خود صحبت کنید

مزایای لیفت نخ

لیفت صورت با نخ دوره نقاهت نداشته و عوارض بسیار کمتری نسبت به روش‌های دیگر دارد. علاوه بر آن بهتر است به این موضوع دقت کنید که بعد از انجام لیفت نخ در فرمانیه بهتر است مراقبت‌های لازم را به دقت انجام دهید تا ماندگاری این روش افزایش پیدا کند.

عوارض لیفت نخ

لیفت صورت با نخ در کامرانیه تهران عوارضی دارد که در این قسمت قصد داریم به صورت کامل در مورد آن ها صحبت کنیم. البته توجه کنید که این عوارض‌ها ممکن است ایجاد نشده یا در صورت وقوع تا چند هفته از بین بروند.


بیشتر بخوانید: هایفوتراپی و کرایوتراپی در فرمانیه


  • احتمال کبود شدن

با وجود اینکه برای انجام لیفت صورت برشی در سطح پوست ایجاد نمی‌شود، اما با توجه به اینکه روی پوست سوراخ‌های کوچکی ایجاد می‌شود، ممکن است باکتری‌ها از طریق همین سوراخ‌ها وارد پوست شده و التهاباتی را برای فرد به وجود آورد که پزشک با توجه به میزان التهاب، آنتی بیوتیک تجویز کرده و بعد از چند هفته مطمئناً این عارضه از بین خواهد رفت.

  • امکان خونریزی

در صورتی که پزشک مهارت کافی نداشته باشد، ممکن است قسمت‌هایی از صورت دچار آسیب شده و رگ‌ها پاره شده و خونریزی اتفاق بیوفتد.

  • احتمال حساس شدن پوست افراد به لیفت نخ

گاهی سیستم بدن افراد در برابر عوامل خارجی از خود واکنش نشان داده و حتی سعی می‌کند با آن ها به شدت مبارزه کند. با توجه به اینکه در صورت استفاده از نخ برای لیفت صورت ممکن است واکنش‌هایی ایجاد شود، بنابراین در صورتی که با حساسیتی مواجه شدید در سریع‌ترین حالت ممکن پزشک خود را در جریان بگذارید.

عوارض لیفت نخ در منطقه ۱ تهران
عوارض لیفت نخ در منطقه ۱ تهران
  • نامتقارن شدن بخش‌هایی از صورت

در صورتی که پزشک شما مهارت کافی نداشته باشد ممکن است لیفت صورت با نخ به درستی انجام نشده و در قسمت‌هایی از صورت میزان نامتقارن بودن افزایش پیدا کند.

  • احتمال ایجاد چین و چروک

در صورتی که پزشک شما برای لیفت صورت با نخ از نخ‌های نوع دندانه‌دار استفاده کند، این امکان وجود دارد که با گذشت زمان دندانه‌های نخ داخل پوست شما نفوذ کرده و باعث ایجاد چین و چروک شود.

عوامل تاثیرگذار در هزینه لیفت نخ

عوامل بسیار زیادی در هزینه نهایی لیفت نخ در منطقه 1 تهران تاثیرگذار هستند که ما در ادامه به چند مورد مهم آن اشاره می‌کنیم.

  • نوع نخ

با توجه به اینکه برای انجام لیفت نخ از نخ‌های متعددی می‌توان استفاده کرد؛ بنابراین استفاده از نخ با برند معتبرتر و کیفیت بالاتر مطمئناً هزینه بسیار بیشتری در بر خواهد داشت؛ چرا که نخ‌های با کیفیت، ماندگاری بسیار بیشتری دارند؛ بنابراین برای اینکه نتیجه لیفت صورت با نخ موفقیت آمیز باشد، بهتر است آن را با هزینه قیاس نکنید؛ چرا که کیفیت حرف اول را می‌زند.

  • تعداد نخ برای لیفت صورت

برای انجام لیفت صورت با نخ داد مشخصی از نخ‌ها استفاده می‌کنند. البته تعداد نخ‌ها با توجه به میزان افتادگی پوست بیمار افزایش پیدا خواهد کرد. در حالت کلی هر چقدر تعداد نخ‌ها بیشتر باشد، هزینه پرداختی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

  • محل جغرافیایی کلینیک زیبایی

لیفت نخ  توسط پزشکان در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود که محل جغرافیایی آن هزینه نهایی را مشخص خواهد کرد. برای اینکه از هزینه لیفت نخ در منطقه 1 تهران به صورت دقیق‌تر اطلاع پیدا کنید، توصیه می‌کنیم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  • میزان افتادگی پوست بیمار

هر چقدر میزان افتادگی پوست بیشتر باشد، پزشک برای اینکه نتیجه لیفت صورت با نخ را بهتر رقم بزند، از تعداد نخ‌های بیشتر و با کیفیت‌تر استفاده می‌کند که در نتیجه هزینه لیفت صورت نیز بیشتر خواهد شد.

  • تخصص پزشک

هر چقدر سابقه دکتر متخصص پوست و مو در خیابان دکتر لواسانی بیشتر باشد، مطمئناً میزان سهل انگاری او کمتر خواهد بود؛ بنابراین هزینه بیشتری نیز از بیمار دریافت خواهد کرد. اما به لحاظی، مراجعه به پزشک حرفه‌ای مطمئناً ارزش پرداخت هزینه چند برابری را دارد؛ چرا که اگر شما به پزشک حرفه‌ای مراجعه کنید مطمئناً آسیب‌های کمتری خواهید دید.


بیشتر بخوانید: تزریق ژل و بوتاکس در شمال تهران


  • داروهای تجویزی

تجویز دارو به ندرت اتفاق می‌افتد. اما بعضی از پزشکان برای اینکه عوارض لیفت صورت با نخ به حداقل ممکن کاهش دهند، اقدام به تجویز داروهای تسکین دهنده یا حتی ضد التهاب می‌کنند، که در نهایت هزینه داروها نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهند بود.

عوامل تاثیرگذار در هزینه لیفت نخ در منطقه 1 تهران
عوامل تاثیرگذار در هزینه لیفت نخ در منطقه 1 تهران

بهترین متخصص لیفت نخ

در صورتی که در منطقه ۱ تهران سکونت دارید، توصیه می‌کنیم برای انجام لیفت صورت با نخ به مطب دکتر و عاطفه فرامرزی مراجعه کرده و علاوه بر اطلاع از قیمت‌ها در مورد نیازهای خود با ایشان صحبت کنید؛ چرا که دکتر عاطفه فرامرزی عضو انجمن متخصصین آمریکا بوده و تجربه بسیار زیادی در زمینه جوانسازی پوست دارد.

سخن پایانی

ما در این مقاله در مورد انجام لیفت نخ در منطقه 1 تهران به صورت مفصل با شما صحبت کردیم. در صورتی که سوالی دارید یا به دنبال
دکتر متخصص پوست و مو در منطقه 1 تهران هستید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
تزریق چربی به باسن
تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن چگونه انجام می شود؟ با افزایش سن، باسن‌های ما می‌توانند آویزان