تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

آنچه می خوانید! ...

تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت چقدر است؟ اگر پوست شل و افتاده تان آزارتان می‌دهد اما برای جراحی آماده نیستید، لیفت با نخ پلی‌دیوکسانون (PDO) ممکن است راه‌حل مورد نیاز شما باشد.

در لیفت صورت، جراح ماهر ما، دکتر عاطفه فرامرزی، لیفت با نخ PDO را ارائه می دهد که می تواند زیبایی صورت شما را بدون خطرات جراحی احیا کند. دکتر فرامرزی می‌تواند به شما کمک کند ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید، بنابراین می‌توانید روش‌های تهاجمی‌تر مانند لیفت صورت جراحی را به تعویق بیندازید یا از آن اجتناب کنید .

تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

آنچه در مورد تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت باید بدانید

لیفت با نخ PDO یک روش کم تهاجمی برای جوانسازی صورت است. در طول درمان، دکتر فرامرزی چندین نخ قوی و بادوام را زیر پوست شما قرار می دهد.
نخ‌های PDO حاوی خارهای کوچکی هستند، بنابراین در جای خود محکم می‌شوند و این امکان را برای دکتر فراهم می‌کنند که پوست شما را به بالا و عقب بکشد. لیفت کردن پوست ظاهر آویزان را به حداقل می رساند.

نخ ها نه تنها پوست شما را محکم می کنند، بلکه باعث ایجاد پاسخ درمانی در بدن شما می شوند. آسیب‌های ریز که نخ ها ایجاد می‌کنند، بدن شما را تحریک می‌کند تا کلاژن بیشتری را به ناحیه درمان بفرستد تا پوست شما صاف‌تر و انعطاف‌پذیرتر شود.

از مزایای این نخ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نخ های PDO در نهایت بدون نیاز به برداشتن در زیر پوست شما حل می شوند.

نخ های PDO بدن شما را تحریک می کنند تا در ناحیه ای که نخ قرار می گیرد کلاژن بسازد. در طی چند ماه نخ جذب بدن می شود، اما کلاژن تولید شده در جای خود باقی می ماند و حجم و بالا بردن آن ماندگار و ماندگار است!

متخصص پوست شما یا بهترین دکتر لیفت نخ تهران ترکیب مناسبی از نخ‌ها را انتخاب می‌کند که سپس با دقت قرار می‌گیرند. برای قالب‌گیری و بلند کردن پوست افتاده و یا به صورت متقاطع برای ایجاد زیرساخت قوی برای بهبود پوست.

این به دو روش با علائم قابل مشاهده پیری مبارزه می کند:

لیفتینگ فوری: خطوط و چین و چروک های ریز فوراً برداشته و صاف می شوند تا جوانسازی شوند که می توانید فوراً آن را ببینید!

افزایش کلاژن: در طی چند ماه، پاسخ درمانی پوست باعث تولید کلاژن جوان‌تر و شاداب‌تر در اطراف بخیه‌ها می‌شود تا پوست قوی‌تر، محکم‌تر و انعطاف‌پذیرتر شود که حتی پس از جذب ایمن نخ‌ها توسط بدن، جوان‌تر و صاف‌تر به نظر می‌رسد.

نتایج طبیعی به نظر می رسند که می توانید به آنها اعتماد کنید

لیفت با نخ PDO نتایج فوری را ارائه می دهد، زیرا آنها فوراً پوست شما را بلند می کنند تا مشکلات افتادگی را برطرف کنند.

در حالی که نخ ها در عرض 4 تا 6 ماه حل می شوند، نتایج شما به دلیل افزایش کلاژنی که در اطراف آنها رشد می کند، بسیار طولانی تر باقی می ماند.

عکسهای لیفت صورت با نخ

عکسهای لیفت صورت با نخ

این تکیه گاه پوست شما را تا یک سال یا بیشتر در حالت لیفت نگه می دارد. کلاژن اضافی همچنین به حفظ جوانی و شادابی پوست شما کمک می کند.

بهترین بخش لیفت با نخ PDO این است که شما نیازی به برنامه ریزی زمان استراحت مانند جراحی ندارید. پس از اتمام درمان، می توانید بدون هیچ محدودیتی به فعالیت های معمول خود بازگردید تا زمانی که بدن خود را بهبود می بخشد.

در پایان

داشتن انتظارات واقع بینانه از این روش بسیار مهم است. نتایجی شبیه به جراحی به شما نمی دهد، اما در بیشتر موارد ظاهر شما را بهبود می بخشد. همیشه بهتر است برای مشاوره مراجعه کنید تا ببینید آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
ار اف فرکشنال
ار اف فرکشنال

ار اف فرکشنال چیست؟ تعداد جلسات آر اف فرکشنال چه قدر است؟ مزایای ار اف

هزینه مزوتراپی
هزینه مزوتراپی

هزینه مزوتراپی در سال 1403 چقدر است؟ مزوتراپی روشی غیرجراحی برای جوانسازی پوست، تحریک رشد