لیفت با نخ بهتره یا ژل

لیفت با نخ بهتره یا ژل

آنچه می خوانید! ...

لیفت با نخ بهتره یا ژل؟ روند پیری اجتناب ناپذیر است. ما نمی توانیم زمان را به عقب برگردانیم و از ما انتظار داشته باشیم که جوان و سرحال به نظر برسیم. با این حال، با پیشرفت های زیبایی شناختی، ممکن است بتوانیم به شما کمک کنیم تا اعتماد به نفس خود را بازیابید و ظاهر یک چهره خسته یا کسل کننده را کاهش دهید.

به احتمال زیاد درباره پرکننده های پوستی(ژل) یا لیفت با نخ به عنوان موضوعات پرطرفدار در اینستاگرام شنیده اید، اما مطمئن نیستید که چه چیزی بیشتر برای شما مناسب است؟ این وبلاگ برای کمک به توضیح تفاوت ها و ارائه بینشی در مورد مزایا یا خطرات هر درمان نوشته شده است.

با ما همراه باشید تا در مورد اینکه کدام روش برای شما مناسب تر است صحبت کنیم.

فیلرهای پوستی (ژل) چیست؟

پرکننده های پوستی به طور فزاینده ای محبوب هستند زیرا برای تحریک تولید کلاژن سفت کردن صورت پیر طراحی شده اند. این درمان حاوی اسید هیالورونیک است، ماده ای که بدن شما به طور طبیعی تولید می کند.

با این حال، با افزایش سن، بدن کمتر از آن تولید می کند. این روش درمانی غیر تهاجمی است و شامل تزریقات با محصول پرکننده پوستی است. این فرآیند معمولا کمتر از پنج دقیقه طول می کشد و بدون درد است.

لیفت با نخ چیست؟

در طول لیفت با نخ یا لیفت نخ برای صورت، لیفت نخ برای لب، نخ ها با استفاده از لوله کانولا زیر پوست قرار می گیرند. برش های کوچکی در نواحی اولیه (اغلب در خط مو) ایجاد می شود و معمولاً 2-20 نخ وارد می شود. کل ایده این است که پوست را عقب بکشید و بنابراین این روش باعث سفت شدن پوست می شود.

بیمارانی که لیفت با نخ انجام می‌دهند معمولاً صورت سفت‌تر می‌شوند و رنگ پوست به میزان متوسطی بهبود می‌یابد. بهترین کاندیدها برای این روش 30 تا 40 سالگی هستند که می خواهند از افتادگی پوست صورت یا گردن جلوگیری کنند.

بیشتربخوانید: هزینه جوانسازی پوست

بهترین درمان برای من چیست؟

لیفت با نخ بهتره یا ژل؟ در بین دو درمان، اگر به دنبال روشی غیرتهاجمی و ظریف هستید، ما به شدت توصیه می کنیم که پرکننده پوستی را دریافت کنید. اگر یک یا چند ناحیه نگران کننده دارید، پرکننده های پوستی عالی هستند.

به عنوان مثال، پرکننده گونه می تواند ناحیه گونه شما را بلافاصله بدون هیچ زمان بهبودی بلند و حجم دهد. با این حال، لیفت با نخ روشی است که برای بلند کردن کل صورت در یک جلسه طراحی شده است و نتایج متوسطی را به همراه دارد.

بهترین درمان برای من چیست؟
بهترین درمان برای من چیست؟

چه تفاوت هایی در زمان درمان وجود دارد؟

اگر زمان زیادی ندارید و می خواهید یک راه حل سریع رفع کنید، ما فیلرهای پوستی را پیشنهاد می کنیم. در کمتر از 15 دقیقه شما وارد و خارج از درب دکتر زیبایی خواهید شد.

سوزن های تزریقی، سوزن های بسیار ظریفی هستند که حاوی محصول پرکننده پوستی هستند و مقدار تزریق به نتایجی که می خواهید به دست آورید بستگی دارد. اکثر مراجعین از 1-2 میلی لیتر در هر ناحیه درمان استفاده می کنند.

برای دیدن نتایج زیبایی شناختی، نیازی به تجویز زیاد نیست. برعکس، لیفت با نخ حداقل 60 دقیقه طول می کشد تا توسط یک پزشک حرفه ای انجام شود.

بیشتربخوانید: دکتر پوست و مو در چیذر

اثرات چقدر طول می کشد؟

لیفت با نخ بهتره یا ژل؟ پرکننده های پوستی طوری طراحی شده اند که حداقل 4-9 ماه دوام می آورند در حالی که لیفت با نخ 1-3 سال دوام می آورد. با توجه به این موضوع، اکثر مشتریان پرکننده پوستی را ترجیح می‌دهند، زیرا می‌توانند پس از فواصل ماهانه برای درمان تکمیلی مراجعه کنند.

پس از مشاهده اولین دور نتایج، آنها می توانند اثربخشی تزریقات را ببینند و می توانند درمان خود را با توجه به ناحیه صورت مورد نظر تغییر دهند.

کدام روش بیشتر آسیب می زند؟

گزارش شده است که لیفت با نخ 70 درصد بیشتر از فیلرهای پوستی آسیب می بیند. حتی اگر لیفت با نخ در طول عمل از بی حس کننده استفاده می کند، مراجعین درد را تجربه خواهند کرد. فیلرهای پوستی در مقایسه با لیفت نخ در نیاروان یا لیفت نخ در جماران تهاجم کمتری دارند و زمان بهبودی ندارند. لیفت با نخ نیاز به زمان بهبودی دارد و این بین بیمار به بیمار دیگر متفاوت است.

نیاز به مشاوره دارید؟

امیدواریم که توانسته باشید به این سوال که: لیفت با نخ بهتره یا ژل؟ برسید و در صورتی که در این زمینه قصد مشاوره دارید، با کارشناسان ما در تماس باشید تا به شکل حرفه ای مشاوره شوید.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
لیفت نخ پلک
لیفت پلک با نخ

لیفت پلک با نخ، روشی نوین و غیرجراحی برای رفع افتادگی پلک و ابرو است