تزریق چربی نانوفت برای صورت

تزریق چربی نانوفت برای صورت

آنچه می خوانید! ...

تزریق چربی نانوفت برای صورت چگونه انجام می شود؟ انتقال چربی نانو که به عنوان انتقال چربی به مقدار کم نیز شناخته می شود.

در این روش، مقدار کمی چربی بین 10 تا 20 سی سی در میلی لیتر مایع شده و به شدت فیلتر می شود تا زمانی که به شدت مایع و در عین حال به طور طبیعی غنی از سلول های بنیادی SVF شود.

سپس از این چربی امولسیون شده می توان برای جوان سازی حتی نواحی ظریف مانند گردن، دکلته و اطراف چشم، از جمله در حفره های اشک آور زیر چشم استفاده کرد.

آنچه طی تزریق چربی نانوفت برای صورت انجام می‌شود!

در این قسمت در مورد انجام تزریق چربی به صورت بیشتر صحبت می کنیم.

قبل از عمل جراحی

در طی مشاوره و ارزیابی شما با یکی از پزشکان ما، مناطقی که نیاز به حجم دهی مجدد دارند علامت گذاری می شوند و ناحیه برداشت چربی مورد بحث قرار می گیرد.

در طول جراحی

محلول بی حسی موضعی به ناحیه ای که قرار است چربی از آن برداشت شود تزریق می شود. با استفاده از برش های کوچک و به خوبی پنهان ، مقدار مناسب چربی برای انتقال با استفاده از تکنیک های لیپوساکشن برداشت می شود.

مزیت اضافی انتقال چربی، توانایی کانتور کردن محل اهداکننده است، اگرچه مقدار کل برداشته شده اندک است.

سپس چربی برداشت شده پردازش و خالص می شود تا روغن اضافی، خون و سایر اجزای غیر ضروری حذف شود و چربی خالص و سلول های مشتق از چربی باقی بماند.

این جزء نهایی سپس با استفاده از تکنیک هایی مانند هچ کردن متقاطع برای اطمینان از بهبود یکنواخت کانتور به محل گیرنده صورت تزریق می شود .
تیم جراحی شما علاوه بر اطمینان از بهترین نتیجه زیبایی ممکن، ایمنی و راحتی شما را در اولویت قرار می دهد .

بعد از عمل جراحی

شما برای مدتی در مرکز جراحی روزانه تحت نظر خواهید بود تا اطمینان حاصل شود که قبل از ترخیص خوب هستید. محل برداشت و تزریق پیوند چربی معمولاً فقط به پماد آنتی بیوتیک موضعی یا پانسمان های کوچک برای محافظت نیاز دارد .

بهبودی و از کار افتادگی پس از جراحی چگونه است؟

زمان توقف تزریق چربی نانوفت برای صورت معمولاً کوتاه است. در هفته اول، تورم در محل تزریق و احتمالاً مقداری کبودی از مناطق برداشت چربی وجود خواهد داشت. پس از هفته اول، تورم و کبودی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

از نظر مراقبت های بعدی، محل برداشت و تزریق چربی با اسکارهای نامحسوس به خوبی بهبود می یابد. محل برش بعد از عمل تمیز و پانسمان می شود. به شما مقداری پماد ضد التهابی و آنتی بیوتیک خوراکی داده می شود تا دو تا سه بار در روز استفاده کنید.

نتیجه زیبایی شناختی نهایی را می توان در حدود 3 ماه پس از انجام هر گونه جذب چربی (کاهش حجم به دلیل جذب توسط بدن) مشاهده کرد. فراتر از این، در صورت افزایش یا کاهش وزن، چربی منتقل شده دچار تغییرات مشابهی خواهد شد

مناطق رایج برای استخراج چربی از چه مناطقی هستند؟

نواحی صورت که معمولاً چربی در آنها تزریق می‌شود شامل پیشانی، شقیقه‌ها، پلک‌های فوقانی و تحتانی (به پیوند چربی دور چشم)، گونه، بینی، لب‌ها و چانه می‌شود .

بسته به نیاز، چربی را می توان تقریباً در هر ناحیه ای از صورت تزریق کرد، با یک جراح پلاستیک آموزش دیده که می داند مناطق خطرناک کجا هستند و از آنها اجتناب می کند.

آیا من برای انتقال چربی به صورت مناسب هستم؟

ملاحظات کلیدی در مورد انتقال چربی صورت عبارتند از:

1. نشانه ها: این روش را می توان برای کانتور کردن نواحی کاهش حجم از طریق افزایش سن به دلایل دیگر، جوان سازی پوست و همچنین تکمیل سایر روش های جراحی انجام داد.

2. انتقال چربی در درجه اول به حجم دادن و پر کردن آن کمک می کند . به پوست شل کمک زیادی نمی کند.

3. محل اهدا کننده: باید چربی کافی برای برداشت و انتقال وجود داشته باشد . چربی با استفاده از تکنیک های لیپوساکشن و برش های ریز و به خوبی پنهان برداشت می شود.

بیشتر بخوانید: ایا تزریق چربی باعث افتادگی پوست می شود؟

تزریق چربی نانوفت برای صورت را می توان بر روی اکثر افراد با خیال راحت و با موفقیت انجام داد. کاندیدهای این روش باید چربی کافی برای انتقال داشته باشند (در صورت، اغلب 15-20 میلی لیتر چربی کافی است)، به طور کلی سالم هستند و جایگزین ها و همچنین محدودیت ها را درک می کنند.

افرادی که بیماری های خود ایمنی یا سایر شرایط ناتوان کننده مزمن دارند ممکن است مناسب نباشند. اگر بیماران آکوتان مصرف می کنند، باید حداقل 3 ماه قبل از عمل داروها را قطع کنند.

سایر درمان هایی که می توانند به عنوان کمکی برای انتقال چربی صورت انجام شوند شامل روش های کم تهاجمی مانند تزریق فیلر، کانتورینگ صورت یا روش های جراحی مانند مینی لیفتینگ یا لیفتینگ کامل صورت می باشد .

آیا من برای انتقال چربی به صورت مناسب هستم
آیا من برای انتقال چربی به صورت مناسب هستم

بعد از جراحی تزریق چربی نانوفت چه انتظاری می توان داشت؟

انتقال چربی یک روش ساده و کم تهاجمی است. در نتیجه، کمترین زمان استراحت مورد نیاز است و درد بعد از عمل معمولاً خفیف است.

در ابتدا کبودی در نواحی برداشت و تزریق مجدد چربی وجود خواهد داشت، این کبودی باید بین هفت تا ده روز و روز برطرف شود، اما با گذشت زمان بهبود می یابد. تورم در چند روز اول پس از جراحی ظاهر می شود، این تورم باید بین هفت تا ده روز برطرف شود.

بیشتر بخوانید: ایا تزریق چربی دائمی است؟

از شما خواسته می شود که یک هفته پس از جراحی برای قرار ملاقات پرستار بعد از عمل مراجعه کنید. در این مرحله محل های برش شما بررسی می شود و بهبود اولیه شما ارزیابی می شود. شما شش هفته پس از عمل جراحی باز خواهید گشت تا توسط دکتر فرامرزی بررسی شود.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از روش های محبوب جوانسازی پوست است که به طور