ایا تزریق چربی باعث افتادگی پوست می شود؟

ایا تزریق چربی باعث افتادگی پوست می شود؟

آنچه می خوانید! ...

ایا تزریق چربی باعث افتادگی پوست می شود؟ مبارزه با پیری واقعی است، و – اجازه دهید با آن روبرو شویم – این مبارزه در تمام مسیر سربالایی است.

با افزایش سن، بدن ما با کاهش پروتئین‌های ساختاری مهم و چربی‌های زیر جلدی، نازک شدن پوست و از دست دادن تون عضلانی مواجه می‌شود که همگی باعث پری کمتر، افتادگی و چین و چروک صورت می‌شوند.

متأسفانه چهره شما در خط مقدم این نبرد است و این اولین چیزی است که بیشتر مردم می بینند کمکی نمی کند.

رابطه تزریق چربی و افتادگی پوست

ایا تزریق چربی باعث افتادگی پوست می شود؟بعید است که انتقال چربی باعث افتادگی پوست در آن ناحیه در سنین بالاتر شود. پوست به دلیل اثرات جاذبه و افزایش سن، افتادگی می کند، نه به دلیل ترمیم حجم که با انتقال چربی می توانید به آن دست پیدا کنید.

ممکن است به بیش از یک جلسه تزریق چربی نیاز داشته باشید زیرا درصد مشخصی از سلول های چربی زنده نمی مانند. این درصد به تکنیک بستگی دارد و در برخی از مطالعات می تواند تا 50٪ بالا باشد که زنده نمی ماند.

به خصوص در صورت، با منبع خون قوی، شانس زنده ماندن چربی بسیار خوب است. در حال حاضر هیچ مطالعه طولانی مدتی برای تعیین وضعیت پوست 10 یا 20 سال پس از عمل وجود ندارد.

چه کسانی برای انتقال چربی صورت مناسب هستند؟

جراحان مشاور متخصص ما ارزیابی می کنند که آیا شما برای انتقال چربی به چهره در یک مشاوره حضوری یک به یک مناسب هستید یا خیر.

جراح شما مناطقی را که می‌خواهید چربی را از بین ببرید، معمولاً شکم، پهلوها و ران‌ها و نواحی از صورت شما را که می‌خواهید درمان کنید، بررسی می‌کند. این برای اطمینان از داشتن چربی کافی برای استخراج و تزریق است و اینکه نگرانی های شما می تواند به طور موثر با پیوند چربی درمان شود.

همچنین مهم است که انتظارات واقع بینانه ای برای نتایجی که می توان به دست آورید داشته باشید.

بیشتر بخوانید: متخصص پوست و مو در نیاوران

آنها یک ارزیابی کلی سلامت جسمی و روانی انجام می دهند تا مطمئن شوند که شما برای یک روش بیهوشی عمومی یا آرامبخش مناسب هستید – این شامل قد، وزن و فشار خون شما می شود. برای انجام مراحل انتقال چربی باید بالای 18 سال داشته باشید.

ممکن است برای این روش مناسب باشید اگر:

  • شما بالای 18 سال سن دارید.
  • شما از سلامت روانی و جسمی خوبی برخوردار هستید
  • شما در وزن ایده آل خود هستید
  • شما دیدگاه مثبت و انتظارات واقع بینانه ای از آنچه می توان از طریق انتقال چربی به دست آورد، دارید
  • شما به دنبال بهبود خطوط صورت خود هستید
  • شما به دنبال جوانسازی پوست پوشاننده صورت خود هستید
  • شما به دنبال کاهش خطوط ریز و چین و چروک هستید
  • شما به دنبال نتایج ماندگارتری هستید که می توان با پرکننده پوست به دست آورد
چه کسانی برای انتقال چربی صورت مناسب هستند؟
چه کسانی برای انتقال چربی صورت مناسب هستند؟

چرا افراد جراحی تزریق چربی صورت انجام می دهند؟

ایا تزریق چربی باعث افتادگی پوست می شود؟ با افزایش سن، پوست ما شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی می کند و باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی می شود. بسیاری از بیماران احساس می کنند که این باعث می شود آنها غیرقابل دسترس یا غمگین به نظر برسند، با ظاهری بسته تر.

در حالی که گزینه‌های غیرجراحی مانند پرکننده‌های پوستی راه‌حلی موقتی را ارائه می‌دهند که معمولاً حدود 6 تا 18 ماه طول می‌کشد، انتقال چربی به گونه‌ها یا لب‌ها نتیجه بسیار طولانی‌تری دارد.

پرکننده های پوستی نیز با نتایج غیرطبیعی همراه هستند که می تواند ناشی از احتباس مایعات و مهاجرت باشد. در مقایسه، انتقال چربی نتیجه ای بسیار طبیعی به جا می گذارد زیرا چربی به طور ارگانیک با بافت های بدن شما یکپارچه می شود.

بیماران متوجه می‌شوند که صورت‌هایشان برجسته‌تر و صاف‌تر به نظر می‌رسد و همچنین بهبودی در کیفیت پوست پوشاننده را گزارش می‌دهند که ناشی از استفاده از چربی و سلول‌های بنیادی خودشان به عنوان بخشی از درمان است.

بیشتر بخوانید: پاکسازی پوست در کامرانیه جنوبی

تعریفی دقیق تر از تزریق چربی به صورت

انتقال چربی به صورت که به آن پیوند چربی صورت یا انتقال چربی صورت نیز گفته می شود، یک درمان جراحی است که شامل استخراج چربی از بدن، پردازش و سپس تزریق مجدد به چربی می شود.

این حجمی را که در طی فرآیند پیری از دست رفته است، بازیابی می‌کند و در نتیجه ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.

با افزایش سن، بلوک های ساختمانی پوست ما، کلاژن و الاستین، شروع به شکستن می کنند. این باعث می شود که پوست خاصیت ارتجاعی طبیعی خود را از دست بدهد و باعث چروک و افتادگی آن شود.

پیوند چربی صورت یک درمان موثر و طولانی مدت است که بدون نیاز به پرکننده های پوستی، حجم و خطوط جوانی را بازیابی می کند.

انتقال چربی به صورت را می توان با سایر روش ها مانند لیفت نخ سیلوئت، لیفت نخ برای گونه یا بلفاروپلاستی ترکیب کرد تا نتیجه کلی را بهبود بخشد.

نیاز به مشاوره دارید؟

در صورتی ک در مورد تزریق چربی به صورت سوالاتی در ذهنتان شکل گرفته یا قصد انجام آن را دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
تزریق چربی نانوفت
تزریق چربی نانوفت

تزریق چربی نانوفت به چه شکل انجام می شود؟ پیری پوست یک فرآیند چند عاملی است