دوره نقاهت لیفت صورت با نخ

دوره نقاهت لیفت صورت با نخ

آنچه می خوانید! ...

دوره نقاهت لیفت صورت با نخ چقدر است؟ هیچ قسمتی از بدن به اندازه صورت مستعد تاثیرات آرایشی پیری نیست. از آنجایی که صورت ما دائماً در معرض نور خورشید و سایر عوامل قرار دارد، این همان جایی است که به طور معمول اولین و چشمگیرترین علائم پیری ظاهر می شود.

خطوط، چین و چروک و افتادگی پوست از شایع‌ترین و ناامیدکننده‌ترین شکایات هستند که زنان و مردان بی‌شماری را به دنبال درمان‌های ضد پیری برای بازگرداندن ظاهری جوان‌تر می‌کنند.

در حالی که جراحی زیبایی مطمئناً می تواند نتایج خیره کننده ای به همراه داشته باشد، بسیاری از بیماران مایل یا قادر به زیر بار رفتن نیستند. دکتر فرامرزی، دارای گواهی هیئت مدیره مفتخر هستند که انواع روش‌های غیرجراحی و کم تهاجمی را برای جوان‌سازی صورت ارائه می‌کنند تا به بیماران کمک کنند زمان خود را به عقب برگردانند و بدون نیاز به جراحی، نتایج فوق‌العاده و ماندگاری کسب کنند.

درباره یکی از محبوب‌ترین درمان‌های ضد پیری، لیفت با نخ PDO ، از جمله اینکه چه نتایجی ممکن است و چه مدت زمان بهبودی شما ممکن است، بیاموزید.
تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

آیا لیفت با نخ PDO درد دارد؟

این روش کم تهاجمی در یکی از اتاق های درمان راحت در مطب ما انجام می شود و نیازی به بیهوشی ندارد. قبل از انجام این عمل که معمولاً حدود 30 دقیقه طول می کشد، دکتر فرامرزی، بهترین دکتر لیفت نخ تهران از یک عامل بی حس کننده موضعی استفاده می کند تا به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی کمک کند.

اکثر بیماران لیفت با نخ PDO را به خوبی تحمل می کنند.

ریکاوری بعد از لیفت با نخ چقدر است؟

پس از لیفت با نخ PDO، بیماران ممکن است تورم خفیف، کبودی یا حساسیت در محل بخیه را تجربه کنند. داروهای بدون نسخه می توانند به این علائم کمک کنند، که باید در عرض 3 تا 5 روز برطرف شوند.

اکثر بیماران می توانند بعد از 1 تا 2 روز به سر کار بازگردند، اگر نه زودتر، اگرچه ممکن است کبودی یا درد خفیف همچنان وجود داشته باشد.
بیماران لیفت با نخ بهبودی در ظاهر خود را پس از این عمل مشاهده خواهند کرد و نتایج در طی چند روز و هفته آینده با کاهش تورم و بهبود کامل بافت‌ها، بهبود خواهند یافت.

آیا می توانم بعد از لیفت با نخ PDO ورزش کنم؟

پس از لیفت با نخ، بیماران می‌توانند اکثر فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرند، اما از فعالیت‌های بدنی شدید و ورزش باید برای حدود یک هفته یا تا زمانی که با متخصص مشورت نکرده اید، اجتناب شود. بیماران همچنین باید قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مصرف الکل را به حداقل برسانند. متخصص شما همچنین دستورالعمل‌های مراقبت پس از لیفت با نخ PDO را در اختیار شما قرار می‌دهد، که احتمالاً شامل اجتناب از فرو بردن صورت خود در آب و خوابیدن به پشت است.

شستن صورت بعد از لیفت با نخ
شستن صورت بعد از لیفت با نخ

لیفت با نخ PDO چقدر دوام می آورد؟

لیفت نخ چقدر دوام دارد؟ به طور متوسط، بیماران می توانند از ظاهر جدید خود پس از لیفت با نخ PDO برای حدود 12 تا 18 ماه لذت ببرند. در برخی موارد، لیفت با نخ PDO حتی ممکن است تا دو سال دوام بیاورد! برای افزایش بیشتر و طولانی‌تر شدن نتایج، دکتر فرامرزی ممکن است استفاده از درمان‌های مکمل، از جمله پرکننده‌های پوستی تزریقی ، شل‌کننده‌های چین و چروک، لایه‌برداری شیمیایی و غیره را توصیه کند.

در طول مشاوره، دکتر فرامرزی نگرانی‌های خاص شما را به طور کامل مورد بحث و ارزیابی قرار می‌دهد، در مورد زمان بهبودی لیفت با نخ بحث می‌کند، و یک برنامه درمانی سفارشی را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف نهایی خود تنظیم می‌کند

هفته اول: دوره نقاهت لیفت صورت با نخ

نتایج لیفت با نخ باید بلافاصله پس از عمل شما آشکار شود. در طول هفته اول، به شما اجازه داده می شود که به سر کار خود بازگردید و کارهای عادی خود را انجام دهید.

با این حال، ممکن است مقداری کبودی و تورم قابل مشاهده در محل سوراخ مشاهده کنید. ممکن است صورت شما سفت شود، اما به سرعت به این احساس عادت خواهید کرد. این احساسات به دلیل وجود یک جسم خارجی در داخل پوست شما رایج است که می تواند باعث شود بدن به این روش واکنش نشان دهد.

2-3 هفته پس از جراحی: دوره نقاهت لیفت صورت با نخ

با گذشت هفته ها احتمالاً متوجه خواهید شد که صورت خود صاف تر و سفت تر شده است. احساس تورم، درد و کبودی باید از بین برود و بتوانید فعالیت های عادی روزانه خود را انجام دهید.

درمان ورم صورت بعد از لیفت با نخ

درمان ورم صورت بعد از لیفت با نخ

ماه اول به بعد: دوره نقاهت لیفت صورت با نخ

دوره نقاهت لیفت صورت با نخ در یک ماه بعد را می توان به شکل زیر بیشتر توضیح داد:

روش های لیفت با نخ نتایج طولانی مدت را وعده می دهند زیرا باعث تولید کلاژن جدید می شوند که به لیفت طبیعی صورت شما در ماه های آینده کمک می کند. حدود 2 تا 3 ماه طول می کشد تا کلاژن به طور کامل رشد کند و اثر خود را شروع کند.

این کلاژن جدید به بازیابی ویژگی های جوانی صورت شما به طور طبیعی کمک می کند و ماه ها به این کار ادامه می دهد و علائم پیری را کاهش می دهد.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
هزینه پاکسازی پوست
هزینه پاکسازی پوست

هزینه پاکسازی پوست در سال 1402 چقدر است؟ پاکسازی پوست استاندارد به سادگی یک درمان