آیا لیفت نخ پاره می شود

آیا لیفت نخ پاره می شود

آنچه می خوانید! ...

آیا لیفت نخ پاره می شود؟ لیفت با نخ شامل استفاده از رشته هایی است که به طور علمی به آن نخ های پلی دیوکسانون (PDO) گفته می شود، به طور طبیعی در بدن شما حل می شوند. نخ‌های PDO به زیر پوست شما را سفت کنند.

مهم است که پس از لیفت با نخ از فعالیت های خاصی اجتناب کنید. با این حال، کاری که انجام می دهید به همان اندازه مهم است که از آن اجتناب می کنید. کارهایی که باید بعد از لیفت با نخ انجام دهید شامل استفاده از کرم آنتی بیوتیک ملایم و شرکت در یک قرار ملاقات چند هفته پس از درمان است.
با ما در وبلاگ دکتر فرامرزی همراه باشید تا بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.


بیشتر بخوانید : لیفت صورت با نخ در کامرانیه تهران


5 دلیل پاره شدن لیفت نخ

آیا لیفت نخ پاره می شود؟ مانند هر عمل زیبایی یا پزشکی، لیفت با نخ یا لیفت با نخ برای غبغب یا لیفت نخ سیلوئت با عوارض غریبه نیست. اگرچه، با روش مناسب و مراقبت های پس از آن، این عوارض جانبی بالقوه کمترین نگرانی شما خواهد بود.

شکستن نخ

اگرچه نخ های PDO به طور طبیعی در بدن شما حل می شوند، اما احتمال شکستن آنها نیز وجود دارد. شکستن نخ زمانی اتفاق می افتد که حرکت، مالش یا رطوبت بیش از حد در رزوه های PDO وجود داشته باشد.

نشانه‌ای از شکستگی نخ زمانی است که نقاط سوراخی را که برای وارد کردن نخ‌ها در هنگام بهبودی استفاده می‌شود، احساس کنید. همچنین ممکن است کمی کشش یا احساس سفتی در پوست احساس کنید.

این معمولاً در انتهای نقاط برش شما اتفاق می افتد، اما هیچ تهدیدی ایجاد نمی کند. تا زمانی که اجازه دهید رشته‌های PDO در درون خود قرار گیرند و بهبود پیدا کنند، خوب هستید.


بیشتر بخوانید : لیفت نخ در نیاروان


ضعیف بودن رشته های نخ در لیفت صورت

اگر خارهای نخ های PDO مورد استفاده در طول عمل شما خیلی ضعیف باشد، ممکن است منجر به عوارض شود. این ممکن است باعث اکستروژن شود (به ویژه در افرادی که پوست نازک دارند)، که در آن نخ ها ضخیم می شوند و زیر پوست قابل مشاهده هستند. نخ های ضعیف همچنین ممکن است منجر به از بین رفتن آن در پوست شود، جایی که نخ ها در پوست شما پراکنده می شوند.

برای جلوگیری از این اتفاق، حتماً از پزشک خود در مورد روش خود سوال کنید.

کارهایی که بعد از لیفت نخ نباید انجام دهید!

آیا لیفت نخ پاره می شود؟ بله این امر ممکن است اما بهتر است از کارهایی که در ادامه بیان میکنیم ب شدت پرهیز کنید تا نتایج موفقیت آمیزی داشته باشید.

برای اطمینان از بهترین نتایج، چندین چیز وجود دارد که باید بعد از لیفت با نخ PDO یا لیفت نخ برای گونه از آنها اجتناب کنید . اینها شامل خوابیدن روی شکم یا پهلو، آرایش کردن، نوشیدن الکل، ایجاد حالات شدید صورت، و ماساژ صورت و صورت است.


بیشتر بخوانید : لیفت نخ در جماران


1) خوابیدن روی شکم یا پهلو

یکی از بدترین کارهایی که می توانید بعد از لیفت با نخ انجام دهید، اعمال فشار بیش از حد به ناحیه تحت درمان است. اگر در پنج شب اول پس از درمان به روی شکم یا پهلو بخوابید، ممکن است تورم، ناراحتی، کبودی یا نتایج کمتر از حد مطلوب را تجربه کنید.

اگر معمولاً به پهلو یا شکم می‌خوابید یا در طول شب می‌چرخید، چند هفته قبل از درمان به پشت بخوابید. اگر پس از یافتن یک موقعیت راحت روی پشت خود همچنان غلت می‌زنید، در یک تکیه‌گاه بخوابید تا خطر خوابیدن به پهلو پس از درمان کاهش یابد. از طرف دیگر، در رختخواب خود یک حوله در اطراف خود بسازید.

2) آرایش کردن

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید در 12 ساعت اول پس از درمان از آرایش کردن اجتناب کنید. در درجه اول، پوست شما در چند ساعت اول پس از درمان حساس است. حتی از لوازم آرایشی که معمولاً فقط باعث تحریک پوستی جزئی می شوند نیز باید از مصرف آنها خودداری کنید.

در مرحله دوم، مهم است که پوست شما در 12 ساعت اول پس از درمان قادر به تنفس باشد. لوازم آرایشی می تواند پوست شما را خفه کند. در نهایت، بیشتر خانم ها در حین پاک کردن آرایش، فشار قابل توجهی به پوست خود وارد می کنند. برای کاهش خطر فشار بیش از حد به صورت، بهتر است تا 12 ساعت اول پس از درمان آرایش نکنید.

5 دلیل پاره شدن لیفت نخ
5 دلیل پاره شدن لیفت نخ

3) نوشیدن الکل

به چند دلیل باید در دو هفته اول پس از کشیدن نخ از نوشیدن الکل خودداری کنید. اولا، الکل یک ادرارآور است، به این معنی که مقدار زیادی آب و مواد مغذی ضروری را که برای سلامت پوست شما حیاتی هستند، دفع می‌کند. دوم، مصرف الکل فشار خون شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.


بیشتر بخوانید : لیفت نخ در فرمانیه


4) سیگار کشیدن

آیا لیفت نخ پاره می شود؟ متأسفانه، سیگار کشیدن یکی دیگر از فعالیت های رایج است که باعث افزایش فشار خون می شود. ده ها ترکیب شیمیایی موجود در دود سیگار، از جمله نیکوتین، رگ های خونی شما را منقبض می کند. این بدان معناست که، در میان چیزهای دیگر، مواد مغذی نمی توانند از طریق جریان خون شما به طور موثر به پوست شما برسند.

5) ورزش شدید

متداول ترین آخرین فعالیتی که فشار خون را بالا می برد، ورزش شدید است. ورزش متوسط، مانند پیاده روی، دویدن، و شنا با سرعت آرام خوب است. با این حال، اگر تمرین شما آنقدر شدید است که نمی توانید آواز بخوانید یا مکالمه را انجام دهید، بسیار شدید است و قلب خود را تحت فشار بی مورد قرار می دهید.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
میکرودرم آبریژن
میکرودرم آبریژن

میکرودرم آبریژن چیست؟ دستگاه میکرودرم آبریژن چگونه است؟ مزایای میکرودرم آبریژن چیست؟ میکرودرم آبریژن برای

ریکاوری بعد از لیفت شقیقه
لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ چگونه انجام می شود؟ یک روند جدید لیفت چشم یا شقیقه

تزریق ژل در نیاوران
تزریق ژل در نیاوران

بهترین مرکز برای تزریق ژل در نیاوران کجا است؟ پرکننده‌های صورت که به آن پرکننده‌های