مراقبت بعد از لیفت با نخ

مراقبت بعد از لیفت با نخ
آنچه می خوانید! ...

مراقبت بعد از لیفت با نخ شامل چه مورادی است؟ لیفت با نخ یک درمان کم تهاجمی برای جوانسازی صورت است. برای برخی افراد، این یک جایگزین موثر برای لیفت صورت است . اگر قصد دارید لیفت با نخ انجام دهید، ممکن است بخواهید پس از لیفت با نخ چند باید و نباید انجام دهید تا مطمئن شوید که پوست شما به خوبی التیام می یابد و بهترین نتایج ممکن را می گیرید.

لیفت موفق با نخ تولید کلاژن را تحریک می کند و از روند طبیعی ترمیم پوست برای جوان سازی پوست شما استفاده می کند.

به خاطر داشته باشید که نتایج فردی در افراد مختلف متفاوت است. ما امیدواریم که دانستن نحوه مراقبت از خود پس از عمل به بهبودی شما کمک کند. از آنجایی که روی صورت خود سرمایه گذاری کرده اید، به احتمال زیاد می خواهید هر کاری که می توانید برای کمک به بهبودی روان پوست خود انجام دهید.
بنابراین تا انتهای این مطلب از دکتر فرامرزی همراه ما بمانید.

آماده شدن برای لیفت نخ شما

از متخصص خود بخواهید دستورالعمل‌های خاصی را برای آماده‌سازی روش لیفت نخ خود ارائه دهد. در حالی که برخی از نکات کلی اعمال می شود، ممکن است متخصص شما بر اساس نوع پوست ، سبک زندگی و هر گونه مشکل سلامتی، توصیه های سفارشی برای شما داشته باشد .

برنامه ریزی کنید تا به پوست خود زمان دهید تا بهبود یابد. این به این معنی است که برنامه ریزی کنید تا حداقل چهار هفته در حین بهبودی، کارهای دندانپزشکی، صورت یا درمان های گرما را انجام ندهید.

در طول 2 هفته منتهی به درمان، از سیگار کشیدن، نوشیدن الکل، کارهای دندانپزشکی و واکسن خودداری کنید. روز قبل، مصرف رقیق‌کننده‌های خون، از جمله مکمل‌های بدون نسخه مانند روغن ماهی و آسپرین را محدود کنید. اگر دارو مصرف می کنید، با پزشک و ارائه دهنده خود صحبت کنید تا توصیه های دقیق تری داشته باشد.

کمک به روند بهبودی بعد از لیفت نخ برای 24 ساعت اول

مراقبت بعد از لیفت با نخ در 24 ساعت اول شامل موارد زیر است:

اول، به درک اینکه چه چیزی باید انتظار داشت کمک می کند. بسیاری از افراد در چند روز اول تا یک هفته متوجه احساس کشش و کمی حساسیت در ناحیه تحت درمان می شوند. با بهبودی، این باید کاهش یابد و از بین برود. با چند تغییر، باید بتوانید با کمترین زمان از کار افتادگی به زندگی عادی خود بازگردید.

کبودی رایج است و می‌توانید از آرنیکا برای کمک به بهبود هر گونه کبودی استفاده کنید. گزینه دیگر استفاده از بروملین در زیبایی شناسی صورت است. افراد از کبودی ها با سرعت های مختلف بهبود می یابند. معمولا بین یک تا دو هفته طول می کشد تا بهبود یابد.

برای کمک به کاهش هر گونه تورم و کاهش ناراحتی، از کمپرس سرد استفاده کنید. فقط از استفاده مستقیم یخ روی پوست لطیف خود اجتناب کنید زیرا نمی خواهید دچار سرمازدگی شوید. کمپرس را هر 30 دقیقه در 24 ساعت اول پس از درمان اعمال کنید.

کمک به روند بهبودی بعد از لیفت نخ برای 24 ساعت اول
کمک به روند بهبودی بعد از لیفت نخ برای 24 ساعت اول

پوست شما حساس خواهد بود، به خصوص نقاط تزریق. تا حد امکان از لمس نقاط ورودی نخ در حین بهبود خودداری کنید. همچنین امروز 12 ساعت اول آرایش نکنید. حداقل چهار ساعت قبل از دراز کشیدن صبر کنید.

برخی از متخصصان همچنین توصیه می کنند که در 24 ساعت اول از شستن صورت یا موهای خود یا خیس کردن صورت خودداری کنید.

ممکن است این بایدها و نبایدهای زیادی به نظر می رسد، اما به یاد داشته باشید، هدف در 24 ساعت اول این است که به پوست حساس و حساس خود اجازه دهید استراحت کند و روند بهبود طبیعی خود را آغاز کند. لیفت با نخ باعث آسیب های خفیف می شود که باعث التیام می شود و پوست را جوان می کند.

مراقبت بعد از لیفت با نخ در چند روز اول

پوست شما در چند روز اول به بهبودی خود ادامه خواهد داد. از آنجایی که لیفت با نخ از جمله لیفت شقیقه با نخ کم تهاجمی است، نسبت به لیفت صورت زمان کمتری را تجربه خواهید کرد و ممکن است بیشتر زندگی روزمره خود را از سر بگیرید. برای چند روز اول می خواهید چند استثنا قائل شوید.

برای چند روز اول روی پشت خود بخوابید ، زیرا خوابیدن طرف ممکن است فشار زیادی به پوست شفابخش شما وارد کند. همچنین ، خوابیدن در کنار یا جلو شما ممکن است باعث شود که نخ ها حرکت یا تغییر کنند. برای کمک به بهبودی زیاد بخوابید. روال مراقبت های بعدی را که توسط ارائه دهنده خود توصیه می شود با دقت دنبال کنید:

• اگر برای شما آنتی بیوتیک تجویز شده است، دوره خود را دقیقاً همانطور که توصیه می شود دنبال کنید

• پس از 24 ساعت اول، اگر همچنان ورم دارید، بروملین را امتحان کنید

• اگر احساس درد می کنید، مصرف تیلنول را طبق توصیه شده و در دوز مجاز مجاز در نظر بگیرید. برای جزئیات بیشتر، حتما بسته بندی دارو را مطالعه کنید
یک روز بعد روال عادی مراقبت از پوست خود را از سر بگیرید . ابتدا با ارائه دهنده خود چک کنید تا مطمئن شوید که مشکلی ندارد. به عنوان مثال، برای چند ماه از ماساژ صورت خودداری کنید، بنابراین از ماسک، برس زدن پوست و سایر درمان‌هایی که شامل خود ماساژ می‌شوند نیز اجتناب کنید.

قرار ملاقات بعدی خود را نگه دارید، به متخصص خود فرصتی برای نظارت بر بهبود و نتایج شما می دهد.

اگر عفونت، تب، درد شدید یا هرگونه علائم نادر را تجربه می کنید ، با پزشک متخصص خود یا بهترین دکتر لیفت نخ تهران تماس بگیرید. اگر علائم جدی است ، مانند تب ، به پزشک مراقبت های اولیه خود ، یک مرکز مراقبت بعد از ساعت یا مراقبت های فوری مراجعه کنید.

تماس با دکتر عاطفه فرامرزی
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنچه می خوانید! ...
بیشتر بخوانید