کدام روش لیفت صورت بهتر است

کدام روش لیفت صورت بهتر است

آنچه می خوانید! ...

کدام روش لیفت صورت بهتر است؟ بدون شک، روند پیری بر ظاهر همه افراد تأثیر می گذارد. کاهش عرضه کلاژن، پروتئینی که به پوست ما لطافت و درخشندگی جوانی می بخشد، مقصر اصلی شروع تدریجی علائم پیری است.

کاهش آن منجر به افتادگی، چین و چروک و از دست دادن استحکام می شود. تظاهرات این تغییرات به طور حاد روی صورت قابل توجه می شود، که با پیدایش خطوط و چین و چروک های ظریف شروع می شود – خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم و خطوط خنده اطراف دهان اولین علائم معمولی هستند.
با گذشت زمان، چین و چروک‌های پیشانی حضور خود را آشکار می‌کنند، گونه‌ها چاق شدن خود را از دست می‌دهند، به سمت داخل فرو می‌روند و ظاهر کلی صورت از شور و نشاط جوانی که زمانی داشت دور می‌شود.

با این وجود، درک این نکته ضروری است که ما در مواجهه با این روند کاملاً درمانده نیستیم. و می توان از انواع روش های لیفت صورت استفاده کرد.

اما کدام روش بهترین است؟

با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

انواع مختلف لیفت صورت

یک لیفت صورت به موقع ابزاری قدرتمند در برابر حرکت بی‌وقفه زمان است. در مرکز جراحی در دکتر عاطفه فرامرزی، ما مجموعه‌ای از گزینه‌های لیفت صورت را ارائه می‌دهیم که برای پاسخگویی به طیفی از نیازها و خواسته‌های فردی طراحی شده‌اند.

بیایید چند مورد از این موارد را با جزئیات بررسی کنیم:

بیشتر بخوانید: عوارض لیفت صورت و خطرات احتمالی

لیفت صورت با یک بخیه

این روش درمانی پیشرفته ساده ترین و کم تهاجمی ترین گزینه لیفت با نخ صورت موجود در مرکز ما را ارائه می دهد. لیفت صورت با یک بخیه، به دلیل حداقل روش جراحی نامگذاری شده است که تنها به یک برش و بخیه نیاز دارد.

این روش منحصربه‌فرد ناحیه میانی صورت را مورد هدف قرار می‌دهد – به ویژه زیر پلک‌ها، اطراف استخوان گونه‌ها، و تا لب بالایی – ناحیه‌ای که اغلب در معرض علائم قابل توجه پیری مانند توخالی شدن پلک‌های پایینی، عمیق‌تر شدن چین‌های نازولبیال، و پف‌کردن گونه‌ها است.

لیفت صورت با یک بخیه بر بازسازی ساختار و حجم استخوان گونه تمرکز می کند و ظاهری طبیعی و جوان را ایجاد می کند که می تواند سال ها ظاهر فرد را از بین ببرد.

این میکرو لیفت صورت برای بیماران 35 ساله و بالاتر که علائم اولیه پیری را مشاهده می کنند، موثرترین است. به طرز شگفت انگیزی، این پتانسیل این را دارد که بیمار را تا پنج سال جوانتر نشان دهد.

لیفت صورت با یک بخیه
لیفت صورت با یک بخیه

افرادی که در این رنج سنی قرار دارند، در پاسخ به این سوال که:

کدام روش لیفت صورت بهتر است؟

باید گفت که با بررسی شرایط به احتمال زیاد این روش مناسب تر است.

مینی لیفت صورت

لیفت مینی فیس یک پله بالاتر از لیفت صورت با یک بخیه است و این قابلیت را دارد که ساعت پیری را تا یک دهه به عقب برگرداند. این روش برای بیماران 40 و 50 ساله که علائم پیری بارزتری را مشاهده می کنند، ایده آل است.

بر خلاف لیفت صورت با یک بخیه، لیفت صورت مینی تاثیر خود را در قسمت پایین صورت متمرکز می کند. پوست افتادگی را در نواحی از جمله چانه، خط فک، گردن و بالای گردن برطرف می کند و به طور موثر خطوط پایین صورت را جوان می کند.

بیشتر بخوانید: انجام لیفت نخ در فرمانیه

علیرغم اینکه یک لیفت صورت مینی جامع تر از روش یک بخیه است، هنوز هم کمتر از یک لیفت کامل صورت تهاجمی است.

مینی لیفت صورت شامل برش های کمتری است که به صورت استراتژیک به گونه ای قرار می گیرند که تا حد امکان نامحسوس باشند – اغلب آنها را برای چشمان آموزش دیده تقریبا نامرئی می کند. عمل جراحی معمولاً بین یک تا یک ساعت و نیم طول می کشد که امکان انجام یک روش نسبتاً سریع با نتایج قابل توجه را فراهم می کند.

بهبودی از مینی لیفت صورت معمولاً سریع است و اکثر بیماران می توانند در عرض یک هفته پس از جراحی به سر کار بازگردند و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند. نتیجه این روش تقریباً شش هفته پس از جراحی به طور کامل ظاهر می شود و امکان جوانسازی صورت قابل توجه اما طبیعی را فراهم می کند.

این انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال بهبودی بارزتر از لیفت صورت با یک بخیه هستند، اما بدون دوره نقاهت طولانی تر همراه با لیفت کامل صورت.

چه نوع لیفت صورت بیشترین دوام را دارد؟

در پاسخ به این سوال که کدام روش لیفت صورت بهتر است؟ بهتر است بگوییم که به طور کلی، لیفت صورت عمیق، طولانی‌ترین لیفت صورت مربوط به لیفت نخ برای گونه یا لیفت نخ برای لب است. نتایج به طور متوسط ده تا پانزده سال باقی می ماند. لیفت صورت عمیق یک نوع لیفت صورت SMAS است که هم پوست و هم عضله زیرین را سفت می کند.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
لیفت نخ پلک
لیفت پلک با نخ

لیفت پلک با نخ، روشی نوین و غیرجراحی برای رفع افتادگی پلک و ابرو است

کانتورینگ صورت
کانتورینگ صورت

کلمه کانتورینگ صورت برای سال‌ها در صنعت زیبایی به عنوان یک کلمه رایج مطرح شده