هزینه لیفت نخ

هزینه لیفت نخ
آنچه می خوانید! ...

هزینه لیفت نخ در سال 1402 چقدره؟ آیا پوست شما شروع به نشان دادن یکی از ناراحت کننده ترین نشانه های پیری کرده اید که به نظر نمی رسد از شر آن خلاص شوید؟ افتادگی پوست اطراف گردن یکی از بارزترین جنبه های پیری است که به نظر نمی رسد بتوان از آن اجتناب کرد!

اگر به دنبال روشی برای جوانسازی پوست هستید، لیفت با نخ می تواند پاسخی باشد که به دنبال آن هستید. بیایید آنچه را که باید بدانید و هزینه این درمان چقدر است را به شما نشان می دهیم.

لیفت با نخ بهترین راه برای جوانسازی صورت

لیفت با نخ پوست شل را با استفاده از نخ های موقت زیر پوست برای لیفت کردن پوست و ساختارهای زیرین آن سفت و سفت می کند. لیفت با نخ می تواند به طور چشمگیری خطوط، چین و چروک و شلی پوست را با یک روش کم تهاجمی کاهش دهد.

ریکاوری بعد از لیفت نخ چگونه است؟

قبل از صحبت در مورد هزینه لیفت نخ در سال 1402 بهتر است اشاره کنیم که:

این درمان دوره نقاهت گسترده ای ندارد. اکثر بیماران می توانند ظرف سه تا هفت روز پس از درمان به سر کار یا فعالیت های معمول خود برگردند. در طول دوره نقاهت محدودیت زیادی وجود ندارد، به غیر از پرهیز از نور مستقیم خورشید، فعالیت شدید و گرمای بیش از حد یا تعریق.

در طول دوره نقاهت کوتاه، ممکن است به شما دستور داده شود که از کمپرس سرد استفاده کنید. ما به بیماران توصیه می کنیم که در سه تا چهار روز اول پس از درمان با سر و شانه های بالا بخوابند. بیماران باید در طول دوره نقاهت از دست زدن یا مالش دادن صورت خودداری کنند.

همچنین ممکن است به شما توصیه شود از برخی محصولات مراقبت از پوست مانند لایه بردارهای شیمیایی خشن یا رتینوئیدها اجتناب کنید.

بهترین سن برای لیفت نخ چه سنی است؟

باور کنید یا نه، سن ایده آل برای شروع در نظر گرفتن نخ ها معمولاً در 30 سالگی است . نخ ها می توانند با تحریک کلاژن و بلند کردن بافت صورت، خط فک و گردن به رفع هر گونه شلی کمک کنند. یک کاندید خوب برای نخ ها کسی است که سستی خفیف تا متوسط داشته باشد و مایل به لیفت طبیعی باشد.

بهترین سن برای لیفت نخ چه سنی است؟
بهترین سن برای لیفت نخ چه سنی است؟

چه کسی کاندید مناسبی برای لیفت با نخ نیست؟

اگر به وزن مناسب یا ایده آل نزدیک نیستید، خیلی لاغر هستید یا پوست شما شل و گشاد است، ممکن است کاندیدای این درمان نباشید.

عوامل موثر بر هزینه لیفت نخ

عوامل اصلی که بر هزینه لیفت نخ در سال 1402 تأثیر می گذارند عبارتند از:

• نوع نخ های مورد استفاده در این روش
• تعداد نخ های قرار داده شده
• همچنین اندازه ناحیه تحت درمان
• سطح تجربه منخصص
• و اینکه چه کسی لیفت نخ را انجام می دهد.

عامل دیگری که می تواند بر هزینه های نهایی تأثیر بگذارد، هزینه زندگی و خدمات در منطقه شما است.

مزایای لیفت با نخ

لیفت با نخ یک روش درمانی مقرون به صرفه و کمتر تهاجمی در مقایسه با لیفت صورت است. در نتیجه، این یک روش بسیار محبوب است. این یک فرآیند بسیار سریع است و یک درمان معمولی لیفت با نخ می تواند حدود 45 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد.

از آنجایی که نخ ها از زنجیره های بلند قندی به نام پلی ساکارید ساخته شده اند، این رشته ها در پوست حل می شوند.

در مقایسه با الیاف دائمی که سال‌ها پیش مورد استفاده قرار می‌گرفتند، نخ‌های حل‌شونده خطر کمتری را ایجاد می‌کنند و احتمال بروز عوارضی مانند جذب باکتری‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

آیا من یک کاندید برای لیفت با نخ هستم؟

علاوه بر هزینه لیفت نخ موضوع مهم دیگری نیز وجود دارد و آن:

این روش برای افرادی که پوست شل دارند گزینه بسیار خوبی است . کاندیدای ایده آل کسی است که پوستی به شدت افتاده نداشته باشد و علائم خفیف پیری را نشان دهد.

بهترین کاندیدها افرادی هستند که می خواهند علائم اولیه چین های صورت و افتادگی پوست را درمان کنند اما با قالب جراحی سنتی لیفت صورت مناسب نیستند.

فرآیند لیفت با نخ به این صورت است که پوست شما را بالا و سفت می کند که در مقایسه با لیفت صورت نتایج ظریفی را نشان می دهد. بنابراین، اگر پوست بسیار نازکی دارید، مناسب نیست، زیرا ممکن است نخ ها در زیر سطح پوست بیشتر دیده شوند.

اگر علائم پیشرفته‌تری از افتادگی پوست نشان می‌دهید، ممکن است بخواهید به دنبال جایگزین‌های جراحی مانند لیفت صورت باشید.

آیا من یک کاندید برای لیفت با نخ هستم؟
آیا من یک کاندید برای لیفت با نخ هستم؟

برای افرادی که به دنبال یک روش سریع و آسان با حداقل زمان از کار افتادگی هستند، انجام لیفت نخ در اندرزگو یا لیفت صورت با نخ در کامرانیه تهران یک انتخاب ایده آل برای جبران علائم پیری و افتادگی پوست است.

زیبایی خود را بدون جراحی تجدید کنید

جراحی پلاستیک تهاجمی است و اغلب نتایجی کمتر از ایده آل دارد. اگر واقعاً می خواهید زیبایی خود را به گونه ای تجدید کنید که طبیعی به نظر برسد و مدت زمان ریکاوری هزینه ای نداشته باشد، انجام لیفت نخ در فرمانیه ممکن است گزینه ایده آلی برای شما باشد.
این روش برای کسانی که علائم خفیف پیری زودرس دارند عالی است.

در صورتی که قصد مشاوره دارید با کارشناسان ما در مرکز زیبایی دکتر عاطفه فرامرزی تماس بگیرید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید