بوتاکس در جماران

بوتاکس در جماران

آنچه می خوانید! ...

تزریق بوتاکس در جماران یک درمان زیبایی فوق العاده محبوب برای چین و چروک های پویا است، یعنی چین و چروک هایی که به دلیل استفاده مکرر از برخی عضلات صورت به منظور صحبت کردن، انتقال احساسات و بیان خود ایجاد می شوند.

بوتاکس که به عنوان شل کننده چین و چروک نیز شناخته می شود، به طور موقت عضلات مسئول ایجاد این چین و چروک های پویا را فلج می کند و در نتیجه شیارهای عمیق روی صورت شما را به حداقل می رساند.

با ما همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

بوتاکس در جماران: مراحلی که طی می کنید!

مرحله 1: وقت مشاوره بگیرید

قبل از تزریق تزریق ژل و بوتاکس در شمال تهران،یا تزریق ژل و بوتاکس در اندرزگو پزشک باید بداند که کدام مناطق را درمان کند. در طول مشاوره، شما و پزشکتان در مورد درمانی که می خواهید صحبت خواهید کرد. پزشک تعیین خواهد کرد که چند واحد بوتاکس تزریق خواهد شد. خطرات و مزایای درمان با شما صحبت خواهد شد.

مرحله 2: مشخص کردن نواحی مد نظر

اگر این اولین قرار ملاقات شما است یا در حال درمان در ناحیه جدیدی هستید، ممکن است پزشک چند علامت کوچک روی محل های تزریق بکشد. اگر بیمار مکرر هستید، پزشک ممکن است این مرحله را نادیده بگیرد.

مرحله 3: تعیین وقت تزریق

پزشک شما بوتاکس را به نواحی درمانی شما تزریق می کند. تزریق بوتاکس فقط چند دقیقه طول می کشد. ممکن است مقداری قرمزی خفیف، کبودی یا درد در محل های تزریق تجربه کنید. مقدار بوتاکس استفاده شده متفاوت خواهد بود. به طور معمول، 25-75 واحد در صورت استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: هزینه جوانسازی پوست

نواحی تزریق بوتاکس

توانایی بوتاکس در فلج کردن ایمن و موقت ماهیچه ها باعث می شود که در موقعیت های مختلف بسیار مفید باشد. علاوه بر درمان های زیبایی، می توان از آن برای درمان هایپرهیدروزیس (تعریق بیش از حد)، میگرن، اختلالات TMJ و سایر مشکلات نیز استفاده کرد. با این حال، محبوب ترین عملکرد آن به عنوان شل کننده چین و چروک است، به ویژه در درمان چین و چروک پیشانی، پنجه کلاغی و خطوط اخم.

خطوط پیشانی

خطوط پیشانی چین های افقی هستند که هنگام بالا بردن ابروها روی پیشانی ظاهر می شوند تا شوک، تعجب یا ناامیدی را نشان دهند. این یکی از رایج‌ترین محل‌ها برای بوتاکس است زیرا استفاده بیش از حد از این ناحیه باعث می‌شود خطوط پیشانی در عمق پوست شما قرار بگیرد و ظاهری خسته به شما می‌دهد. خطوط پیشانی اولین نشانه پیری است.

نواحی تزریق بوتاکس
بوتاکس در جماران

خطوط پنجه کلاغی

پنجه کلاغی خطوط ظریفی هستند که به دلیل استفاده مداوم از ماهیچه های اطراف چشم شما در کنار چشم ظاهر می شوند. این خطوط معمولاً هنگام چشمک زدن، لبخند زدن یا خندیدن ظاهر می شوند و آنها را به بخشی اجتناب ناپذیر از پیری تبدیل می کند. ظاهر دائمی پنجه کلاغی می تواند شما را به طور قابل توجهی مسن تر از سال های خود نشان دهد. تزریق بوتاکس عضلات اطراف چشم شما را شل می کند تا پوست صاف شود.

خطوط اخم

خطوط اخم که با نام‌های «خطوط گلابلار» یا «۱۱ عمودی» نیز شناخته می‌شوند، دو خطی هستند که بین ابروهای شما وقتی اخم می‌کنید یا ابروهایتان را با تمرکز شیار می‌کنید ظاهر می‌شوند. تزریق بوتاکس به طور موقت عضلات گلابلا را فلج می کند تا خطوط اخم صاف شود و ظاهری جوان به شما بدهد.

بیشتر بخوانید: ار اف فرکشنال در کامرانیه تهران

زاویه تزریق بوتاکس

به طور کلی تزریق ها را می توان به صورت مورب یا عمود بر پوست انجام داد، اما در نواحی اوربیکولاریس به دلیل نازک بودن پوست پلک و دور از چشم، تزریق تا حد ممکن با زاویه صاف بسیار مهم است

کجا نباید بوتاکس تزریق کرد؟

تزریق سم بوتولینوم در نزدیکی چشم می تواند منجر به افتادگی پلک یا حتی کاهش بینایی شود. تزریق سم بوتولینوم در پیشانی می تواند باعث از بین رفتن توانایی بالا بردن ابروها شود. تزریق سم بوتولینوم در لب‌ها می‌تواند باعث افتادگی و ناهمواری لب‌ها شود.

آنچه می خوانید! ...
ارسال دیدگاه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیشتر بخوانید
هزینه مزوتراپی
هزینه مزوتراپی

هزینه مزوتراپی در سال 1403 چقدر است؟ مزوتراپی روشی غیرجراحی برای جوانسازی پوست، تحریک رشد

تزریق چربی به صورت
تزریق چربی

تزریق چربی چگونه است؟ تزریق چربی به صورت چه قدر ماندگاری دارد؟ تزریق چربی به