لیفت نخ چقدر دوام دارد؟

لیفت نخ چقدر دوام دارد؟

آنچه می خوانید! ...

لیفت نخ چقدر دوام دارد؟ هیچ یک از ما نمی خواهیم به اندازه واقعی خود پیر به نظر برسیم. برخی از ما به دلیل ژنتیک، شرایط سلامتی، سیگار کشیدن، نوشیدن زیاد الکل یا آسیب مکرر آفتاب محافظت نشده حتی از سن تقویمی خود مسن تر به نظر می رسیم.

البته شما می توانید با یک سری جراحی ها جوان‌تر به نظر برسید، در این صورت قطعا احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت.
ما پاسخ تمام سوالاتی را که در مورد لیفت نخ PDO پرسیده اید، از جمله مدت زمان ماندگاری نخ ها و اینکه آیا برای شما مناسب است، داریم.

تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید تا بیشتر در این مورد اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

وقتی لیفت نخ از بین می رود چه اتفاقی می افتد؟

به این فکر می کنید که وقتی نخ های PDO از بین می روند چه اتفاقی برای پوست صورت می افتد؟ ممکن است شگفت‌زده شوید که حتی پس از حل شدن نخ‌ها، ممکن است پوست شما همچنان سفت‌تر، سفت‌تر و جوان‌تر از قبل از لیفت نخ به نظر برسد ! این به دلیل اثرات تقویت کننده کلاژن نخ های PDO است.

آیا لیفت با نخ از بین می رود؟

علاوه بر این سوال: لیفت نخ چقدر دوام دارد؟

سوال دیگری که معمولا مراجعین ما می پرسند این است که آیا نخ هایی که در لیفت صورت استفاده می شوند، از بین می رود یا خیر؟
بهتر است در پاسخ به این سوال بگوییم که در هر بیماری این موضوع متفاوت است، اما نتایج لیفت با نخ می تواند تا 18 ماه دوام داشته باشد ، و زمانی که نتایج شروع به از بین رفتن کرد، می توانید درمان بعدی را برنامه ریزی کنید.

نتایج چشمگیر به دست آمده توسط لیفت با نخ PDO مثل لیفت نخ برای چانه، لیفت با نخ برای غبغب این روش زیبایی نسبتاً جدید را بسیار محبوب کرده است.

این درمان شامل استفاده از بخیه های پزشکی زیست تخریب پذیر برای بلند کردن پوست افتاده روی صورت و گردن و حجم دادن به نواحی فرورفته صورت است. تنها پس از یک جلسه ، علائم پیری را به طور اساسی بهبود می بخشد .

بنابراین لیفت نخ PDO چقدر دوام می آورد؟ بخوانید تا متوجه شوید.

طول عمر نتایج لیفت با نخ PDO

لیفت نخ چقدر دوام دارد؟ لیفت با نخ PDO حداقل یک سال طول می کشد و بسیاری از بیماران تا 18 ماه از اثرات آن لذت می برند. مدت زمان نتایج برای هر بیمار منحصر به فرد است و به سن، وضعیت پوست و عادات سبک زندگی فرد بستگی دارد .

پوست پس از درمان به وضوح صاف و سفت تر می شود، اما اثرات کامل آن پس از شش ماه ظاهر می شود. در حدود این زمان، رشته های PDO حل می شوند. تا آن زمان، نخ ها تولید کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک را تحریک کرده اند که حتی پس از از بین رفتن نخ ها، پوست شما را سفت و حجیم می کند.

طول عمر نتایج لیفت با نخ PDO
طول عمر نتایج لیفت با نخ PDO

کدام نخ لیفت بیشتر دوام می آورد؟

سه نوع نخ برای بلند کردن نخ استفاده می شود.

  • ( پلی دیوکسانون) PDO
  • PLA ( پلی ال-لاکتیک اسید )
  • PCA ( پلی کاپرولاکتون )

لیفت PCA جدیدترین و طولانی ترین درمان است. آنها پس از 12-15 ماه حل می شوند و در طی آن کلاژن و الاستین بیشتری نسبت به رشته های PDO و PLA تحریک می کنند.

لیفت های PCA لیفت و پشتیبانی بیشتری را فراهم می کنند، در حالی که نخ های PDO در جابجایی و احیای بافت بهتر هستند.

آیا این درمان بی خطر است؟

لیفت شقیقه با نخ یا لیفت نخ برای لب کاملا بی خطر است. برای ایمنی و کارایی توسط FDA تایید شده است. علاوه بر این، صدها هزار درمان انجام شده است و هیچ گزارشی از واکنش های آلرژیک، حساسیت به نخ ها، یا عوارض جانبی یا خطرات جدی وجود ندارد.

نتیجه

نخ های PDO روشی ایمن و موثر برای سفت کردن و حجم دادن به پوست پیر است. آنها نتایج طولانی تری نسبت به فیشال و بوتاکس ارائه می دهند و بسیاری از بیماران جدید را جذب می کنند

دکتر فرامرزی سال ها تجربه استفاده از نخ های PDO برای جوان سازی پوست را دارند. امروز با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره را تعیین کنید و به ما اجازه دهید یک برنامه شخصی برای اهداف زیبایی شما ایجاد کنیم.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
هزینه مزوتراپی
هزینه مزوتراپی

هزینه مزوتراپی در سال 1403 چقدر است؟ مزوتراپی روشی غیرجراحی برای جوانسازی پوست، تحریک رشد