لیفت آندوسکوپی صورت

لیفت آندوسکوپی صورت

آنچه می خوانید! ...

لیفت آندوسکوپی صورت چیست؟ آیا از مشاهده علائم پیری در صورت خود خسته شده اید؟ آیا به این فکر افتاده اید که چطور می توان افتادگی پوست صورت را از بین برد؟ آیا دوست دارید راهی برای دستیابی به ظاهری جوان تر بدون انجام عمل جراحی تهاجمی وجود داشته باشد؟

خب، لیفت صورت آندوسکوپی در مطب دکتر فرامرزی یک روش زیبایی کم تهاجمی است که می تواند شایع ترین علائم پیری از جمله چین و چروک، افتادگی پوست را برطرف کند.

با بالا رفتن سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و نیروی جاذبه تاثیر خود را می گذارد و باعث افتادگی و چروک شدن آن می شود. این موضوع می تواند یک مشکل واقعی برای کسانی باشد که می خواهند ظاهر جوان خود را حفظ کنند.

در حالی که لیفت صورت سنتی چندین دهه است که توسط پزشکان انجام می شود، اغلب مدت زمان زیادی طول می کشد تا بیمار بهبود یافته و می تواند جای زخم های قابل توجهی را به جای بگذارد. اینجاست که لیفت صورت آندوسکوپی مورد توجه قرار خواهد گرفت – یک روش کم تهاجمی که نتایج عالی را با کمترین زمان از کار افتادگی و اسکار ارائه می دهد.

در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد لیفت صورت آندوسکوپی بدانید، بررسی خواهیم کرد.
تا انتهای این مقاله همراه کلینیک دکتر عاطفه فرامرزی بمانید.

لیفت اندوسکوپیک چیست؟

لیفت صورت آندوسکوپی جزو جراحی های درمانی و زیبایی پوست  است که از آندوسکوپ، دوربین کوچک و سایر ابزارهای تخصصی برای انجام لیفت صورت کمتر تهاجمی استفاده می کند. این یک نوع جراحی لیفت صورت است که علائم پیری را با لیفت و سفت کردن پوست و عضلات زیرین صورت و گردن برطرف می کند.

روش آندوسکوپی لیفت صورت شامل ایجاد چندین برش کوچک در امتداد خط مو است که از طریق آن یک آندوسکوپ برای تجسم و دستکاری بافت زیرین، ماهیچه ها و چربی وارد می شود.

این یک تکنیک کم تهاجمی است که می تواند افتادگی پوست، چین و چروک، خطوط عمیق اطراف دهان و چشم را بهبود بخشد.با تغییر موقعیت بافت صورت، لیفت صورت آندوسکوپی می‌تواند ظاهری جوان‌تر را بدون نیاز به برش‌های گسترده یا دوره نقاهت طولانی‌تر ارائه دهد.

لیفت اندوسکوپیک چیست؟
لیفت اندوسکوپیک چیست؟

4 عوارض لیفت اندوسکوپی

مانند هر عمل جراحی، این نوع لیفت خطرات و عوارض بالقوه ای را به همراه دارد. در حالی که این خطرات نسبتاً کم هستند، بیماران باید قبل از انجام این عمل که جزو بهترین و جدیدترین روش جوانسازی پوست است، از آنها آگاه باشند. برخی از خطرات و عوارض بالقوه مرتبط با لیفت صورت آندوسکوپی عبارتند از:

1) خونریزی

خونریزی یک خطر رایج در ارتباط با هر روش جراحی است. با این حال، از آنجایی که برش های ایجاد شده در طی لیفت صورت آندوسکوپی کوچک هستند، خطر خونریزی نسبتاً کم است.

2) آسیب عصبی

لیفت صورت آندوسکوپی شامل دستکاری عضلات و بافت صورت است که به طور بالقوه می تواند باعث آسیب عصبی شود. این می تواند منجر به بی حسی یا ضعف در صورت شود. با این حال، این یک عارضه نادر است و اکثر بیماران هیچ آسیب عصبی را تجربه نمی کنند.

3) خطرات بیهوشی

بیهوشی معمولاً در طی این عمل استفاده می شود که خطراتی را به همراه دارد. با این حال، این خطرات به طور کلی قابل رفع هستند.

4) نتایج رضایت‌بخش

در حالی که اکثر بیماران با لیفت صورت آندوسکوپی نتیجه مثبتی را تجربه می‌کنند، همیشه این خطر وجود دارد که نتایج انتظارات بیمار را برآورده نکنند. این می تواند به دلیل عوامل مختلفی از جمله توانایی درمانی فردی، عدم تقارن و عوامل دیگر باشد.

چه زمانی باید لیفت اندوسکوپیک گونه یا صورت انجام داد؟

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و ماهیچه ها و بافت های زیرین شروع به ضعیف شدن می کنند.. این علائم می تواند شامل افتادگی پوست، چین و چروک، کاهش حجم و خطوط عمیق اطراف دهان و چشم باشد. اگر این علائم را تجربه می کنید و به دنبال بهبود ظاهر خود هستید، ممکن است بخواهید لیفت صورت آندوسکوپی را انجام دهید.

چه زمانی باید لیفت اندوسکوپیک گونه یا صورت انجام داد؟
چه زمانی باید لیفت اندوسکوپیک گونه یا صورت انجام داد؟

بعد از عمل لیفت آندوسکوپی صورت چه چیز را تجربه خواهید کرد؟

قطعا درد زیادی را تجربه نخواهید کرد ، اما احتمالاً کمی ناراحتی با احساس تنش در شقیقه ها وجود دارد.
روزهای اول باید تا حد امکان استراحت کنید.
پیامدهای بعد از عمل اساساً با ظهور ادم (تورم) و کبودی مشخص می شود که میزان و مدت آن از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است.

بانداژ بین روز اول تا سوم بسته به جراح برداشته می شود. منگنه ها بین روز 8 تا 15 برداشته می شوند.
احتمالاً مقداری خارش جمجمه، در چند هفته اول قابل مشاهده است. به تدریج ناپدید خواهند شد.

امروز مشاوره اندوسکپویک لیفت صورت خود را رزرو کنید!!

لیفت صورت آندوسکوپی یک روش جراحی کم تهاجمی است که می تواند نتایج عالی را برای بیمارانی که به دنبال جوانسازی پوست خود هستند، ارائه دهد. با تکنولوژی پیشرفته می‌توانید بدون نیاز به برش‌های زیاد یا از کار افتادگی ظاهری جوان‌تر داشته باشید.
اگر در نظر دارید لیفت صورت در تهران را انجام دهید، ما به شدت توصیه می کنیم با دکتر فرامرزی مشورت کنید تا تعیین کنید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از روش های محبوب جوانسازی پوست است که به طور

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

تزریق ژل لب چیست؟ فیلر لب در واقع ژل هایی هستند که به لب های

تزریق ژل در نیاوران
تزریق ژل در نیاوران

بهترین مرکز برای تزریق ژل در نیاوران کجا است؟ پرکننده‌های صورت که به آن پرکننده‌های