تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست

آنچه می خوانید! ...

عوارض بعد از تزریق چربی به دست شامل چه مواردی هستند؟ انتقال چربی از چربی فرآوری شده از بدن خود بیمار برای کانتور کردن مجدد و صاف کردن دست های بیمار استفاده می کند. این روش همچنین به عنوان میکرولیپواینژکتور یا پیوند چربی اتولوگ شناخته می شود.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

نحوه انجام جراحی تزریق چربی به دست

سلول‌های چربی با لیپوساکشن از ناحیه اهداکننده – معمولاً از اطراف ناف یا از ران‌ها یا باسن – با استفاده از یک سوزن کوچک متصل به سرنگ برداشته می‌شوند.

سلول های چربی تمیز و پردازش می شوند و سپس با استفاده از سوزن و سرنگ به ناحیه چروکیده تزریق می شوند. از آنجایی که میزان نسبتاً بالایی از جذب مجدد سلول های چربی در بدن وجود دارد، پزشک احتمالاً ناحیه تحت درمان را بیش از حد پر می کند.

این روش اغلب بر روی سایر چین و چروک های صورت به طور همزمان انجام می شود زیرا معمولاً بیش از مقدار کافی چربی برداشت می شود.

آنچه در مورد تزریق چربی دست باید بدانید!

تزریق چربی در مطب با بی حسی موضعی و موضعی انجام می شود. روش برداشتن چربی حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد و سپس 5 تا 20 دقیقه دیگر طول می کشد تا چربی تزریق شود، بسته به اینکه چند ناحیه تزریق شده است. محل مورد نظر ممکن است در ابتدا بیش از حد پر به نظر برسد تا زمانی که مقداری از چربی در بدن جذب شود.

چرا برای دست، انتقال چربی را انتخاب کنید؟

از آنجایی که پرکننده ها از بدن خود بیمار گرفته می شوند، احتمال کمی برای واکنش آلرژیک وجود دارد.
نتایج می تواند تا چندین سال باقی بماند.
نتایج معمولا طبیعی به نظر می رسند.
این روش اغلب می تواند با سایر روش های انتقال چربی مانند چین و چروک صورت ترکیب شود

بعد از تزریق چربی چه انتظاری باید داشت؟

پس از درمان، همانند تزریق چربی نانوفت یا کانتورینگ صورت ممکن است برای کاهش ناراحتی و تورم یخ داده شود. از اعمال فشار محکم بر روی ناحیه درمان خودداری کنید. بیماران ممکن است یکی از واکنش های زیر را در محل های تزریق تجربه کنند:

  • کبودی، که ممکن است تا یک هفته طول بکشد
  • تورم
  • سرخی
  • برخی از بیماران برای دستیابی به بهترین نتایج به درمان های نگهدارنده نیاز دارند.
بعد از تزریق چربی چه انتظاری باید داشت؟
بعد از تزریق چربی چه انتظاری باید داشت؟

نحوه آماده شدن برای تزریق چربی به دست

قبل از عمل، یک متخصص پوست دکتر فرامرزی سابقه پزشکی بیمار را بررسی می کند. این زمان زمانی است که پزشک و بیمار در مورد انتظارات، خطرات بالقوه و نتایج عمل صحبت کنند. اگر از موارد زیر استفاده می کنید یا اخیراً مصرف کرده اید، باید به پزشک خود اطلاع دهید:

  • داروهای تجویزی
  • داروهای بدون نسخه مانند آسپرین یا ایبوپروفن
  • مکمل های گیاهی

روش ساده انتقال چربی برای دست های جوان تر

جراحان پلاستیک تقاضای فزاینده ای را برای روش هایی برای ایجاد ظاهری جوان تر از دست مشاهده می کنند. بسیاری از بیماران تحت عمل جراحی لیفت صورت نیز به جوانسازی دست علاقه مند هستند.

دکتر فرامرزی می گوید: «بیماران جوانسازی صورت ما به طور فزاینده ای از دوگانگی بین صورت جوان و دست های پیر آگاه هستند. جالب اینجاست که می‌توان سن افراد را تنها با مشاهده دست‌ها تخمین زد که بر تمایل به انجام این روش‌ها می‌افزاید.»

تکنیک‌های انتقال چربی – برداشتن مقدار کمی چربی از یک ناحیه از بدن و انتقال آن به جای دیگر – کاربردهای گسترده‌ای در جراحی پلاستیک، از جمله عمل‌های زیبایی سینه و صورت پیدا کرده است. تکنیک‌هایی با استفاده از پیوند چربی برای جوان‌سازی دست گزارش شده‌اند که نتایج طولانی‌مدت دارند. با این حال، آنها دارای اشکالات بالقوه از نظر ظاهر نهایی و زمان فشرده هستند.

جراح از طریق چند برش کوچک در پشت (پشت) دست، به آرامی فضای زیر پوست ایجاد می کند، سپس سلول های چربی برداشت شده را تزریق می کند.

چربی تزریق شده به آرامی ماساژ داده می شود تا یک کانتور صاف ایجاد شود و ظاهر “تفک شده” و استخوان ها و رگ های برجسته پشت دست را پر کند. ملاحظات فنی مهم برای جراحان پلاستیک با یک ویدیوی تکمیلی در وب‌سایت جراحی پلاستیک و ترمیمی نشان داده شده است.

در تجربه نویسندگان، روش انتقال چربی ظاهری طبیعی و بهبود یافته را حداقل تا شش ماه پس از عمل ارائه می دهد. بهبودی

سریع است، بدون هیچ گونه عارضه یا مسائل ایمنی طی یک تجربه پنج ساله.

نتیجه گیری

در تجربه محققان، حدود پنج درصد از بیماران لیفت صورت، جوانسازی دست را انتخاب می‌کنند. آنها بر این باورند که اگر روش پیشنهادی در دسترس همه قرار گیرد، بسیاری دیگر این کار را انجام خواهند داد.
بنابراین در صورتی که شما نیز قصد انجام تزریق چربی به دست یا لیفت نخ ابرو و چشم، لیفت نخ سیلوئت را دارید، همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

تزریق ژل لب چیست؟ فیلر لب در واقع ژل هایی هستند که به لب های

ار اف فرکشنال
ار اف فرکشنال

ار اف فرکشنال چیست؟ تعداد جلسات آر اف فرکشنال چه قدر است؟ مزایای ار اف

بوتاکس در جماران
بوتاکس در جماران

تزریق بوتاکس در جماران یک درمان زیبایی فوق العاده محبوب برای چین و چروک های